Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2009 00:12
Heehee,

olen enemmän kiinnostunut lukemaan, kuin kirjoittamaan, mutta voisin kai sanasen sanoa itsestäni.

Synnyin pahaisena -92 vuonna, sukupuoleksi todettiin female. En ole koskaan kutsunut itseäni gootiksi, mutta enpä osaa itseäni kutsua miksikään muuksikaan. Maailman kuvani on kummallinen yleensä ihmisten mielestä, mutta goottihenkisistä saa eniten juttuseuraa jakamaan näitä ajatuksia. Ja onhan tämä pukeutuminen nyt tällaista, viihdyn tummissa sävyissä, mustassa pääsääntöisesti ja kaikki koristeellinen, vanhanaikainen on monesti mukana kun pukeudun, jos sattuu löytymään. Vaatekaapin sisältöni on surullisen niukka.

Wanderer on muuten sekä englanniksi että saksaksi vaeltaja/kuljeksija/kulkuri. Sana kuvaa itseäni hyvin, liikun paljon ja haluaisin matkustella enemmän, tavata uusia ihmisiä. Elämä tuli asuttua lilliputin kokoisessa kunnassa, paikallaan olo alkoi jo turhauttaa ja ahdistaa pahan päiväisesti. Nyt opiskelen muualla. On tullut koettua kaikkea mahdollista ja mahdotonta, ja luultavasti se kaikki on työntänyt minut tähän: olen liittynyt gootti.net:iin.

Olen jossain määrin levoton ihminen ja kyllästyn alta aikayksikön. Siksi olen harrastanut vaikka ja mitä, mutten juuri koskaan jaksa samaa kauaa. Ainoana teatteriharrastukseni, joka taukoaa harmikseen välillä pitkiksi ajoiksi (kesäksi).

Sen vielä kerron, kun kohtasin ensi kerran gootin (noin vaahtosammuttimen kokoisena) sillä kehnossa muistissani tämä on säilynyt: Olin tutun kanssa kaupassa, kun minä sitten lähdin harhailemaan tapani mukaan. Kiertelin ja meinasin törmätä naiseen. Kun tämä katsahti minuun olin kuolla säikähdyksestä ja pakenin paikalta. Tuttuni muistaa myös, kuinka hoin noutajan tulleen hakemaan minut. Myöhemmin kun kävelimme pois päin kaupasta, näin saman naisen miehensä (tai kaverinsa, who know) kanssa ja katsoin nyt sitten kauemmin. Nainen oli mielestäni maailman kaunein ja pisin, enkä varmasti koskaan unohta häntä. Vaikka siitä on kyllä aikaa jo.

Jatkelen keskustelujen lukemista.
Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2009 11:20
Ja uutena hemmona pitäähän jotain kai sanoo
Kah kun on työharjoittelussa mälsää..

Elikäs 87 syntynyt neitonen ja tällainen otus olen sisimmissäni ollut siitä asti. Lapsuudesta muori kertoi sellaisen hauskuuden että siinä missä muut pennut tuherteli paperille nättejä aurinkoisia värikkäitä kuvia niin tää likka tuherti vain ja ainoastaan mustilla kynillä piirroksiaan. Mitä lie sitten piirrellyt, kuulemma dinosauruksia enimmäkseen.. Selvisipä sekin mysteeri miksi muksuna aina oli mustat tussit ja liidut tyhjiä/loppu.. Aina on ollut viehtymys mustiin vaatteisiin mutta olipa sen verran kontrolloiva äiti rakas että enpä aina saanut niitä haluamiani mustia vaatteita >.< vieläkin se yrittää tuputtaa mulle pinkkiä -_-

Gootiksi en itseäni miellä mutta kaverit moiseen luukkuun lokeroi niin olokoot. Olen hyväntuulinen ja suhteellisen onnellinen, lievästi sadistinen persoona ja sopivasti kajahtanut. Ja kuulemma outo, mutta hyvällä ja erikoisella tavalla. Ja kuulemma joka nörtin unelma nainen Harvemmin tulee poistuttua kotoa neljän seinän sisältä ja ihokin on kyllä sen näkönen

Mitähän muuta tähän selostaisi..

Hah vielä treffit tänään ja jätkä pyyti jättämään meikin pois <_> ilikiä.
Kirjoittanut: Karmakuono (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Karmakuono
  • Lähetetty: 17.08.2009 16:31
Eli pieni esittely itsestäni olisi paikallaan vai....? Katotaan saanko mitään kirjotettua itsestäni.

Elikkäs, oon tällate -89 vuonna syntyny tyttönen, joka muuttipi tampereelle opiskeleen juuri äskettäin tuolta syrjäkylästä keskeltä ei sitten niin mitään. Sanotaanko heti alkuun etten ole gootti, mutta kaiketi jollain tapaa sydämmeltäin olen sellainen kun gotiikka niin vetää minua puoleensa. Tai sitten sitä gotiikan synkkää, koristeellista ja mystistä olemusta ei kukaan vain voi vastustaa )

Luonteeltain olen rauhallinen, hiljainen ja pidättyväinen persoonallisuus, jota on vaikea saada tutustumaan mihinkään uuteen. Vieraisiin ihmisiin en voi olla suhtautumatta varauksella. Mieluiten vietänkin ajan tuttujen ihmisten seurassa vaikkakin sitä jossain vaiheessa aina alkaa sosiaallisuus mittarini tulla täyteen. Ai niin, ja olen h*lvetin pihi ihminen mitä tulee rahan käyttöön, varsinkin jos pitäisi jotain jollekkin tarjota. Sitä tulee aika V:mäiselle tuulelle jos toisen ostokset maksavat lähemmäs 20€

Omaan jonkin verran taiteilijan vikaa ja tapanani on väkertää vähän kaikkiin papereihin jotain outoa raapustusta (varsinkin tunneilla). Kai sitä harrastukseksikin voisi sanoa. Tosin suurempiin taiteiluihin "innostun" vain koulussa jossa ne on pakollisina tehtävinä. Muuta luovaa toimintaa harrastan lähinnä epävirallisien musiikkivideoiden teolla joita sitten tungen youtuben tililleni.

Vapaa ajan tulee vietettyä ehkä liiaksikin tietokoneen äärellä netissä surfaten sekä neljän seinän sisällä oleillen, mutta kyllä minä uloskin uskaltaudn, varsinkin näin lämpiminä ja lumettomina päivinä pyrin tekemään parin tunnin lenkkejä, useampiakin sellaisia viikon loppuisin.

Mielenkiinnon kohteista vielä sen verran että kaikki mystinen ja yliluonnollinen kiehtoo minua. Lisäksi luonto ja eläimet ovat lähellä sydäntä.

Riitäisiköhän tuo kertomaan jotain minusta....?

Ps. Mitä ikinä tapahtuukin, älkää kysykä reitti neivoja minulta. Se on 99% varma että minun neuvoilla eksytään (kuten hämeenlinnasta forssaan päin matkalla päädyimmekin valkeakoskelle kiitos minun)
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.08.2009 16:55

Lainaus: Karmakuono

joka muuttipi tampereelle opiskeleen juuri äskettäin tuolta syrjäkylästä keskeltä ei sitten niin mitään.

Eikun vaan seuraavaan tampesteri miittiin mukaan niin oppii tuntemaan porukkaa ja maisemia
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.08.2009 17:02

Lainaus: Karmakuono

Eli pieni esittely itsestäni olisi paikallaan vai....?

Ainakin nickisi on nerokas! Tervetuloa, luethan ohjeistusketjusta foorumin säännöt.
Kirjoittanut: pekkaperkele (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.08.2009 08:36
En nyt itseäni sen kummemmin esittele. Ajattelin nyt kokeilla miltä tuntuis täällä oleilla. En oikein koskaan millään foorumeilla ole kauaa viihtynyt mut kokeilenpas nyt täällä.

Tuolta profiilista näkynee kaikki oleellinen joten en tähän niitä samoja asioita kertaa.

-Kiitos
  • Lähetetty: 29.08.2009 13:26

Lainaus: pekkaperkele

En nyt itseäni sen kummemmin esittele.

No, tervetuloa nyt kuitenkin. Katsastapa ohjeistusketju jne. You know the ropes, people.
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.09.2009 11:53

Lainaus: Piiskansiima

Olen lukenut sen mm. muodoissa SukkaVaaniiSängynAlla ja SenKunVaanitSängynAlla.

Kiitos Piiskansiima päivän nauruista
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.09.2009 03:00
Pitänee minunkin nousta pimeästä kammiostani ilmoittautumaan forumille, koko olemassaoloni ajan, miltei neljännesvuosisadan olen ollut syvällisen viehtynyt kaikenlaiseen synkkään, pimeään ja rappeutuneeseen, tuntenut niihin vetoa ja nähnyt kauneutta jota muut eivät näe.
Minua on pidetty kieroutuneena(mitä tosin ehkä olenkin), nykyään tälläistä henkilöä ilmeisesti kutsutaan gootiksi mikäli hänen pukeutumisensa mukailee hänen esteettisiä mietymyksiään, noh minä joka tapauksessa pukeudun suhteellisen tavallisesti/tylsästi.
Jo pari vuotta olen seurannut tätä sivustoa ja havainnut täällä olevan paljon kaltaisiani tummalla ja kieroutuneella maailmankuvalla sekä estetiikantajulla varustettuja ihmisia, toivottavasti minulla on jotain tuotavaa tuleviin keskusteluihinne.
  • Lähetetty: 08.09.2009 10:08

Lainaus: The Trap-door lover

Jo pari vuotta olen seurannut tätä sivustoa ja havainnut täällä olevan paljon kaltaisiani tummalla ja kieroutuneella maailmankuvalla sekä estetiikantajulla varustettuja ihmisia, toivottavasti minulla on jotain tuotavaa tuleviin keskusteluihinne.

Siispä tervetuloa vihdoin virallisesti seuraan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit