Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Halloween juhlia?

• Vastaa
Milloin halloween muuten on ihan virallisesti..? Mikä on tämä päivämäärä siis..? Täällä kurnuttaa täysin tiätämätön kuutti.

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Eikös se ole 31.10?

Would you take me away from me?

• Vastaa
Kyllä 31.10. on Halloweenin virallinen vietto päivä

Älkää välittäkö kirjoituksistani.. Olen sekaisin muutenkin...

• Vastaa
Mukana olen! Viittiskö joku pistää mulle yksäriä sit paikasta ja ajasta kun en aina ehdi tänne katsomaan :S

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Muokkasi: Not the nicest girl
  • Vastaa
Niin ja totta kai tänne saa tulla myös haaveilijat x)

Tai no siis itse olen rakastanut Halloweenia pienestä pitäen, mutten ole koskaan voinut sitä täysillä juhlimalla viettää. Siis kaverini pitivät muutamat juhlat, mutta idea rajoittui vähän-sinne-päin tai normivaatteisiin ja sitten oli hieman halloween-aiheisia koristeita ja siihen se jäi.
Mä haluaisin kunnon pukujuhlat
Se on niin mahtavaa pynttäytyä ja näyttää karmivalta ja vielä on oikeutettua näyttää rumalta halloweenina
Ja jos muutkin olisivat samanlaisia, olisi paljonpaljonpaljon hauskempaa.
Muilla samanlaisia kokemuksia?

Would you take me away from me?

• Vastaa
No loistavaa et täältä löytyy porukkaa jotka uskaltaa ko bileet pistää pystyyn! Kun tää tosiaan jo on foorumin jokavuotinen perinne, 2006 minä, 2007 Tristessa ja nyt 2008 joku muu taas järkkää bileet.
Mä oon aina painottanu sen pukeutumisen merkitystä, mut silti porukka tulee yleensä normikuteissa, ois kiva jos jengi jaksais panostaa enemmän!!!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: emanon

Hmm...
Jos minä saisin järkättyä bileet 18. päivä lokakuuta Espoon Kilossa, olisiko kukaan valmis reissaamaan sinne asti?

Bileet olisi nyt siis tiedossa 18.10. mutta jätän tuon Halloween-teeman väliin, sillä en jaksa lähteä koristelemaan paikkaa, väsäämään ruokaa tahi mitään muutakaan. Goottimiitit ja tapahtumat -osiossa on nyt sitten hieman tarkempia tietoja, joten jatketaan keskustelua siellä.

If you're happy - you're not thinking hard enough

• Vastaa
Emanon: Hei äläs ny katoa viel mihkää!!! Siis onko nää sun bileet nyt ne viralliset ja foorumin perinteiset halloween-naamiaiset vai ihan normaalit illanistujaiset??!!! Koska en mäkään 2 vuotta sitten mitään paikkoja koristellut, yks kumiluuranko roikkui katosta (roikkuu vieläkin...) ja kynttilät paloi. Oli niin paljo porukkaa ettei siellä mitkään koristelut olis näkyny! Eikä Tristessallakaan mitään teemakoristelua ollut, hyvää sapuskaa ja juomaa kylläkin. Tää pitää nyt saada selville! Et onko nää sun bileet nyt ne halloweenit vai pitääkö joku muu ne halloweenkemut joihin pukeudutaan sit kuun vaihteessa?

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
ONko nuihin halloween bileisiin saapuminen kaikille avointa vai kutsuvieraille vain?
  • Vastaa
Ja onko Tampereelle jotakin tulossa? :P

Tyttö.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Harker, predatoress). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!