Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2010 01:48
Tähän väliin on pakko kysyä, että minkä takia minun nimimerkilläni lainataan niin paljon tekstiä jota en ole itse kirjoittanut?
Kirjoittanut: ladydeath (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: ladydeath
  • Lähetetty: 25.07.2010 10:20
heyhey, olen ensi vuoden puolella 18 täyttävä neitonen.
olen ollut aina jokseenkin tummanpuhuva ja erikoinen ihminen, mutta vuosien kuluessa tyylini on muuttunu nimikkeestä ''gootti'' persoonalliseksi.
itse persoonaltanikin olen varsin omalaatuinen tapaus, joka kuulemma painuu monen mieleen.
sosiaallisia taitoja ja luovuutta löytyy.
musiikki makuni ei ole rajoitteinen, mutta omiin mieltymiksiin se perustuu. itse myös pidän musiikista jota voin itse tulkita. raskas musiikki on kuitenkin juurtunut itseeni.
tänne sitten tämmösenkin tein, mielenkiinnosta lähinnä : )
Kirjoittanut: Jasonic (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2010 22:43
Moikka moi, olen 19-vuotias poika turusta. Olen aina ollut se tummissa kuteissa kulkeva persoona ja siitä mut ollaan aina tunnettu. Goottina en itseäni pidä, vaikka olenkin sellaisia väitteitä itsestäni kuullut. Soitan bassoa eli olen kait musikaalinen.
Kirjoittanut: Lucile (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2010 05:38
Terse!
Olen 16 vuotias etelä-suomessa asustava tyttönen. Stalkattuani näitä sivuja jo jonkin aikaa päätin sitten vihdoin itsekkin rekisteröityä. En ole pukeutumiseltani mikään ääripään gootteja. Omistan pitkät mustat hiukset ja pukeutumisen pääasiallinen väri on musta. Olen henkeen ja vereen hame ihmisiä enkä käytä housuja kuin olosuhteiden pakosta.
Musiikki maultani olen sekalainen. En sanoisi että varsinaisesti kuuntelisin kaikenlaisata musiikkia, mutten myöskään vihaa minkäänlaista musiikkia. Suosikki bändini ovat Gorillaz ja Indica (Gorillaz lähinnä), niitä en suostu häpeämään "Gootti" musiikkia en ihmeemmin kuuntele, tai mitään raksaanpaa ylipäätänsä. Sonata Arctica taitaa olla ainut vähänkin raskaampaa musiikkia tekevä bändi jota kuuntelen toisinaan (kyllä, minun korvaani se on raskasta ). Kaikenlaista keskiaikaista musiikkia kuitenkin kuuntelen mielelläni.

Pahoittelen jo etukäyteen kaikkia kirjoitus virheitä joista joudutte kärsimään tulevaisuudessa minun taholtani. Olen kai jonkinlaisen lukihäiriön onnellinen omistaja enkä kertakaikkiaan näe kirjoistus virheitä lukiessani tekstiä. Yritän parhaani mukaan oppia kirjottamaan oikein

(tulipas sepustus >.<)
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.07.2010 10:50
Heip,
tälläinen synkeä naispuoleinen otus päätti kirjoittaa itsestään jotain pientä faktaa foorumillepaluun kunniaksi. Eli tosiaan en muista olenko aiemmin esittelyä kirjoittanut tänne, enkä jaksa kyllä selatakaan Ja varmasti jos olen sellaisen mennyt joskus tekemään, se vaatisi paljon korjauksia sun muuta. Joten here we go, puhtaalta pöydältä.
Varhaishistoriasta sen verran, että juuret vahvasti punkin puolella, noin kymmenen ikävuoden tienoilla innostuin sitten muustakin. Nykypäivänä miut voisi mieltää genrerikolliseksi, sillä playlistillä on niin deathrockia, punkkia, ebm:ia kuin grindcorea, rockabillyä ja glamrockiakin. Ulkoinen olemus muistuttaa ilmeisesti lähinnä fetishgoottia psychobillyvivahteilla ja ripauksella cyberiä.
Vantaalta voi tämän punapään bongata, täällä asusteltu noin kymmenisen vuotta. Nowhere girl, asuttu on monilla paikkakunnilla mutta minnekään en koe kuuluneeni, lähimpänä kodintuntua on nykyinen sijainti (vaikka olenkin Jämsän tienoilla syntynyt). Kärsin mm. "Peter Pan-syndroomasta", ahdistuneisuushäiriöstä ja mania/masennuskausista. Kaikenkaikkiaan, sosiaalinen mutta pelokas eskapistineitonen täältä huutelee.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Bullyboys
  • Lähetetty: 02.08.2010 14:31
Edellisestä viestistä inspiroituneena voisin minäkin ehkä raottaa vähän arkkuani nimenomaan paluun vuoksi.

20 ikävuoden huitteilla oleva neiti-ihminen, joka asustelee vielä toistaiseksi Helsingissä, mutta mieli halajaa vahvasti takaisin pohjoisimmille leveyksille.

Vaikka en varsinaisesti halua identifioitua selkeästi kategorioihin, sillä ne väkisinkin rajoittavat ihmistä ja eteenkin mielikuvitusta, mutta myönnän, jos valita täytyy, että sydän sykkii eniten alakulttuureista gootteja kohti. Tummaapuhuvat vaatteet ovat vallanneet vaatekaapin sisältöä jo vuosia. Erityisesti olen ihastunut feminiiniseen estetiikkaan, jonka korostaminen on tässä tyylissä mahdollista. Toisaalta haluan, ja ammennan, paljon myös menneiden vuosikymmenien, erityisesti 20-40-lukujen pukeutumisesta. Vanhat kauhuelokuvat ovat yksi suurimmista rakkauksistani (ja kyllä, tämä tarkoittaa vanhempaa ja ennen kaikkea tyylikkäämpää kuin evildeadit tai halloweenit).

Kaiken kaikkiaan olen kiinnostunut historiasta ja menneistä vuosikymmenistä ja olen suuntautunut tällaiselle alalle. Kirjat ovat myös suuri rakkauteni ja ihailen ihmisiä, jotka jaksavat kehittää itseään. Haaveenani voisi olla esimerkiksi tutkijan ammatti, mutta toistaiseksi en uskalla ajatella vielä niin pitkälle. Ehkä itkijänainen voisi olla tällä hetkellä kaikista realistisin, vaikkei varsinainen ammatti olekaan.
Kirjoittanut: SpeedCutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2010 04:17
Laitan lyhyesti kun ei paljon ole sanottavaa

22 Mies Vantaalta en suaranaisesti ole gootti vaikka tunnenkin suurta vetoa kyseiseen alakulttuuriin.
Olen vain mustiin pukeutuva angstiva musta tukka vailla paikkaa.....

tuollasita, toivottavasti olen oikeassa paikassa
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.08.2010 10:20

Lainaus: SpeedCutter

tuollasita, toivottavasti olen oikeassa paikassa

Tervetuloa foorumille! Luethan foorumisäännöt ohjeistusketjusta kiinnittäen erityistä huomiota linjaukseemme uusien aiheiden aloituksista ja one-linereista. Myös kieliasuun on tietty aina kiva kun panostaa vähän niin teksti on muille helpompaa lukea.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2010 10:51
Huomenia,
Minulla ikää reilut 35. Musiikkimaku kattaa kaikkea raskaammasta neoklassiseen. Luen paljon, erityisesti tykkään vanhoista kauhuromaaneista. Luonteeltani olen hiljainen ja pohdiskelevainen, ja viihdyn omissa oloissani. Ystäviä toki on, mutta ei sellaisia jotka tykkäisivät samoista synkeistä asioista kuin minä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.08.2010 11:12
Teretulemast! Lukaisepa sinäkin foorumin ohjesäännöt lämpimiksesi ja sitten vain rohkeasti osallistumaan keskusteluihin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!