Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakkain lapsuusmuisto

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.11.2008 23:55
En löytänyt tästä aiheesta aiempaa keskustelua, mutta poistakaahan jos on toistoa.

Eli mikä on sinun rakkain lapsuusmuistosi?
Minne muistosi sijoittuu, ketä muistoosi kuuluu ja mitä muisto sinulle merkitsee tänäpäivänä.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.11.2008 00:08
voi ah, näitä on monta. joka ikinen kesä mökillä, aina kun leikittiin isän ja siskon kanssa aarteenmetsästystä, kun pääsi serkuille yökylään tai kun haistoi mummun vastaleivotun hiivaleivän. Kun vaari soitti kitaraa, kun äiti silitti painajaisunien jälkeen hiuksia, kun sisko yllytti hyppäämään ojan yli. Näistä saisi melkein kokonaisen kirjan Äidin diabeteksen takia yhä edelleen haistaessani insuliinin minulle tulee kauhean rauhallinen ja turvallinen olo. Sama on sahatun puun tuoksussa, kun isä teki kauheasti puutöitä (tekee muuten edelleen).
  • • Muokkasi: Lacy gloom
  • Lähetetty: 11.11.2008 00:18
Jospa nyt itsekin vastaisin..
Olisihan näitä vaikka kuinka, mutta nyt tulee mieleeni kaksi, jotka ovat ihan ylitse muiden.

-Mummola. Kun pääsimme perille, oli mummo aina keittiön ikkunassa odottamassa. Mummon lihapullat ovat etenkin jääneet mieleeni. Mummola oli lapsuuden rakas toinen koti, joka on myyty jo vuosia sitten.
-Kun istuin isossa muovilaatikossa ja isä pyöritti sitä ilmassa hurjaa vauhtia. Tuntui kuin olisi ollut huvipuistossa. Tämä on erityisen rakas muisto, koska tämä on niitä harvoja todellisia muistoja mitä minulla isästäni on. Isäni kuoli minun ollessani 7 vuotias.
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.11.2008 19:45
Näitä olisi kyllä useita,mutta valitaan tämä, muistan kun olin pikkupoika ja isoisäni kanssa paistoimme ulkona grillissä silakoita, ja ruokapöytään silakoita säästyi todella vähän, koska isoisän kanssa söimme siinä niitä sitä mukaa kun niitä valmistui ja isoisä jutteli minulle vanhoja asioita. Isoäitiä nauratti aina kuinka vähän niitä silakoita tosiaan ruokapöytään asti säästyi.
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:58
Yöntuuli
Suloista! : )
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 27.11.2008 21:40
Rakkaita lapsuusmuistoja on monia...suurin osa niistä liittyy sukumme kesämökkiin. Rakkain tällähetkellä on varmaan muisto papasta ja siitä kun hän rakensi ison hirsisavusaunan järvenrantaan. Minä 3-vuotiaana sekoitin papan apurina laastia ja hain hiekkaa muovikottareilla Olen ollut siis mukana valamassa kyseisen saunan perustaa. Sauna jäi rakennusmestari pappani viimeiseksi rakennelmaksi...
  • Lähetetty: 28.11.2008 08:30

Lainaus: MustaHukka

Sauna jäi rakennusmestari pappani viimeiseksi rakennelmaksi...

Mukavaa, että sait olla projektissa mukana!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.11.2008 11:08
Kyllä se on mun pikkusiskoni syntymä, tuommoinen iltatähtönen kun se on. Sisko syntyi kuukauden etuajassa ja se oli kyllä _pieni_. pieni se on kyllä vieläkin, keskivertoikäisekseen... mutta tärkein asia mulle on, että mun nimi oli ensimmäisiä sanoja joita tyttö oppi. <: Muistan kun sisko nukkui alle vuoden ikäisenä pinnasängyssä, se nousi aina yöllä seisomaan pinnasängyn kaidetta vasten ja hoki mun kovin R- ja S-kirjaimen täyteistä nimeä. Ei äitiä tai isää tai kissan nimeä, vaan mun nimeä

mä oon ollut siskolle aina semmoinen kakkosäiti, ikäeroa on 8 vuotta.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.11.2008 13:44
Minulle rakkain muisto on se, kun keinun oman huoneeni oviaukkoon ripustetussa keinussa ja kuuntelen isän nauhoittamaa Beatles -kasettia. Olin varmaankin kolmivuotias tuolloin... Se on myös varhaisin muistoni.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2008 13:50
Onhan noita muutamia. Todella vaikea lähteä nimeämään yhtä kaikista rakkainta, mutta kerrotaan nyt pari. Monet mummuuni liittyvät ns. "pienet jutut", esimerkiksi kun hän kävi poimimassa marjoja ja toi niitä sitten leikkiville serkuksille. Myös serkkujen kanssa monet leikit ovat painuneet mieleen. Hämärästi muistan hetken vaarini kanssa, kun olimme kylässä siellä, pääsin papan syliin hänen keinuessaan keinutuolissaan. Se onkin hänestä oikeastaan ainut muisto, mikä minulla hänestä on. Hän kuoli ollessani hyvin pieni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit