Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Hydrocyanic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.11.2010 01:01
Alun perin rekisteröidyin tänne vain musiikillista projektiani hävyttömästi mainostaen, mutta kokeillaanpas, josko tämä foorumi nappaisi sen verran, että jäisin pysyvästi.

Goottiutta itsessään en harrasta, mutta goottishenkinen elektro (dark electro, electro-industrial, powernoise yms.) on lähellä sydäntä. Mitä edes on goottius? Olen aika huonosti perillä näistä asioista, tiedän vain sen, että gootit kuuntelevat yleensä hyvää musiikkia

Harrastuksia ovat elokuvat, musiikki ja koirat. Sukupuoleltani olen mies ja ikää on vasta 20.
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Loomy
  • Lähetetty: 10.11.2010 19:12
Kävin vakoilemassa satunnaisesti Goottifoorumia muutaman kuukauden ajan, ennenkuin uskalsin itse liittyä. En ole vielä ehtinyt paljoa kirjoittelemaan, mutta yritän.

Olen siis kohta 19-vuotias naishenkilö Helsingistä. En harrasta luokittelua, enkä siksi kuvailisi itseäni gootiksi. Jos kuitenkin jotain pitäisi tyylistään kertoa, niin musiikkimakuni koostuu lähinnä rokista, hevistä ja punkista. Musamakuni näkyy kyllä jonkin verran pukeutumisestani. Tykkään yhdistellä eri tyylejä oman makuni mukaan. Pukeudun yleensä tummanpuhuvasti ja erittäin naisellisesti.

Harrastin 6 vuotta ratsastusta ja hevostelua, kunnes lopetin parisen vuotta sitten - Hevosia ei kohdeltu mielestäni asianmukaisesti tallilla, jolla kävin, enkä halunnut enää tukea moista. Eli kuten arvata saattaa, eläimet ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Ne eivät petä luottamusta tai ole kateellisia, toisin kuin ihmiset. Parhaat ystäväni ovatkin siis 2 koiratyttöä ja kissapoika, jotka omistan.
Harrastukseksi voisi varmaan laskea myös musiikin, jota kuuntelen paljon ja suollan välillä itsekin. Eli kitaraa ja huuliharppua tulee soiteltua. Ja niin, tykkään laulamisesta. Laulan tai hyräilen itsekseni melkeinpä suurimman osan ajasta.
Ennen tuli myös jonkin verran piirreltyä, mutta se on vuosien varrella jäänyt aina vähemmälle. En oikeastaan tiedä miksi?

Olen siinä mielessä ehkä hankala ihminen tutustua, että olen alussa hyvin ujo. Joskus ihmiset käsittävät sen koppavuutena tai kylmyytenä, mitä en missään nimessä tarkoita olla. Kun minuun tutustuu paremmin, paljastuu kuoren alta herkkä ja aika pippurinenkin tyttö, jolla on todella ronski huumorintaju. Ystävilleni olen uskollinen ja puolustan heitä viimeiseen asti - silläkin uhalla, että huononnan omaa asemaani. Olen huono kuvailemaan persoonallisuuttani, koska se on niin ristiriitainen. Hankala selittää.. Mutta riippuu hyvin paljon seurasta ja omasta olotilastani kumpi puoli persoonassani ottaa vallan, se hiljainen hissukka vaiko kovaääninen hulluttelija.

Et silleen, muuta en tähän hätään keksi.
Kirjoittanut: -rikkumaton- (Jäsen)
  • • Muokkasi: -rikkumaton-
  • Lähetetty: 05.12.2010 18:48
Hei olen nuori Etelä-Suomen suunnalta ja päätinpä tänne liittyä = D.

Toivon että löydän täältä samanhenkisiä ihmisiä, uusia hyviä bändejä kuunneltaviksi ja muuta mukavaa. Ehkä vinkkauksia myös hyvistä kirjoista, elokuvista, sarjakuvista, vaatekaupoista, ruoista,.. xD Eli kaikkea. Hahha.

Ja tungetaan tähän viestiin nyt vielä vähän minustakin. Harrastan valokuvaamista paikallisessa nuorten ryhmässä sekä kaupunkini kansainvälisyyskerhoa. Toisinaan käyn myös salilla ja koettelen taitojani ruoanlaitossa ja leivonnassa. Tykkään myös laittaa itseäni, koristella kynsiä, värjäillä hiuksia, miettiä hauskoja asukokonaisuuksia ym. mukavaa.

Lempielokuviini lukeutuu vanhanaikaisia pukudraamoja, sekoilukomedioita ja kauhuelokuviakin : D. Tykkään lukea kaikenlaista ja katsella elokuvia, kuten ylempää jo ilmenee, mutta musiikki on tosirakkauteni. Kuuntelen jotain pikkumankastani lähes tauotta. Suositelkaa jotain! : )

Persoonaani en ala kuvailemaan. Jutellaan ja ota siitä itse selvää : P.
__________________________________________________ ______________________
muoks. Outoja hymiöitä, taidan käyttää väliä mieluummin. ; )
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2010 21:55
Hejsan

Tääl ruudun takana on vielä aika pentu kakara (ikää saa kysellä jos haluu, vaik joissakin keskuisteluissa sen on huomannu ehkä). Olen aikas huumorintajuinen, joskus enemmän joskus vähemmän, yleensä iloinen (pahimmat päivät ei ole mitään ihanaa).
Tykkään shoppailla, neuloa, tehdä vaatteita + muokata vanhoja vaatteita, laulaa, kuunnella musiikkia ja musiikki on todella lähellä sydäntä, vaikka en soita mitään, koska en hallitse kunnolla mitään soitinta, piirtäminen on myös kivaa jaah... En tiiä mitä kertosin vielä, kannattaa tulla kyseleen jos on jotain kysyttävää, ja muutenkin voi jutella
Kirjoittanut: JohnVonLondon (Jäsen)
  • • Muokkasi: JohnVonLondon
  • Lähetetty: 07.12.2010 12:14
Olen Etelä-Savosta kotoisin ja opiskelen ammattikoulussa (en kerro miksikä).
Täytän maaliskuussa 17 vuotta.
Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, katson paljon elokuvia ja valokuvaan paljon kaikenlaista.
(Voin lähettää deviant-linkkini, kun olen saanut enemmän kuvia napsittua )

Goottityyliin minua innosti musiikki ja hienot vaatteet... Emmä nyt osaa enempää kertoa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.12.2010 14:02
Tervetuloa foorumille! Tutustukaa sääntöihin allaolevasta linkistä, ja kiinnittäkää erityishuomiota gootti.netin linjauksiin koskien uusien aiheiden aloittamista, yksirivisiä tai muutaman sanan viestejä sekä tuplapostauksia!

http://www.gootti.net/keskustelu/2_2800_0.html
Kirjoittanut: mahtisgot (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.12.2010 13:36
Rekisteröidyin tänne tänään, juuri äsken
Olen 16 v goottityttö tampereelta, Minulla on mustat pitkät hiukset ja kalpea iho. Opiskelen lukiossa ekaa vuotta.
Rakastan tälläytymistä gootiksi ja fantasia romaaneja.
Olen luonteeltani hieman ujo, mutta kun pääsen vauhtiin niin olen hauska.
Olen bi, ja ylpeä siitä vaikka se aiheuttaakin hieman ennakkoluuloja muissa ihmisissä. etsin goottifoorumilta itselleni seuraa hyvässä mielessä, ehkä myös hieman tuhmassa (toivottavasti en nyt saa bännejä )
Kiinnostavaa tutustua muihin gootteihin ympäri Suomea! Näkemiin
Kirjoittanut: Paparazzinazi (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2010 02:50
Rekisteröidyn äsken, mutta oon kyllä stalkkaillut ajoittain jo kuukausia, hyi minua.
Elikkä, olen 18-vuotias poika Tampereen seudulta, ammattikoulussa opiskelen. Ulkonäköä voi käydä kuvista ihmettelemässä, jos niin paljon kiinnostaa. En tykkää luokittelemista, joten vähän vaikea sanoa että oonko gootti vai en, mie nyt vaan oon tällainen. Kuuntelen lähinnä industrial musiikkia, metallikin kyllä menee, ja moni muu ihan laidasta laitaan, mut eniten varmaan tuo industrial.
Luonteeltani oon rauhallinen, ehkä hiukan ujokin, ja kai ihan huumorintajuinenkin.
Anteeksi viestin sekavuus, haha.
Kirjoittanut: ClovenDragon (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.12.2010 05:48
Olen 26-vuotias kuusamolainen tietohallinnon merkonomi. Toteutan harrastusmielessä pieniä nettisivustoja. Olen erikoistunut tekemään nettisivustoja avoimen lähdekoodin Website Baker - verkkojulkaisualustalle, jolla yksityishenkilön, yhdistyksen taikka yrityksen nettisivut ovat helppoja ylläpitää.

Lisäksi harrastelen valokuvausta, sekä elokuvien katselemista
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.12.2010 10:51
Tervetulotoivotukset kaikille uusille! Tutustukaa ohjeet-alueella foorumin sääntöihin, ja kaikki pariutuminen olisi suotavaa toimittaa lähinnä goottideitti.net -sisarsivustomme kautta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit