Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Halloween juhlia?

• Vastaa
Uuu halloween bileet pystyyn vaan pk-seudulla, mä olen ainakin valmis bilettää :P
  • Vastaa
Hmm...
Jos minä saisin järkättyä bileet 18. päivä lokakuuta Espoon Kilossa, olisiko kukaan valmis reissaamaan sinne asti? Kyseessä olisi kerhotila, jossa voisi pelailla biljardia, katsella kauhuleffoja tai alan musiikkivideoita videotykillä, pelailla lautapelejä ja niin edelleen.
Eihän se nyt ihan Samhainin seutuun osu, mutta kuten Tristessa jo mainitsi: silloin on SYN/\PSI

If you're happy - you're not thinking hard enough

• Vastaa
voisin vaikka minäkin järkätä
  • Vastaa
Minäki!
Ja vaikka juhlin yksin pukeudun silti. Lähden sitten kaupungille ihmisiä säikyttelemään. Heh hee.

Under the silvery moon staring at the silent stars, walking with the night wolf...

• Vastaa

Lainaus: emanon

Jos minä saisin järkättyä bileet 18. päivä lokakuuta Espoon Kilossa, olisiko kukaan valmis reissaamaan sinne asti?

Mä ainakin tulisin mielelläni. Mä pääsisinkin sinne kätevästi junalla Huopalahdesta
Bileet pystyyn vain!

pimeys=hulluus

• Vastaa

Jos minä saisin järkättyä bileet 18. päivä lokakuuta Espoon Kilossa, olisiko kukaan valmis reissaamaan sinne asti?

Minä olisin, vaikka olenkin tuolloin klo 17 asti töissä, ja seuraavana päivänä pitäisi näyttää ihmiseltä! Eihän se nyt niin kaukana ole, ja junilla tosiaan pääsee.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Kaveri asuu Espoossa, joten yöpaikan puolesta voisin kyllä lähteä sinne.
Pitää sitten katsoa sen hetkinen raha- ja yleistilanne, toivotaan nyt että kaikki menee hyvin

Father, why are all the children weeping? They are merely crying, son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come

• Vastaa

Lainaus: Jezebel

Ja vaikka juhlin yksin pukeudun silti. Lähden sitten kaupungille ihmisiä säikyttelemään. Heh hee.

Sama täällä! Mitä lie silloin tapahtuu, kadulla varmaan jännä kulkee

Tyttö.

• Vastaa

Lainaus: Paper

Sama täällä! Mitä lie silloin tapahtuu, kadulla varmaan jännä kulkee

Pitää varmaan itsekin tehdä sama homma, kun ei tuntunut kaveri innostuvan Halloween-ideasta.

Would you take me away from me?

• Vastaa
Keräännytään kaikki halloweeninä johonkin kaupunkiin ja muodostetaan hirveän pitkä goottimarssijono.. Sitten eka kantaa lippua jossa on tämän sivuston logo ja vaikka osoiteeee..

Tyttö.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!