Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Florina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2011 21:15
Päätin vihdoinkin saada jotain aikaiseksi ja rekisteröityä tänne. Olen siis tällainen 92- vuosimallia oleva synkistä asioista kiinnostunut neitonen. Olen lueskellut tätä foorumia melko paljon, mutta en ole uskaltautunut mitään kirjoittelemaan. Päätinkin sitten viimeinkin olla rohkea ja tehdä asialle jotain.

Minusta varmaan saa sellaisen seinäruusun kuvan, jollei jaksa paremmin tutustua. Olen nimittäin pintapuolisesti genretettynä melkoisen ujo, mutta jokaisella meillä on pintapuolemme. Turvallisessa ympäristössä, omassa porukassani olen iloinen ja ystävällinen, hieman ironisella huumorilla varustettu olento. Tarvittaessa rohkeakin. Minusta on kiva tarkkailla ja havainnoida, mutta myös haaveilla ja antaa mielikuvituksen lentää. Vilkkaan mielikuvituksen ansiosta olen varmaan gootteilun pariin eksynytkin. (Vaikka tottakai, enhän minä itseäni mielelläni genrettele..) Tai jos ottaa kuuleviin korviinsa sen, kun ihmiset kutsuvat gootiksi.

Elämäntapoihini kuuluu kirjoittaminen ja piirtäminen, lukeminen sekä roolipelit. Kuuntelen myös paljon synkkää musiikkia (kuka ei?) ja bändejä on niin monia, etten lähde edes luettelemaan.. Minut voikin ehkä varmimmin bongata jostain roleplaying- eventistä tai keikalta, mikäli bongata tahtoo. Toisaalta, vietän aikaani myös paljon kavereiden, käsitöiden ja vaatteiden parissa. Tämän lisäksi olen hyvin kiinnostunut mytologiasta, tarinoista, uskomuksista, viikingeistä ja henkimaailmasta. Niistä saa lisää sytykettä mielikuvitukselle. Harrastan myös videopelejä melko tuntuvassa määrin. Mainittakoon, että suosikkejani ovat Zelda-sarjan pelit, sekä Fire Emblem-sarja. Olen aika avoin uusille asioille ja ihmisille.
Kirjoittanut: FrozenRose (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: FrozenRose
  • Lähetetty: 16.09.2011 00:29
Terve kaikille!

Oon tätä sivua katsellut jo pitkän aikaa, mutta nyt vasta sain aikaiseksi tehdä tänne tunnukset ja alkaa kirjoitella jotain.
Oon todella huono kertomaan itsestäni, mutta jos jotain saisin tähän aikaiseksi.

Olen 19-vuotias mies Tampereen seudulta. Luonteeltani oon hieman ujo ja hiljainen uusien ihmisten kanssa, mutta kun tutustun niin puhun avoimesti kaikesta ja todella paljon.

Harrastan pääasiassa punttisalilla käyntiä, sekä tietokoneella olemista. Uusia harrastuksia myös kiinnostaisi aloittaa, kun vaan osaisin päättää että mitä.

Pidän eläimistä todella paljon, etenkin koirista. Itselläni ei ole koskaan koiraa ollut, mutta haaveissani on joskus tulevaisuudessa saada koira.

Musiikin kuunteleminen on minulle todella tärkeätä. Itse en osaa mitään soittaa, mutta haluaisin osata soittaa kitaraa. Jospa saisin aikaiseksi kokeilla, ja jos myös oppisinkin soittamaan. Musiikkimakuni on pääasiassa melodista metallia monesta eri tyylilajista. Goottimetallia tulee kuunneltua nykyisin todella paljon ja parhaimpana bändinä tästä tyylilajista pidän Sireniaa.

Oon aina tykännyt pukeutua mustiin ja nykyisin tyylini on muuttumassa aina mustempaan suuntaan. Haluan pukeutua erilailla ja hienosti. Ennen en ole pukeutumiseeni kovin paljoa huomiota kiinnittänyt, mutta nykyisin kyllä mietin mitä päälleni laitan ja miltä näytän.

Omaa tyyliäni en osaa oikein tarkkaan määritellä, mutta se on varmaankin jotain metallistin ja gootin väliltä. Tyylini tulee varmasti muuttumaan johonkin suuntaan koko ajan. Saa nähdä kuinka innostun. Ainakin pitkiä hiuksia kasvatan tällä hetkellä.

Goottityylistä olen aina tykännyt todella paljon, jo ihan pienestä saakka. Muistui mieleen hauska tapaus, joka tapahtui monta vuotta sitten, vuonna 2005. Muistan, kun näin jossain tapahtumassa tytön, joka oli pukeutunut todella hienosti, muistaakseni historiallisromanttiseen tyyliin. Katselin hienoa pukua ja meninpä ottamaan vielä valokuvankin tästä tytöstä. Tyttö huomasi kyllä, että otin kuvan ja varmaan tykkäsikin, koska hän ei katsonut ollenkaan pahasti. Kyllä tämä kuva on meillä tallessa, pitääkin etsiä se.

Toivottavasti saatte jonkinlaisen kuvan minusta tämän tekstin perusteella. Kaikkea saa toki myös kysyä.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2011 21:08
Oon 16v tyttö Parhalahelt. Täytän huhtikuus 17. Kuuntelen melekee mitä vaa musaa mutten hevii, räppii tai hip hoppii. En oo mikää täyspäine gootti vaa tyyli vaihtelee laijasta laitaa. Pissisten tyylii en kuiteskaa voi sietää. Sit pistäsisin tähän perrään viel yhe toiveen. Jos jostai läheltä sattuis tai mikseipä kaukaani ni löytymää kaverii vaikka mesee tai iha oikiaa elämääki. Mese o sit kirsi.kangas@hotmail.com.
Kirjoittanut: Givre (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 17:41
Elikkäs oon toi Hohoton. Tää on vaa vanahempi ... mikä lie. Tein Hohottoman koska olin unohtanu mun entisen... käyttäjän? Mut alan ollee tuol Hohottomalla nytte vakituisesti.
  • Lähetetty: 19.09.2011 17:45
Mul o aina sillee et unohan käyttäjän minkälie mut muistan salasanan. Johtuen siittä ko on nii mones paikas käyttäjä ja käytän vaa kahta salasannaa eili jos ei toine ni toine.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.09.2011 17:57

Lainaus: Hohoton

Johtuen siittä ko on nii mones paikas käyttäjä ja käytän vaa kahta salasannaa eili jos ei toine ni toine.

Yrittäisitkö kiltti saada vähän jotain selkeyttä kirjoitusasuusi? Murre on rikkautta ja puhekieli ihan jees, mutta välillä on todella hankala saada kirjoituksistasi selkoa...
  • Lähetetty: 19.09.2011 18:12
Eli... Ruukaan kirjautua monille sivustoille. Käytän sivustoilla eri käyttäjiä mutta samoja salasanoja. Tästä johtuen minulla on vain kaksi salasanaa. Jos kirjoitan yhden salasanan mutta se ei käy, niin koitan toista. Parempi?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.09.2011 18:14

Lainaus: Hohoton

Parempi?

No hittovie, heti paljon parempi! Roger that, over and out!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.09.2011 20:26
Moi, oon kirjoitellut tänne joskus mutta vaihdoin tonne suomi24:ään kun siellä oli paremmat keskustelut mutta nyt voisin vaihtaa takas tänne kun näyttää et täällä sit onkin paremmat niinku.
Kirjoittanut: Forget-Me-Not (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2011 14:46
Hei vaan kaikille!
Täältä ruudun takaa löytyy 87-syntynyt naispuolinen mörköilijä. Ilman eläimiä, musiikkia ja taidetta ei voi elää. Mystiikka, kauhu ja fantasia kiehtovat, ja jotenkin löysin tieni tänne goottifoorumille, vaikken itseäni gootiksi luokittelisikaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit