Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.04.2009 12:51

Lainaus: oneesan

Jaa-a, nyt jo taitaa mennä aiheen vierestä lapsoset..

Et sä voi sanoa sua 2-9v vanhempia ihmisiä lapsosiksi! Nääh nääh nääh!
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2009 22:51
voinpas x3
mie sanon kaikkia, itekin olen ihan lapsonen, ja se on enempi henkisestä iästä kiinni ;)
(minä olen vissiin siinä viiden-kuuden ikävuoden paikkeilla)
Mutta kaikkihan me ollaan jonkun lapsia :)
(Eräs sukulaispoika teki pienenä äitienpäiväkortitkin kaikille naapuruston äideille, koska nekin on äitejä ;)
Paha tapa. Älä pahastu lapsi rakas.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2009 23:05
OT:tä ihan kympillä

Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.04.2009 23:06
Pahoittelen, tuo edellinen oli minulta. Piiska prkl ei ollut kirjautunut ulos...
  • Lähetetty: 08.04.2009 09:03

Lainaus: oneesan

Paha tapa. Älä pahastu lapsi rakas.

Siitä tulee vain sellainen fiilis että on "patronized", mikä taas ketuttaa aivan ylettömästi, vaikkei tarkoitus olisikaan paha.

MUTTA NYT EI ENÄÄ OFFIA
Kirjoittanut: Miriam (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.04.2009 20:36
Moikka! Uusi foorumilainen ilmoittautuu.

Eilen löysin tieni näille sivuille ja foorumille. Tänään sitten päätinkin rekisteröityä ja nyt oliskin varmaan sitte pienen esittelyn aika.

Eli ikää löytyy tältä typsylältä 23 vuotta. Aikasemmin asustelin Hämeenlinnassa ja viime vuoden lopulla muutin sitte tänne Lahteen. Ihmisenä oon positiivinen, intohimonen ja tykkään mennä asioihin täysillä mukaan. Välillä myös äärimmäisen päättäväinen. Yleisesti oon ihan sosiaalinen, mutta joskus on jollain hassulla tavalla kivaa olla tooosi epäsosiaalinen.
Tykkään kans aika usein ristiriidoista asioissa, niissä on joskus jotain tosi kaunista. Ja siitä kuinka saman asian voi sanoa niin monella eri tavalla. Erityisesti siis biisien sanoissa.
Ja kuuta mä rakastan yli kaiken. Oon myös tämmönen luova sielu. Ehkä välillä vähän hassu ja omalaatunen eikä mua aina luomisen tuskissani kaikki ymmärrä. Amatöörimuusikko myös. Tykkään myös kirjottaa ja tanssia.

Rakastan musiikkia ja enimmäkseen kuuntelen metallia ja rockia. Välillä voi mennä sit kyl ihan mikä vaan muukin musiikki, mutta yleisesti mä tarvin kuunneltavaan biisiin kunnon kitarariffit ja tietysti säröä. Cradle Of Filth on loistava. Deathstars on myös ok. Ja jotain kai siinä Hynysessä on, kun jotkut Kotiteollisuudenkin biisit vaan iskee. In Flames, Mors Principium Est..kyl niitäkin kuuntelee.

Pukeutumisesta en ihan tiedä, että olisko se ny enemmän goottia vai rockia. Ehkä vähän kumpaakin. Mutta..musta..se vaan on kaunista. Suurimmat rakkauteni ovat yhdet Barbara Buccin kengät, jotka onnekseni löysin. Ihanan rockit. Ja viimeisin ostokseni, joka oli tämmönen ihana musta korsetti. Ensimmäinen koskaan ja rakastuin siihen saman tien. Mustaa, vetoketjua, hakasia, satiininauhaa..ai että.

Mutta, eipä tällä kertaa sitten enempää.

Kiitos teille!
-Miriam
  • Lähetetty: 10.04.2009 11:52
Tervetuloa myös Miriamille, may you find your stay delightful.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 10.04.2009 16:22

Lainaus: Miriam

Aikasemmin asustelin Hämeenlinnassa ja viime vuoden lopulla muutin sitte tänne Lahteen

Hehee...meikä asusti aikasemmin "Lahessa" ja muutin Hämeenlinnaan, tosin jo 2006 Tervetuloa foorumille ja jos suinkin mahdollista niin koitahan päästä Hämeenlinnan miitteihin (joita on sopivasti harvakseltaan niin ei ala kenenkään naama kyllästyttämään )
Kirjoittanut: Equilibrium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Equilibrium
  • Lähetetty: 10.04.2009 17:37
Niin. Onhan noita miittei suunniteltu Lahteenkin. Mitenkähän loppupelissä sitten nuo Hämeenlinnan ja Lahden miitit aikataulullisesti sijoittuu.. Nyt ois molempiin esitetty toukokuuta.
Joo. Jottei ihan offiks mee niin, tervetuloa. Itekkin majailen Lahdes ja suunnitteilla ois jopa miittinkin ehkä uskaltautuu ensikertalaisena. En tiedä..
Kirjoittanut: Azop (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2009 20:29

Lainaus: Equilibrium

Niin. Onhan noita miittei suunniteltu Lahteenkin. Mitenkähän loppupelissä sitten nuo Hämeenlinnan ja Lahden miitit aikataulullisesti sijoittuu.. Nyt ois molempiin esitetty toukokuuta.

Tässä nyt oli lähinnä tarkoituksena se että entinen Hämeenlinnalainen on tervetullut myös entisen kotikaupunkinsa miiteihin Ei ole tarkoitus ruveta kilpailemaan kuka saa kerättyä eniten osallistujia...enempi varkkua meille mitä vähemmän porukkaa (insaid tsoukki)

T. MustaHukka
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit