Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: fernia (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.11.2011 12:28
Moikka!

Olen täällä jo pitkään viestejä lueskellut, mutta vasta nyt päättänyt liittyä mukaan. Olen 23-vuotias cyber-henkinen tapaus Helsingistä. Löydyn Irc-galleriasta ja Kuvakkeesta samalla nickillä. Siellä voi tulla moikkaamaan! Klubeilla käyn silloin tällöin. Rakastan kesyrottia ja My Little Ponyja.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.11.2011 15:02

Lainaus: Usvatuuli

Muutin vähän aikaa sitten Tampereelle ja vaikka täällä noita tuttuja ja kavereita piisaakin rutkasti, jos naamakirjaan on luottamista, niin ei heillä oikein aikaa perheineen ja töineen riitä tälle käsityöhörhelölle

Tervetuloa miitteihin vain! Seuraava Tampere miitti pidetään ensi lauantaina (12.11) klo 15.00 kahvila La Famille:ssa.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.11.2011 15:18
Kiitos kutsusta, kyllä olis tarkotus joskus miittiin ilmiintyä, mut tohon seuraavan en valitettavasti pääse kun tulee kaveri/harjotusnahka Turusta kylään ja hän on sellanen kukkamekko hippi niin ei sitä oikeen viiti mukanaankaan sinne raahata
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.11.2011 08:43
Tervetuloa uusille kasvoille nickien takana! Suosittelenpa minäkin vielä tutustumaan foorumin sääntöihin ohjeistusalueella, jonka jälkeen voi antaa vapaasti tekstin viedä!
Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2011 11:49
Esittäytyminen on aina vähän pelottavaa, mutta kai jostain pitää alkaa... Olen 21-vuotias opiskelijatyttö, asustelen yksin Helsingissä (tosin suunnitelmissa olisi ottaa kämppiksiksi pari kesyrottaa ensi vuoden puolella ). Rakastan musiikkia, kirjoja, matematiikkaa & filosofiaa - kyllä, saatan olla sisimmältäni nörtti... Tyylillisesti en tiedä menenkö kategorian 'gootti' alle, vaatetyylini vaihtuu fiilisteni mukaan ja fiilikseni vaihtelevat valtavasti. Luulen että kallistun tummanpuhuvaan eleganssiin silloin kun en satu innostumaan pastelliväreistä.

Musiikin puolesta kallistun elektroniseen ja industrialiin, vaikka metallikausiakin tulee. Klassinen on aina lähellä sydäntäni (Bach, Rahmaninov, Tsaikovski, Chopin, Liszt) . Tällä hetkellä mp3-soittimessa pyörii mm. Nitzer Ebb, Front 242, Assemblage 23 & VNV Nation.

Muuta? Soitan pianoa. Pidän pitkistä kävelyistä ja syksystä, kahvista ja suklaasta mieluiten yliannosteltuna. Myönnän pitäväni sisustamisesta ja leipomisesta... Tunnen valitettavan vähän gootti-ihmisiä, joten voisi olla mukavaa joskus tutustua teihin muihin
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • • Muokkasi: BLaCKIE1990
  • Lähetetty: 16.11.2011 14:58
Päivää!

Olen jo käyttäjänä ollut melko pitkään (ja ei-niin aktiivisesti) mutten liene esitellyt itseäni, voinen toki olla väärässäkin.

Jokatapauksessa voi esitellä itseni, ainakin jollain tavalla. Olen 21-vuotias, opiskelija ammattikorkeakoulussa. Synnyin Jumalan selän takana sijaitsevaan pikkukaupunkiin, mutta nykyisin Turussa asustelen, yhdessa tyttöystäväni ja kahden kissani kanssa. Nimiä minulle on monta, ihania ja vähemmän ihania, mutta taiteilijanimeni on Miss Eve Olen raskaamman sarjan metal-laulaja ja basisti myös, mutta päätoimeni on laulaminen. Rakastan tatuointitaidetta, lävityksiä, Gotiikkaa, viisautta, vampirismia ja naisia

Minua on uhkailtu puuvaarnoin, hopealuodeilla, pyhällä vedellä ja krusifiksein, ihan tosissaan kyllä. Kaikesta huolimatta voin sanoa, että syön ja juon normaalisti enkä nuku ruumisarkussa (sellainen ei mahtuisi yksiöömme ).

Musiikillisesti taivun paljolti Industrialiin ja Elektroniseen, mutta olen kuitenkin suhteellisen kaikkiruokainen musiikin suhteen. Ja valitettavasti en justiinsa tällä hetkellä keksi enempää, mutta voin sanoa että kiitos ja näemme varmasti keskustelujen parissa, kunhan vain jaksaisin kirjoitella aktiivisemmin tänne
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2011 10:06
Kaipa tännä täytyy tulla esittäytymään...
Elikkäs. Hei vain. Olen Porista kotoisin oleva 14. vuotias tyttö, jolta löytyy pituutta hurjat 173 cm. Omistan nuoren parsonrusselinterrieri nartun Fujin (lausutaan Fuzi) jonka kanssa minut useimmiten näkee pyörimässä milloin missäkin.
Rakastan piirtämistä, musiikkia, runoutta ja hautausmaita.
Musiikkimakuun kuuluu Marilyn Manson, Nightwish, Sonata arctica, Black Veil Brides ja oikeastaan aika moni muukin. Iskelmää en tosin kuuntele...
Vaatteeni heiluvat gootin ja emon välissä kuten myös hiuset, jotka ovat tällä hetkellä mustapinkit ja lyhyet. Seuraavana maanantaina menee vielä lyhyemmäksi...
Harrastuksia? Ehkäpä se piirtäminen ja musiikin kuuntelu voisivat sopia tähän kohtaan.
Netissä pyörin nimimerkeillä Deadbunny ja Jaxu.
Eipä kait sitten muuta
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2011 04:09
Varmasti löytyy mun esittelyt täältä mutta teenpä sen uudestaan, kun moni asia muuttunutkin.

Eli terve vaan kaikille, täällä kirjoittelee 19 vuotias goottitipu Pohjanmaan pikkukunnasta. Ikävä kyllä vielä syntymäkunnassa asustelen (ei vielä tiedä missä alkaa koulut ensi vuonna niin ei uskalla mihinkään muutella), mutta enpä kuitenkaan vanhempien valvovien katseiden alla. Olen nyt reilusti yli vuoden asunut ihanan avomieheni kanssa rivitaloasunnossa pienten karvaisten lastemme kanssa. Meillä on siis täällä kaksi kissanpentua, joille piti löytää koti ja täältähän se eläinrakkaiden hellästä huomasta löytyi, ettei tarvinnut lopettaa niitä. Kissat ovat kyllä jo puolen vuoden ikäisiä, musta kissa on nimeltään Hannibal Lecter ja harmaa raidallinen kaveri on Dexter. Rakastan tv:tä ja suosikkisarjojani ovat Rillit huurussa, Dexter, Frendit ja Sinkkuelämää. Valmistuin keväällä merkonomiksi ja kahden viikon päästä (joulukuun 5.) olen virallisesti ylioppilaskin, eli kaksoistutkintolainen olen. Olen hyvin eläin- ja luontorakas ja tykkään keskustella yliluonnollisista asioista, kun niistä kerta muutamia kokemuksiakin on. Olen myös kunnon nörtti! Luen tiedelehtiä silmät sydämillä, rakastan etenkin tähtitiedettä, ja viettelen aikaa moottorillisen teleskoopin kanssa. Tietotekniikka on myös kiinnostuksen kohteena ja sitä olisi kiva myös opiskella lisää. Taide on myös lähellä sydäntäni, piirtelen ja maalailen (lähinnä öljyväreillä, satunnaisesti myös akvarelliväreillä) ja teatteria olen harrastanut 13 vuotta mutta jouduin alkuvuodesta lopettamaan koulun takia, kun koulupäivät kestivät aamu kahdeksasta ilta kahdeksaan. Musiikkimakuun kuuluu lähinnä industrial ja metalli, mutta satunnaisia hyviä biisejä voi löytyä myös täysin eri kategorioista Lempivärit on musta, turkoosi ja neon värit.

Ja joskohan tuos olis jo iha tarpeeksi, meinaa muuten koko sivu täyttyä...
Kirjoittanut: RaveRipuli (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.12.2011 06:24
Heps,

Jonkin aikaa on tullut näitä foorumeja seurattua ja nyt on korkea aika tulla esiin varjoista.

-87 Vuosimallia alunperin Etelä-Pohjanmaan pikkukylästä maailmalle ampaissut suhteellisen "normaali" poitsu. Aikaisemmin olen opiskellut Vaasassa, työskennellyt Turussa ja nykyisin olen juurtunut säännöllisen työn myötä Salon maaseudun maisemiin.

Elämäntyyliltäni en voi lokeroida itseäni gootiksi, vaikka nuoresta saakka pukeutumistyylini on ollut tummahko ja musiikkimakuni on pyörinyt synkässä genressä kuten Melodic death metal - Industrial - Hardis. Harrastuksiini kuuluu dataaminen, musiikki, sci-fi/fantasy aiheiset sarjat/leffat ja salitreenit sekä kamppailulajit.

Luonnettani voisin kuvailla aluksi hieman ujoksi ehkä hitaasti lämpeneväksi, jokseenkin sarkastiseksi, rauhalliseksi ja ystävälliseksi, joka saattaa olla hieman ristiriidassa ulkoisen olemukseni kanssa(e.g pituus, vaalea siilitukka, parta, kivikasvot).. Eli siis poikkeava, aggressiivinen pukeutumistyyli, ennakkoluulot, jne, joka on varmaan monelle tuttu juttu. :P

Kuten monet muutkin tänne sivustoille eksyneet, rekisteröityneet tai muuten vaan stalkkailevat ihmiset etsivät samankaltaisia tyyppejä. Itse etsin uusia ihmissuhteita, sceneä ja samansuuntaisia persoonia, koska lähes kaikki "gootti" ja hyvät ystäväni ovat jääneet Pohjoiseen. :/

Mainittakoon myös se että olen jokseenkin bilehile ja nautin biletyksestä/tanssimisesta, scenetyksestä ja uusista seikkailuista. "Biletys" -pukeutumistyylini menee cyber - industrial lokeroon ja lisättäköön siihen pienellä varauksella perkyh.

Uusiin mestoihin tutustuminen on välillä hieman pelottavaa, koska itselläni on ylipukeutumisen pelko ja joudun lähes aina scouttailemaan mestat ns. arkivaatteilla ja se jatkuva uusien paikkojen metsästyksen tuska.

Anyways, rohkeesti vaan viestiä jos vaan löytyy samanhenkistä porukkaa!
Kirjoittanut: Dieudonne (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2011 15:36
Heippa vaan

Olen päälle parikymppinen, vastikään hämeenlinnalaistunut opiskelijatyttö. Metallistikauden jälkeen olen alkanut löytää gootahtavia piirteitä itsessäni. Koen tämän alakulttuurin eniten omakseni, ja pikkuhiljaa olen alkanut toteuttaa sitä myös itsessäni, lähinnä tuota ulkonäöllistä puolta siis. Kuuntelen mielellään industrial-, EBM- sekä muuta raskaampaa konepainotteista musiikkia, mutta en vieroksu erityisesti mitään musiikinlajia. Baarissa veivaan ihan nykydancen tahtiin, enkä olen missään määrin genrerajoitteinen.

Harrastan valokuvausta, lukemista ja tiettyjen tv-sarjojen tapittamista bokseilta. Baareissa ja keikoilla käyn jos seuraa löytyy ja esiintyjä on jokseenkin hyvä. Hämeenlinnasta en ole saanut vielä paljon uusia tuttavuuksia, ja olisi mukava löytää omanhenkistä seuraa täältä päin.

Olen luonteeltani alussa vähän ujo, enkä kovin hyvin saa suutani auki isommissa porukoissa. Olen mielestäni kuitenkin avoin ja huumorintajuinen, hauskakin Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja paikkoihin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit