Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.04.2009 12:40

Lainaus: Jonepeikko

moi oon jonepeikko

VÄLIMERKIT SAA*ANAN PEIKKOPÄÄ
Eikä trollata emoviesteillä!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2009 12:43
Noniin, pariskunta. Hillitkääpäs nyt itsenne...toisenne... oh, just get a room or something! Keskustelupalsta on pyhitetty Älylliselle Kanssakäymiselle eikä hanipupusten offtopikoinnille. :P
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.04.2009 12:45

Lainaus: Piiskansiima

Keskustelupalsta on pyhitetty Älylliselle Kanssakäymiselle eikä hanipupusten offtopikoinnille. :P

Oot vaan mustis kun mä en ole nojailemassa sun rinnuksiisi. ;D
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.04.2009 12:52

Lainaus: Heetteri

Oot vaan mustis kun mä en ole nojailemassa sun rinnuksiisi. ;D

OI!!!!!!!!!!!!
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.04.2009 13:07
OT WARNING

Lainaus: Jonepeikko

OI!!!!!!!!!!!!

Popcorn?
  • Lähetetty: 06.04.2009 13:21
Ehkäpä Benny Hillin pitäisi liittyä goottinettiin, kun meno on täällä muuten näin kovin hillitöntä.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.04.2009 14:11
Benny Hill, vai?
  • Lähetetty: 06.04.2009 14:23
Kyllä, Benny Hill!!

(btw, Hohto on ihan hullun pelottava leffa, mutta Yakety Saxin lisääminen tekee siitä huomattavasti helpommin lähestyttävän. )
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.04.2009 01:52

Lainaus: Piiskansiima

Hohto on ihan hullun pelottava leffa

Mä en vaan voi käsittää miten hohdosta saa pelottavan leffan... Ei sillä et se ois huono, tietenkään. "Here's JOHNNY!"
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2009 12:39
Jaa-a, nyt jo taitaa mennä aiheen vierestä lapsoset..

En ole varma olenko esittäytynt aiemmin (paljon mahdollista, mutta en kyllä mokomaa löytänyt)
oneesan tässä, terve *nostaa laiskasti tassua*
Olen Pohjois-Savolainen pari 4kk sitten täysi-ikäisyyden saavuttanut neitokainen, Iisalmesta syntyjäni. Liityin gotti.nettiin tässä vajaa vuosi sitten, ja suhteellisen aktiivisesti foorumia seuraan.
Harrastuksiin kuuluu se iki-ihana karate (sininsen vyön vyökoe olisi pian edessä), pöytä- ja liveroolipelit (jo toistakymmentä larppia takana ja intoa riittää), lautapelit, sekä ajoittainen taiteilu ja sarjakuvat. Myös mallin hommia teen harrastemielessä, ja projekteja on kertynyt jo mukavasti, tykkään.
Paljon on tullut tässä lähiaikoina matkusteltua, pääasiassa sinne etelän suuntaan, ja toivonkin, että pian olisi mahdollisuus päästä tapaamaan Gootti.nettiläisiä ihan livenä, sattuu vaan aina nuo lomat eriaikoihin, niin ee taho sitten millään päästä miitteihin..
Turkuun on haaveeni tässä vuoden kuluttua muuttaa, jahka tuolta lyseosta pääsen.
Musiikista sen verta, että nykyään on jäänyt kuuntelu vähemmälle, mutta yleiseti ottaen kaikki käy, mutta ei sitä saamarin räppiä, se ei ole musiikkia...
Kaikin puolin olen rauhallinen, mutta sosiaalinen ja iloinen persoona.
Huumoriani ei pidä säikähtää, vaikka aika ronskia tekstiä saattaa tullakin.

Saa tulla nykimään hihasta, en mie pure.. ainakaan kovasti.

Tulipa taas paljon tekstiä... sitokaa käteni tai jotain..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit