Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Positiivisia kokemuksia

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2009 01:07
Tallinnassa ollessani joku Australiasta tuleva mies tuli tervehtimään ja kehumaan hiuksiani hyvin kauniiksi. Otti hän siinä muutamia kuviakin minusta ja hiuksistani, mutta ei siinä mitän kuvista tuli jopa onnistuneita! Olin jotenkin ylpeä kun hän niin tykästyi hiuksiini..
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 09.07.2009 23:52
Nyt on pakko laittaa nämä tänne, kun en tajunnut tämän ketjun olemassa oloa, ja lähetin ne vahingossa "Huudellaanko teille kadulla"- keskusteluun.... Tyhmä minä. Kopioin suoraan sieltä.

Kun olin Ruotsissa, niin sitten laivalla joku mummeli sano ruotsiks, että onpas sulla hienot vaatteet. Seisovaan pöytään menossa kun olin, niin varauslipukkeen tarkastaja nainen pysäytti mut ja sano jotain että:"Siis mun on nyt ihan pakko pysäyttää sut, kun sul on niin ihanat vaatteet, siis noi on niin hienot jne. jne....." Myös joku ulkomaalainen nainen sano mulle "I love your dress, where did you get it?" Sit mä sanoin sille englanniks, et se on kyllä hame. Sit se sano viel, et se on tosi nätti, ja mä kiitin sitä. Sit hississä samassa laivassa olin jossain vaihees jonkun vanhemman puoleisen pariskunnan kanssa samaan aikaan, ni lähtiessään mies sanoi mulle, että mul on tosi nätti hame...... Hammaslääkärissä aiemmin lähtöpäivänä hammaslääkärit kehu mua taas. Kun toinen niistä tuli hakemaan mua odotushuoneesta, se sano heti: "Ootpa sä kaunis, sul on tosi kauniit vaatteetkin!" Sit myöhemmin toinen hammaslääkäreistä: "Oi kun sulla on ihanan puhtaat hiukset!" Sit kun olin lähössä, ne rupes vielä yhessä kehumaan mua, sitte toinen niistä oli silleen: "Ai sä oot tollanen -mikskä tota nyt sanotaan- gootti? Sit mä olin silleen et joo.....Tää ei nyt oikeen ollut kadulla huutelua, mut oli tosi ilahduttavaa kuulla tollasta .
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.07.2009 19:58
Kun matkustan kohti kotia lomille julkisilla, tulee ihan kivoja kommentteja. Vanhenkin vanhemmat miehet rupeavat kyselemään ja kertoilemaan omista armeija-ajoistaan, ja sehän ei minua lainkaan haittaa! Viimeksi tänäänkin meni matka rattoisasti täysin tuntemattoman ihmisen kanssa jutellessa.

On se inttinainen kummallinen juttu...

Toisaalta, jos olisin ollut siviilivaatteissani, tuskin olisivat pukahtaneetkaan, katsoneet korkeintaan jotenkin pahasti! Mikä kaksoiselämä?
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2009 21:33
Viime viikolla työkaverini kutsui minua nuoreksi goottipojaksi ja aivan positiivisessa mielessä.
Kyllä kait hän voi nuoreksi minua kutsua kun itse on minua 10-vuotta vanhempi.
Ennenkaikkea ensimmäinen joka osasi kutsua gootiksi, tavallisesti saa kuulla kutsuttavan esim. hevariksi tai ikääntyväksi hipiksi .
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.07.2009 23:29
Seisoskelin tässä äsken Hakaniemessä bussi odottamassa, kun humalassa ollut mies tuli sanomaan "anteeksi, mutta on ihan pakko sanoa, että olet todella kaunis!" Kiitin siinä sitten kohteliaasti ja jatkoin matkaani, eipä häirinnyt yhtään enempää.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 08.08.2009 19:56
Sain tänään häissä kehuja tyylistäni ja hiuksistani olen hirveän onnellinen ja otettu, varsinkin kun lähtiessäni kirosin tukkaani, joka kasvoi jo kolme kuukautta sitten ulos mallistaan ja on lässähtänyt ja sanalla sanoen tympeä (sanoo heihei ensiviikolla, thank god, en vaan osaa elää puolipitkän tukan kanssa).

Niin ja kyseessä oli minulle tuntematon hiippari, se on vaan niin imartelevaa kun joku vaan yhtäkkiä tulee noin kehumaan, senverta harvinaista minulle kun en oikeasti ole mitenkään erityisen näköinen :'D
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.08.2009 15:18
Eräs miespuolinen kaveri, joka ei todellakaan jakele kohteliaisuuksia usein, ei edes omalle tyttöystävälleen, kehui eilen kampaustani. Kyseisen henkilön kehut jäävät aina lähtemättömänä mieleen, koska hänen tietää aina täydestä sydämestään tarkoittavan mitä sanoo.
Kirjoittanut: snowprints (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2009 12:22
Ainakun käyn terapeutillani se pyörittelee minua ympäri ja kehuskelee vaatteita,oikein lämmittää aina mieltä Se on aika vanha nainen ja aika hipin näköinen
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2009 20:57
Olin tänää kaupungilla ystäväni kanssa katselemassa vaatteita. Käväisimme Back Steetillä, mutta sitten seuralaiseni muisti tarvitsevansa kyniä. Löysimme tiemme Tiimariin, joka oli lähin mahdollinen kauppa. Löysin muutaman hyvän lyijykynän sitten itsekkin ja menin sitten siihen kassalle seisomaan. Kun olin antanut rahat myyjä kysyi: "Olikos opiskelijakorttia?" Olin hiukan hämmentynyt, mutta jotenkin se imartelikin. Mielessä käväisi, "että hei, ehkä en näytäkään aivan niin pieneltä nappulalta". Nauratti kyllä, kun opiskelijaksi minua ei voi lakea vielä kolmeen vuoteen. (Tämä viesti olisi ehkä kuulunut jonnekkin muualle, mutta positiivista se oli).
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.01.2010 03:45
Odotin junaa pari viikkoa sitten Granin juna-asemalla, kun tummaihoinen vanhempi nainen tuli ja yritti vääntää suomeksi:" Kaunis hius ja väri" (Vaalenvihreitä ja luonnonvaaleita rastoja.)
Olin ihan fiiliksissä sen jälkeen ja päivä oli pelastetttu
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit