Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: skraakka (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: skraakka
  • Lähetetty: 07.11.2013 03:43
Terve

Olen 26 vuotias sinkku mies... Etelä suomessa asustelen..

Ihan mielenkiinnosta ku aika ajoin seurannu foorumia päätin ottaa
Ja liittyä jaloon joukkoon.. Vailla tiedä mihin kastiin milloinkin kuulun..

Alussa olen aika uko kirjoittamaan mitään mutta kun juttuun pääsee
Riittää juttua paljon.. Mutta pikku hiljaa eteenpäin..

Lempi musiikiksi voisi mainita Nightwish, Within Temptation, Tarja Turunen
Ja samaan kastiin kuuluu monia monia muita... Mutta kuuntelen laidasta laitaan..
Joskis tykkään elokuvissa käydä ja katsella aivan mitä vaan..
Keikoillakin kävisin mutta ei samanhenkistä porukkaa kaveri seurassa oikein ole..

Eiköhän siinä aluksi ollutkin jo juttua..

Tomi
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: warheart
  • Lähetetty: 13.11.2013 00:50
ju morjesta

Olen tosiaan parikymmpinen (20v) Sinkkumies jyväskylästä

Vanha käyttäjä Foorumit uudelleenlöytäneenä aattelin että voisin tämmösen täytellä ihan vaan mielenkiinosta.

Melkein valmis kirvesmies olen koulultani, ehkä joskus jotain muutaki. Harrastan kuntoilua ja kesäisin moottoripyöräilyä sekä yleisesti ulkona ajanviettoa (pakkanen ei oo kiva EDIT: paitsi laskettelu ja afterski hyvässä seurassa)

Musiikkimaku menee ihan laidasta toiseen, melkein kaikki paitsi suomiräp/hiphop menee, riippuen tietenkin ajankohdasta. Yleisesti kaikki raskaamman suunnan musiikki uppoaa (jota myös tarvittaessa soitan)
Tykkään erittäin paljon elokuvista, ja elokuvissa käynnistä, sekä ruoanlaitosta.

Lisätietoja saa kysymällä täällä tai sähköpostilla.
Kirjoittanut: inflames (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2013 20:43
hello!
tällasen paikan löysin niin päätinpä kirjautua
omat kaverit kun ei ymmärrä hyvän päälle

25v jätkä, hyvän musiikin ystävä ukista (turun lähistöllä)
rekkaa ajelen siellä täällä työkseni, mukavaa touhua jos liukkautta ei lasketa

musiikkiin mitä tulee niin sesonkiluonteistahan tämä on, jokseenkin kaikkiruokainen mutta raskaalle painottuva

tatuointeihin hurahtanut, aiheina tähän asti ollut hopeanuoli ja musiikki
muutaman voisin mainita, että mitä omaan ihoon katsoo niin todisteita löytyy tällä hetkellä:
- In flames (ranne-kyynärpää toises kädes teksti "in flames" toises "we trust")
- Heaven shall burn ( logoteksti poikittain kyljessä)
- Arch enemy (root to all evil levyn pääkallo yläselässä)

jaloista löytyy enemmän tai vähemmän hopeanuoli mangaa
Kirjoittanut: Rebell4ever (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2013 22:06
Terve kaikille foorumilaisille.

Olen Siilinjärveltä lähtöisin oleva 25 vuotias mies ja asun nykyään Lyypekissä saksan maalla.

Olen seuraillut noin kaksi vuotta tätä foorumia ja liityin noin 1/2 vuotta sitten tälle foorumille. Olen kiinostunut gootti estetiikasta ja kulttuurista erittäin paljon. Itse en näytä muutakuin tavikselta jos nyt mustaa vaatetusta ja jokusta ketjun pätkää ei lasketa.

Ajan rekkaa ja siinä into himoni ja ammattini, harrastan myös moottoripyöräilyä. Musiikki makuni on laidastalaitaan Blutengel/L'Âme Immortelle ja Eluveitie/Korpiklaani väliltä mutta Nightwish on ylitse muiden.

Olen erittäin ujo ihminen puhumaan mutta jos joskus saisin ääneni kuulumaan olisin kiitollinen.
Kirjoittanut: Clock (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2013 21:29
Täältä tulee 14 -vuotias, sanottaisiinko viallinen kakara joka asuu Siilinjärvellä eli lähellä Kuopiota joka sitten onkin jossain kohtaa Itä-Suomea.
En ole oikein mikään sen suurempi goottilainen, vaikka pidän kaikesta mustasta härpäkkeestä(viittaan vaatetukseen), musiikista joka sisältyy kategoriaan, hämyisistä jutuista ja muista gootti-henkisistä tyypeistä. Kaikki masennuttavat ja sydämen särkevät tarinat ja soperrukset käyvät mieleeni, vaikka yritän aina pitää mahdollisimman paljon hauskaa, hymyillä ja nousta pilviin.
Oikeastaan, minä taidan pukeutua aika värikkäästi ja yritän esiintyä värikkäänä persoonana.
Välillä on tosin kiva olla alhaalla vain angstaamassa ja somistautumassa pimeyteen jonka ympärillään kuvittelee!

Anteeksi, olen huono selittämään mitään joten yrittäkää saada tuosta selvää ó_ó
Kirjoittanut: YoanaRock (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.11.2013 07:21
Täällä kirjottelee reilu parikymppinen gootinretale pohjois-suomesta, jonka mieltymykset ovat kauhuelokuvissa ja kirjallisuudessa, ja kaikenlaisissa synkeissä ja mielellään vähän kieroissa asioissa. Epämääräisellä huumorilla varustettu pää naureskelee monesti itsekseen muiden pyöritellessä silmiä. Välillä sitä toisaalta löytää ittensä myös aivan innoissaan jostain, minne synkiön vähiten odottais eksyvän, vaikka perinteisille joulumarkkinoille tonttulakki päässä riekkumaan. Aikamoinen sekasikiö loppupeleissä, mutta hyväntahtoinen ja huumorintajuinen No niin, nyt on esittäydytty! Seuraavaksi seulomaan muita aiheita
Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
  • Lähetetty: 03.12.2013 01:26
Iltaa!

Monen monta vuotta olen tämän foorumin olemassaolosta tiennyt, ja nyt päätin sitten vihdoin rekisteröityä.

Olen vuonna 1990 syntynyt naishenkilö Helsingistä.
En ole koskaan osannut käyttää itsestäni sanaa "gootti", luultavasti koska en sitä varsinaisesti olekaan. Enemminkin tyylini keikkuu jossain avantgarden ja neutraloidun klassisuuden välillä, mutta yhdistävä tekijä on tummanpuhuvuus.
Olen käynyt taidelukion ja tällä hetkellä tärkeimpiä kiinnostuksenkohteitani ovat kuvataide, musiikki, kielten opiskelu ja humanistiset tieteet, erityisesti filosofia ja psykologia. Myös työni sijoittuu humanistiselle alalle.

Depeche Mode on viimeiset seitsemän vuotta ollut "virallisesti" lempibändini. Olen aikojen saatossa kuunnellut 80' synth poppia, 80' industrialia, KMFDM-tyyppistä electro-industrialia, electroa, avant-gardea ja pari viime vuotta olen melkein yksinomaan kuluttanut old school EBM:ää ja dark ambientia. Olen kuitenkin hyvin avoin myös kaikelle muulle ja voin koska tahansa innostua vaikka swingistä tai lähi-idän kansanmusiikista.

Tässä muutama nimi:
Red Flag, Coil, Einstürzende Neubauten, Eleanoora Rosenholm, DAF, Soft Cell,
Mekanik Disorder, Astma, Paranoid, Nitzer Ebb, Digital Factor, And One, Gesaffelstein, Front 242, Apoptose, Herbst9, Atrium Carceri, Kaija Saariaho
KMFDM, :wumpscut:

Rekisteröidyin tänne pysyäkseni paremmin perillä erilaisista goottitapahtumista, osallistuakseni mahdollisesti kirppikseenne, vuodattaakseni asiaa musiikista, ja olen myös ihan kiinnostunut saamaan uusia ystäviä.
Kirjoittanut: höröpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2013 12:36
Moikka,

Oon tätä foorumia muutaman viikon seurannt ja lueskellut ja aattelin liittyä viimein. En tiedä oonko "gootti" oli se kuinka löyhä merkitykseltään tahansa. Ehkä enemmän vaan yleinen punkkari/gootti/kiusankappale joka tahtoo tehdö kaiken omalla räävillä tavallaan. Helsingistä kotoisin mutta kova hinku päästä maailmalle. Musiikissa niinkuin kaikessa muussakin hirveesti kuuntelen kaikenlaista, vaikkei top 40 kama kyllä iske ikinä. Ei mitenkään periaatteesta, se on vaan tylsää.

Törmäillään foorumilla!
Kirjoittanut: Mortictoc (Jäsen)
  • • Muokkasi: Mortictoc
  • Lähetetty: 13.01.2014 16:17
Täällä puolestaan naputtelee vuonna -95 syntynyt XX-kromosominen Etelä-Savosta.

Käyn vielä toistaiseksi lukiota, aikuispuolella, mutta haaveilen taideilmaisullisesta työstä. Etupäässä ehkä teatterialasta. Luovempien aineiden lisäksi olen kiinnostunut kielistä, psykologiasta ja historiasta.

Myers-Briggsin tyyppi-indikaattorista kiinnostuneet voivat saada hitusen irti siitä, että persoonallisuustyyppini on INFJ.

Musiikkimakuni on aika laaja, mutta vähän makua antavat Apocalyptica, Avenged Sevenfold, Breaking Benjamin, Broken Iris, Creature Feature, Dead by April, Delain, Eluveitie, Elysion, Emilie Autumn, Epica, Evanescence, For My Pain..., Globus, Kalafina, Kells, Ludo, Midnight Syndicate, Nightwish, Sirenia, Sonata Arctica. Sonic Syndicate, The Birthday Massacre, Two Steps from Hell, Versailles, Voltaire, Within Temptation, Xandria ja Yousei Teikoku.

Ainut "varsinainen" harrastukseni on cosplay, mutta vietän vapaa-aikani mielelläni elokuvien, tv-sarjojen ja toisinaan myös animangan parissa. Rakastan myös lukemista, vaikkakin energiaa kyseiseen aktiviteettiin löytyy aika harvoin.

Lisäksi erityisesti Britannian, Japanin ja Ranskan kulttuurit ovat lähellä sydäntäni.
Kirjoittanut: Spderkiss (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.01.2014 17:43
21-vuotias Lappeenrantalainen nainen huutelee täältä, hei teillekin.

Liityin tänne hetken mielijohteesta, jokseenkin yksinäisyyttäni, ken tietää.

Kiinnostuksenkohteita tietokonepelit (Steam) ja tietysti musiikki, elokuvat, sun muu viihde.
Musiikkimakuni on hyvin laaja ja outo, mutta tämänhetkiset suosikit ovat Shade Empire, Agathodaimon, Gothminister, Eve of Destiny ja Dir en grey.
Elokuvista tietysti kaikkea Disneylta, ja sitten tällaiset ajattelemaan pistävät kummalliset elokuvat, esimerkiksi the Machinist, ja ainaiset vanhat suosikit Dracula: The Prince of darkness, ym.
Sarjoista seuraan Dexteriä, South Parkia ja Simpsoneita, myöskin paskoja reality-tv ohjelmia tulee seurattua tylsyyden välttämiseksi.
Peleistä suurimmat suosikit ovat Baldur's Gate ynnä muut rpg-pelit, pelailen myös paljon fps-pelejä, kuten L4D2. Acheja yleensä hu*railen ja niin.

En keksi enempää, kahvi loppuu ja tupakalle on päästävä.

Jos Lappeenrannasta tai täältä jostain lähimailta löytyisi samanhenkisiä ihmisiä, pistäkää ilman muuta viestiä. Oon tosi kiva, I promise :<
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit