Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Isis (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.09.2011 11:46
Tällainen pieni, tiivistetty esittely on varmaan ihan hyvä tehdä, vaikka olen aika huono kirjoittamaan itsestäni tällaisia. Mutta jospa jonkinlaisen kuvan osaisin antaa.

Eli moikka vaan kaikille! Olen 18-vuotias naisenalku pääkaupunkiseudulta. Opiskelen ja teen samalla duunia, joten harrastuksille ei jää pahemmin aikaa, pääasiassa istun vaan koneella. Luen jonkin verran. Kirjoitan, maalaan ja valokuvaan, mutta hyvin satunnaisesti, silloin kun on aikaa ja inspiraatiota. Tykkään matkailla ja käydä keikoilla, kulutan mieluummin rahani elämyksiin kuin materiaan. Laukut ja kengät on varmaan se ainoa heikko kohta, joihin uppoaisi enemmänkin rahaa. Lemmikkejäkin mulla on, kaksi ihanaa koiraa, jotka asuvat käytännön syistä vielä vanhempieni luona.

Musiikkimaku tulee varmasti paremmin ilmi tuolla keskusteluissa, mutta sen verran osaan kertoa että IAMX on erittäin lähellä sydäntä ja metallia tai näitä uudempia ebm/industrial-mättöbändejä en muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kuuntele.

Tässä oli varmaan oleellisimmat. Uudet tuttavuudet ovat tervetulleita ja yhteyttä saa ottaa ihan rohkeasti.
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2011 00:34
Hyvää myöhäisiltaa goottinettiläisille!
Olen ollut tänne foorumille rekisteröityneenä jo useamman vuoden, eri käyttäjällä tosin. Loin uudet tunnukset syystä x, ja muutenkin koin että nyt ois uuden alun paikka. Esittelyä en ikinä tänne tehnyt, joten liekö nyt olisi sen aika..
Olen siis rovaniemeläinen nuori tytöntyllerö, opiskelen tällä hetkellä tekstiili-ja vaatetusalaa. Pidän hyvästä musiikista, herkullisesta ruuasta, syksystä, norjasta, pianonsoitosta, pitkistä kävelyistä musiikkisoittimen kanssa, verimättöleffoista, kengistä ja monesta muusta. Olen ujohko mutta suulas ja minulla on maailman surkein huumorintaju. Purnaan hieman kaikesta, ärsyynnyn helposti (ja lepyn myös), olen perfektionisti siinä rasittavassa mielessä ja muuta samanmoista. Edellämainituista huolimatta oon ihan kiva, ja sanotaanko että vähintäänkin rehellinen kaveri. <: Siinä lie kaikki tältä erää, kiitos ja näkemiin!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.09.2011 07:30
Tervetuloa uusille käyttäjille/ex- stalkkaajille! Olkaahan aktiivisia ja lukekaa ohjeistusketjusta foorumin säännöt.
Kirjoittanut: Darw (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2011 17:08
Pitää kai jonkinlainen esittely väkertää, kun uteliaimmat olivat jo ehtineet tuonnen blogiinikin törmätä. Olen parikymppinen naisihminen (vaikka usein mieheksi luullaankin) pääkaupunkiseudulta. Viime vuosina hukkunut aika totaalisesti hippien kaikenkirjavaan joukkoon, mutta jostain se sisäinen synkiö kaivautuu aina näin syksyisin esiin.

Tänne löysin koska haluan stalkata tuota kirpputoripuolta ja tulevia musiikillisia tapahtumia, konemusiikki enimmäkseen on se mitä tulee kuunneltua.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.10.2011 14:56
No hou, meikäläisen esittely on kadonnut jonnekin.
Täällä olen pyörinyt vuodesta 2008 asti ja koitan päästä sisälle synkkyyteen. Olen vielä ihan untuvikko näissä jutuissa.

Oulussa asustelen avokkini kanssa. Ikää on 26, eli olen syntynyt 1985. Olen tosi eläinrakas ja jonkinlainen kuvataiteilijasuttaaja, omaksi ilokseni teen kaiken maailman töherryksiä ja yritän oppia ompelemaan. Opiskelen liiketaloutta vielä hetken, loppukiri on menossa. Rakastan tatuointeja ja lävistyksiä, sekä laulan bändissä covereita. Huutonet, kimaltavat korut, kengät ja vaatteet ovat paheeni, olen jatkuvasti kuolaamassa jotain.

Kotiani karvoittaa kolme maatiaiskissaa, koira ja taustalla hilluu viljakäärme.
Mielimusiikista mainitaan nyt Tarja Turunen, Kamelot, Epica, Sirenia, Sonata Arctica, Gothminister, Judas Priest... Olen melko kaikkiruokainen ja tässä yritän laajentaa musiikkimakuani.

Olen kovasti tykännyt foorumista ja sen käyttäjistä, ollaan kaikki aktiivisia ja tätä toheloa saa neuvoa. Poskisuudelmia kaikille!
Kirjoittanut: abraxas (Jäsen)
  • • Muokkasi: abraxas
  • Lähetetty: 23.10.2011 15:21
Moro, tääl ois 27v. metallimusaakin kuunteleva mies pohjoisesta saapi tulla raatille

Juu olen sinkku, ja sijaintini tällä hetkellä on kuusamo. kaverit ei ois sinäänsä pahitteeks ku oon vähän yksinäinen susi.. pahemmin kaveripuolta tullu pidettyä silleen yllä et ois pysyneet kaikki perässä.. opinnot toisaalla ja hävinneet täältä nekin jotka ennen asui
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2011 12:48
Olen tämmöinen parikymppinen taideopiskelija, joka on myöskin vaatetusompelijaksi kouluttautunut.
Ekasta lauseesta voikin aika paljon päätellä mitä teen vapaa-ajallani :3 Harrastan myös lukemista, BJD-nukkeja ja kirppareita. Aikoinaan katselin suht aktiivisesti animea, mutta nykyään se on vähän jäänyt, fanitan kummiskin paria sarjaa suurella sydämellä siitä huolimatta.

Tykkään goottimusiikin lisäksi muustakin musiikista, elokuvamusiikista ja klassisesta etenkin. Minua viehättää suuresti esim. japanilainen katumuoti (lolita, kodona yms. minkä tyylisiä vaatteita teen nukeilleni), muutenkin historiallinen vaatetus (etenkin miesten!) yleensä, syksy, vampyyrit, halloween, luonto, sudet, 80-luku ja monet muut asiat.

Että hei vain kaikille! :3
Kirjoittanut: Hypnosis (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2011 11:25
Hei kaikki!

Miekin päätin liittyä tänne, aikani vakoiltuani. Olen 27-vuotias ja asun Turussa. Olen alun perin Joensuusta. Minulla on aviomies ja ekaluokkalainen tytär.
Olen ammatiltani muotoilija/muusikko, tällä hetkellä opiskelen laulua, ja valmistun tulevaisuudessa laulunopettajaksi. Olen siis onnistunut valitsemaan juuri sellaisia ammatteja, joilla ei saa töitä... No tuo musiikki on myös harrastus, eli kuuntelen paljon musiikkia, ja säveltelen, ja soitanpa bändissäkin.
Aluksi kuuntelin enimmäkseen metallia, bläkkistä ja muitakin, mutta mukaan tuli pikkuhiljaa gootimpaa kamaa. Klassista olen kuullut ja kuunnellut pienestä pitäen. Lemppareita ovat mm. Siouxsie and the Banshees, Saviour Machine (kuuntelin eilen ekaa levyä, ja väreet kulki selkäpiissä), Virgin Black, metallin/hevin puolelta Iron Maiden, Tarot, Helloween ym. Klassisesta erityisesti ooppera on lähellä sydäntä, mutta myös mahtavat sinfoniat, kuten Tschaikowskin kuudes, tai Schostakovitshin viides.
Ylä-asteella oli tosi vaikea pukeutua mustaan, kun ei ollut ikinä rahaa. Varmaan siitä syystä aloin väkertää vaatteita itse esim. vanhoista mustista t-paidoista. Päädyinkin sitten myös opiskelemaan vaatesuunnittelua. Teen nykyisin melkein kaikki vaatteet itse, tai etsin kirpputoreilta. Lookki vaihtelee kausittain, joskus olen enemmän hevarin näköinen naruhousuissa ja hupparissa, joskus taas pynttäydyn hameisiin ja pitseihin. Korsettia haluasin joskus käyttää, mutta korsetti rajoittaa laulamista aika paljon. Oon kokeillu, eikä ollut herkkua.
Olen rauhallinen ihminen, ja tunteellinenkin. Oikeastaan täysin romantikko, myös kauhuromantikko...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.11.2011 11:58
Tervetuloa uusille käyttäjille !
Toivottavasti viihdytte foorumilla ja juttua riittää.
Suositeltavaa onkin sitten, että vilkuilisitte vielä foorumin säännöt.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • • Muokkasi: Usvatuuli
  • Lähetetty: 07.11.2011 12:12
Kaipa sitä tänne voisi jotakin itsestään höpistä.
Liittymiseni tapahtui tässä kotona istuessani ja tympeennyttyäni siihen ettei huvita tehdä muuta kuin juoda kahvia ja ravata tupakalla. Eli siis työttömän yksin vietän useimmat päivät kotona mökkihöperöityen. Muuten vietän varsin onnellista "perhe-elämää" yhden mieseläjän ja kahden kissan kanssa. Muutin vähän aikaa sitten Tampereelle ja vaikka täällä noita tuttuja ja kavereita piisaakin rutkasti, jos naamakirjaan on luottamista, niin ei heillä oikein aikaa perheineen ja töineen riitä tälle käsityöhörhelölle. Tosin se mikä minua eniten harmittaa nykyisessä tuttavapiirissä on se ettei heissä edes ole kuutteuden edustajia kun pari. Joten päätin sitten etää voihan sitä sit hakea samanhenkistä seuraa vaikka vain näin virtuaalisesti ja jos sit vaikka jokunen löytys tätä kautta jonka kanssa vois ihan naamatustenkin törmäillä.

Olen siis kolmekymppinen nainen jonka tyyli kallistuu enemmänkin viktoriaanisen puoleen, mutta en ota itseäni enkä tyyliäni mitenkään vakavasti. Onhan tässä tullut tällä tummalla polulla talsittua jo kohta 15 vuotta joten kaikennäköseen höpsötykseen on tullu välillä hurahdettua ja ajattelin ihan hyvällä omallatunnolla jatkaa hurahtelua
Käsityöläinen olen ihan ammatiltanikin, mut eihän sillä tässä maassa elätä itteään ellei ole valmis luopumaan nukkumisesta kokonaan. Olen tosin ihan tyytyväinen siihen että nyt on taitoja väsäillä ittelleen kaikkea kivaa. Teen siis kaikkea paperiaskertelun ja huonekalujen tuunaamisen välistä, sekä viimesimpänä opettelun kohteena on tatuointien tekeminen. Leffojen katselu,lukeminen ja musiikin kuuntelu nyt tiesti kuuluu kanssa harrastusteni piiriin.Tykkään myös pelata lautapelejä. Sosiaalisena laumaeläimenä olisi myös kiva käydä kahviloissa ja baareissa, seuraa ei vaan tunnu mukaansa saavan mistään. Kirpputorien kiertely on ehkä suurimpia intohimojani tällähetkellä, tuon alussa mainitun kahvin juonnin ja tupakan polton lisäksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit