Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän sitaatti!

Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.01.2009 22:50
Oli minullakin taas hauskaa puutyön luokassa
Olin käyttämässä ''käsihiomakonetta'' (miksi ikinä sitä nyt kutsutaankin) ja hioin alkuksi vähän huonommalla koneella. Sain koneesta tarpeekseni joten oma jothopäätökseni, ota pöydän isoin ja parhaiten toimiva kone. No siinähän laitoin sitten koneen päälle ja rupesin hiomaan. Vähän ajan päästä työni alkoi lipsumaan koneen alta. Työni lensi lattialle ja jouduin päästämään koneesta irti. Tämän seuraukseni kone tippui lattialle ja oli juuttunut tietämättäni automaatille. Kone lähti menemään vähän matkaa siellä lattialla kunnes eräs poika otti sen ja sanoi:
-Hei tää on automaatilla
Minä totesin siihen ''viisaana'':
-Kiva tietää, ensi kerralla sää varmaan varotat miulle noista automaateista
*Silmän vinkkaus*
Saimme molemmat hyvät naurut tämän takia ja opettajakin oli hyvin ''riemuissaan''.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 18:59
"Minä tulen, minä menen, MINÄ OLEN ja tulen olemaan"
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2009 19:30

Lainaus: die Winterreise

ei Sharon ole gootti. Vaikka hän pukeutuisi pitkälti samalla tavalla kuin gootti niin hän laulaa sydämmellään ja sielullaan joka on hyvä. Älä anna ulkonäön hämätä".

Oijoi, ihana Näitä syvällisiä ajatuksia elämästä. Tätä logiikkaa voi ainoastaan ihailla
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2009 15:25
No tänään yksi 11v poika murjaisi aika pahan jutun :''D
Käveltiin sit kaverin kanssa koulusta kotiipäin, ja kyseinen poika huutaa kaverilleni, joka on sen serkku, etät oota oota, ja kysyy '' mite spiritismi lauta tehdään'' no ei kaveri sit tiennyt... Sit se poika mulle '' ootsä ikinä pelannu spiritistmii??'' Mä sanoin että en, sitte se taas '' AIJJAA, no miks sä sitte oot gootti???? '' Pisti vähän naurattamaan moinen Repesin totaalisesti...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.02.2009 22:46
"Mulla on velkoja"
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2009 15:13
Hevostallinetissä joku teinix kyselee, saako netistä tilattua mitään ehkäisyä. Joku oli siihen sitten ykskantaan todennut "Wowin saa ladattuu". Jepjep...
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.02.2009 18:51

Lainaus: Chrystalis

"Mulla on velkoja"

ei ei ei...se on "Mulla on hyvää" eli "I haz GOOD"
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 03.02.2009 21:58
''Omg this is one of them nude womans fire stations''
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Jacob
  • Lähetetty: 04.02.2009 16:58
Tämä kyllä oli aika paha .

Myytinmurtajia katsovat kyllä tajuavat.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.02.2009 17:01
^ Cuuute! Piristi paskaa päivää ainakin vähän. Kiitos.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit