Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.10.2009 18:42

Lainaus: Violet Dream

Olen naishenkilö Tampereen suunnalta

Siitä vaan sitten mukaan tampereen miitteihin, siellä ei liikaa porukkaa kuitenkaan käy
Kirjoittanut: Anskuli (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.10.2009 19:55
Hei, oon jo 36 vuotias naishenkilö Pohjois-Pohjanmaalta ja tykkään hirveesti goottimusasta eritoten sinfonisesta metallista kuten Within Temptation ja Delain esim.,tykkään gootti ja rockhenkisistä vaatteista ja koruista musiikin ohella kovasti.
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2009 20:30
Iltaa!

Olen jo foorumia selaillut useamman vuoden ja nyt syksyllä laitoin tunnukset. Jotain olen jo kirjoitellutkin, mutta esittäytyminen on jäänyt. Olen pohjoisesta pk-seudulle muuttanut 23-vuotias neitokainen. Olen avioliitossa eikä lapsia vielä ola jahka tuleekaan Elämääni sulostuttaa mieheni lisäksi pari narttu koiraa, pari uros marsu ja vast ikään hankittut rotta pojat. Suurimman osan ajastani vietän opiskelllen lähihoitajaksi ja nyt jouluksi olisikin aikomus jo valmistua. Koulun ohella olen töissä vanhhusten parissa. Vähäistä vapaa-aikaani kulutan elokuvien, bassonsoiton opiskelun parissa, lukien, käsitöitä ahertaen ja laiskotellen Tutustumisiin !
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2009 23:03
ps. Yksärillä voipi lähestyä jos uskaltaa ja se on jopa suotavaa näin pk-yksinäisyyden jälkee
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.10.2009 15:39
Miitteihin vain kun sellaisia taas pukkaa, ei tarvitse issesseen synkistellä
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.10.2009 01:44
Empäs ole täällä käynyt aikaan, mutta huomautettakoon tännekin että nykyinen asuin paikkani on Turku.
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2009 21:10
Hei ho! Mie olen tämmönen, mites sen sanois, omituinen synkistelevä otus Oulun läheltä. Mie olen aina lapsesta asti(paitti etteipä tuo ikä paina edelleenkään..) ollu kiinnostunu kaikista kavereideni mielestä kummallisista juttuista, historiasta, erilaisista uskonnoista ja uskomuksista- ja kaikesta synkästä.
Syvällinen ja liiallinen ajattelu kuuluu miun paheisiin. Noituus, skandinaavinen mytologia, viikinkien historia, valokuvaus ja kirjoittaminen kuuluu nykyseltään erityskiinnostuksenkohteisiin. Sekä tietenkin goottityylinen pukeutuminen. Että myös laulaminen. :P

Musiikkia mie kuuntelen aikalailla laidasta laitaan, kaikki menee peikkohevistä sinfoniseen metalliin asti. Lempibändejä tällä hetkellä mahtavat olla Nightwish, Turisas ja Elis. NW ja Turisas tuppaavat olemaan kestosuosikkeja, mut mitä muuten kuuntelen vaihtelee ihan mielialan, sään, tai vuodenajan mukaan.
Kirjoittanut: kaappigootti (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.10.2009 21:33
Hellurei! (olipas pirteä alku xP)
Olen hyvin uusi täällä foorumilla, mutta elikkäs...
Parikymppinen neitokainen joka muutti vuosi sitten Rovaniemelle opiskelemaan yliopistoon taiteiden tiedekuntaan. Luen itseni henkisesti gootiksi vaikka se ei ulkonäössä joka päivä näykkään. Asustelen kahden rottani kanssa ja kuljen säännöllisin väliajoin Kuopioon tapaamaan kihlattuani. Lähtöisin olen itäsuomesta. Musiikkimakuun kuuluu erittäin monellaiset bändit, perinteisestä Nightwishistä aina J-rockiin ja tällä välillä koukkaillaan vähän siellä sun täällä. Kiinnostuksen kohteita on historia, kaikenlaiset erityisemmät pukeutumistyylit, halloween sekä yleinen kauhuromanttinen kulttuuri, nukkekodit, lukeminen, taiteilu ja teatteri sekä ompeleminen. Lisäksi vaihtuvat mielenkiinnon kohteet, tällä hetkellä kovassa nousussa The Addams family. Hauska olisi ihmisten kanssa täällä enemmänkin hurpatella ja erityisesti jos olette pohjoisessa päin. Täällä tuppaa välistä olemaan yksinäistä, kun en ole koulun ulkopuolisiin ihmisiin juuri tutustunut.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.10.2009 13:15
Tervetuloa uudenuutukaisille foorumilaisille!

Katsastakaahan ohjeistusketjusta politiikkamme uusien ketjujen aloittamisesta, tuplapostauksista ja one-linereista!
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.10.2009 20:44
Hihhei! Aina kaivataan uutta juttuseuraa! mie ainakin.. tällainen hiljainen ypö joka oikeestaan viettää ajan kotona ja yrittää joskus mesessäkin olla. 23w rannikkoseutulainen.

Voi pistää yv.tä jos haluaa tutustua ja keskustella eri asoista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit