Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.01.2009 23:54

Lainaus: Signum

Ihmisenä olen kuulemma erikoisuus, sillä en polta enkä käytä alkoholia ehkä piirunverran syrjäänvetäytyvä

Hii, "kohtalontoveri" Jeij...
Kirjoittanut: Iddie (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Iddie
  • Lähetetty: 24.01.2009 14:24
Pitäisi kai minunkin esitellä itseni, uusi kun olen. Pitkän aikaa seurailin aktiivisesti näitä keskusteluja ja vihdoin uskaltauduin rekisteröitymään. Asun Nokialla (enkä taida olla ainut?) ja välillä haluaisin pois täältä, ilkeä pieni kyläpahanen, josta varsinkin nuorilla tuskin on kauheasti hyvää sanottavaa. Kuulun myöskin tähän paljonpuhuttuun ja ehkäpä hieman vihattuunkin ikäryhmään "teinit", reilun kuukauden päästä täytän 15v. eli ripari edessä kesällä (vaikka ateisti olenkin).

Tyylini on vaihdellut vuoden sisällä aika ankarasti, alkuvuodesta olin vielä järkyttävä pikkurokkari (Tokio Hotelit ym. roskat jätin kuitenkin omaan arvoonsa, kasarirock oli silloin lähellä sydäntä ja näky naurettavassa pukeutumisessakin, kun heliseviä rannekoruja oli enemmän kun laki salli, leopardikuvioo vaatteissa ja hiukset tupeerattu), sitten aloin kiinnostua punkmusiikista ja -kulttuurista enkä ole sitä vieläkään täysin jättänyt. Leikkasin hiukset lyhyeksi, lopulta vedin keesin ja näytin suoraansanoen aika androgyyniltä, kun pukeuduin ja käyttäyidinkin hieman miehekkäästi. Nykyään sanovat gootiksi, mutta en kyllä miellä itseäni ihan ''tosigootiksi'', vaikka pidänkin kulttuurista, pukeutumisesta yms. paljon.

Music is my heroin. Välillä todella häpeän sanoa, että lempibändini on ollut kahden vuoden ajan Popeda. Kyllä. Muut bändit ovat vaihtuneet siinä ympärillä aika tiuhaankin, mutta suomirockin kivijalka se vaan pysyy. Nykyään omistan aika sekalaisen musiikkimaun, kuuntelen mm. COB:ia, Brother Firetribeä, Turmion Kätilöitä, Klamydiaa, Kylähulluja, Apulantaa, Ratsiaa, Sensuuria, Zen Caféa jne.

Sosiaalisesti hieman rajoittunut, pelkään tilanteita, jossa joudun esittelemään itseni usealle tuntemattomalle ihmiselle, siksi viihdynkin pienessä tutussa porukassa. Tykkään haaveilla ( eskapismi ) ja kirjoittaa, viihdyn koneella tai lukemassa.

Tässä taisi olla osa oleellista, kiitän ja kumarran. :>
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.01.2009 18:13

Lainaus: Iddie

lempibändini on ollut kahden vuoden ajan Popeda

mutta sehän on vain kovin positiivinen bändi Tervetuloa muillekin uusille ainakin minun puolestani
Kirjoittanut: Gilraen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2009 18:49
Hyvää iltaa.

Olen pyörinyt täällä jo ikuisuuksia ja lueskellut keskustelujanne, mutta vasta nyt rohkenin liittyä porukkaan. Eli, olen 17-vuotias lukiolaistyttö, jota goottityyli on kiinnostanut ehkä kolmisen vuoden ajan. Sitä ei kyllä uskoisi, kun minua katsoo. Näytän ihan tavikselta, mutta "tavoitteeni" on muuttaa tyylini kokonaan vielä tämän vuoden aikana. Asiaa hankaloittaa hieman rahanpuute ja täydellinen kyvyttömyys tehdä mitään kuteita itse. Onneksi vaatekaapista löytyy sentään jokunen Morticiasta mukaan viety tuote. Olen kuitenkin niin pahuksen kyllästynyt näihin tylsiin farkkuihin ja T-paitoihin, että on pakko tehdä jotain.

On vähän vaikea kuvailla, millainen olen. Perheeni seurassa saatan puhua äksysti, mutta olen kuitenkin rauhallinen. Ystävieni seurassa taas olen koko ajan kuin sokerihumalan kourissa, mutta heti vähänkin tuntemattomimpien ihmisten luokse päätyessäni minusta tulee ujo hiirulainen, joka ei avaa suutaan millään. Suutun ja itken helposti, mutta tulen myös helposti takaisin hyvälle tuulelle.

Musiikkimakuni ei ole järisyttävän laaja. Elokuvamusiikki on kaikkein rakkainta, kuten myös videopelien ja anime-sarjojen musiikki siinä samalla. Sitten tulee sellaisia bändejä kuin Nightwish, Sonata Arctica, Within Temptation, Epica, Evanescence, Edenbridge ja Mötley Crüe, kaikki todella upeita. Kuuntelen paljon myös j-rockia: esimerksiksi Malice Mizer ja Moi dix Mois ovat kovan fanitukseni kohteina.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.01.2009 18:54
Tervetuloa uusille Foorumi ihmisille ja Olkaahan aktiivisia!
Kirjoittanut: Holy (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 13:08
Heippa vaan

Hmm... Huomasin sitten, että kirjoitin kilometrin mittaisen selostuksen itsestäni tuonne "Kuinka sinusta tuli gootti" -ketjuun, kun olisin voinut selostaa tänne, jonne se kai olisi oikeastaan kuulunut. Onneksi se ei tainnut sielläkään mennä ihan ohi aiheesta, kun kukaan ei valittanut.

Sählinki johtui lähinnä siitä, että onnistuin jotenkin tulkitsemaan ohjeita niin, että jos aiheessa lukee "liimattu", sinne ei voi kirjoittaa...No, sittemmin huomasin, että ohops, ei se mennyt niin.
Kuten tästä ehkä arvaattekin, olen aika tuore tulokas paitsi täällä foorumilla, myös koko Internetin ihmemaassa. Eli tämä on osapuilleen ainoa foorumi jonne olen ikinä kirjotellut. Yritin tosiaan omaksua ohjeet, mutta saatan silti olla välillä aika pihalla, pahoittelen..: )

Mutta siis sitä esittelyä. En nyt viitsi toistaa kaikkea, mitä sinne toisaalle kirjoitin ja tuskin se olisi kovin suotavaakaan, eli yritän keksiä jotain muuta kerrottavaa.
Olen 19-vuotias nuori nainen pääkaupunkiseudulta, enkä oikeastaan ole gootti (mistä lisää siellä toisaalla, samoin kuin siitä, miksi sitten olen täällä) Juuri nyt vietän välivuotta, viime keväänä kun en oikeen tiennyt minne haluan. Olen tehnyt sekalaisia töitä ja keväällä olis tarkotus hakea lukemaan espanjaa ja ehkä biologiaa (jonain päivänä tarkoitus olisi päästä lukemaan jotain bilsaan liittyvää, josta oikeasti voisi saada töitäkin, mutta haluaisin kokeilla myös espanjaa) Kuten huomaatte, luen tässä juuri ahkerasti kielitiedettä...

Olen käynyt sekä riparin että protun. Protussa olen puuhaillut muutakin, mutta ateisti en kyllä ole. Välillä yritän edelleen aktivoitua Protussa, kun olisi niin kivaa tehdä jotain yleishyödyllistä ja parantaa maailmaa. Olen vain aika usein parempi haaveilemaan kuin saamaan aikaan, niin myös tässä.

Musiikkimaku? Oikeastaan kuuntelen kappaleita, en artisteja, en ole oikein ikinä osannut fanittaa mitään bändiä. Joiltain bändeiltä tunnen vain yhden biisin, mutta sitä kuuntelen sitten antaumuksella. Kuitenkin kappaleita on paha lähteä listaamaan, joten: klassinen (erityisesti "Carmen"), flamenco, SEHV, Burlakat, Värttinä, Pauliina Lerche, Hector, Nightwish, Sonata Arctica, Jimi Hendrix, Led Zeppelin, elokuvamusiikki (lähinnä Taru Spormusten Herrasta, Vengo), Apocalyptica, Kate Bush, Uriah Heep, Scorpions, Maija Vilkkumaa, Abba, Eppu Normaali, Shakira, Juanes, Roberta Flack, Edith Piaf... Nimet eivät ole missään erityisessä järjestyksessä, ja kuten huomatte, gootimusiikkia en (toistaiseksi) juuri tunne, tästäkin lisää siellä toisaalla.

Harrastuksia: Kirjoittelu, lukeminen, ratsastus, flamencon tanssiminen, piirtäminen, musiikin kuuntelu ja kaikenlainen kulttuuri sikäli mikäli on rahaa. Kokkailu ja erityisesti leipominen on myös mukavaa. Tärkein "harrastus" on kuitenkin roolipelit ja muu häröily parhaan ystävän kanssa. No, se ei oikeastaan ole harrastus vaan ehkä elämäntapa. Jos jotakuta ihan kamalasti vaivaa, niin nimimerkkini on sieltä peräisin.

Pidän myös pohdiskelusta ja keskustelemisesta. Koen olevani aika rauhallinen, mutta toisaalta saatan väitellä kiihkeästi minulle tärkeän ajatuksen puolesta. En pidä huutamisesta. En ole koskaan ollut humalassa, polttanut tai kokeillut huumeita. Olen aika hidas tutustumaan. Osaan olla myös yksin, mutta aina en tahdo. Kauneus on minulle tärkeää, mutta ulkonäkööni tai vaatteisiini en aina jaksa panostaa. Nautin luonnosta ja sen suojelu on minulle tärkeää, mutta viihdyn myös kaupungeissa. Rakastan vanhaa Eurooppaa ja Lappia. Haluaisin matkustaa enemmän. Mieluiten junalla.

No, nyt olen sitten kirjoittanut kilometrin mittaisen sepustuksen tännekin, enkä vieläkään tiedä, osasinko oikein kertoa mitään kunnollista itsestäni...No, jatkunee jossain muualla. Toivottavasti tästä on jollekin iloa, nyt taidan hipsiä takavasemmalle: )
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 29.01.2009 13:53

Lainaus: Holy

No, nyt olen sitten kirjoittanut kilometrin mittaisen sepustuksen tännekin, enkä vieläkään tiedä, osasinko oikein kertoa mitään kunnollista itsestäni...No, jatkunee jossain muualla. Toivottavasti tästä on jollekin iloa, nyt taidan hipsiä takavasemmalle: )

Oikein hyvän jutun olet kirjoittanut, tervetuloa vaan tänne
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.01.2009 17:27

Lainaus: Holy

Yritin tosiaan omaksua ohjeet, mutta saatan silti olla välillä aika pihalla, pahoittelen.

No mutta, sitä(kin)hän varten ovat modet ja me muut käyttäjät, että opastamme uusia tulokkaita alkuun. Kysele rohkeasti apua vaikka sitten yksärillä jos kohtaat ongelmia. Kaikkihan täällä ovat valmiita neuvomaan.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 19:41
24 vuotias nuorimies, runoilija sielu, kuulantyöntäjän olemus . Tykkää mustasta, pimeästä, synkästä sateisesta illasta tuulisella kelillä. Rakastaa kuutamoa ja tähtiä, kuuntelee erilaista musiikkia tunnetilan mukaan. Kokenut jo paljon pienen elämänsä aikana, ja puskee edelleen eteenpäin.
Uskoo huomiseen ja parempaan, vaikkei sitä itse aina kerkiäisi näkemään tai kokemaan, tärkeintä on, että asia muuttui paremmaksi.

Urheilen sen verran, että sydän jaksaa aina seuraavaan veren luovutukseen asti pumpata, sitten jahtaan neitsyiden kauloja ja lataan omat suoneni (ei vaan ihan ruualla mennään, mutta tapana luovuttaa veripalvelulla pari kolme kertaa vuodessa).

Täysin gootiksi en väitä itseäni, mutta aina on ollut sellainen tunne, että jotenkin en ole ihan kuin muut, mutta paljon on goottilaisuutta ja gootimaista synkkyyttä ajatusmaailmassa ja varsinkin kirjoituksissani.
Kaikesta muusta saa vapaasti kysyä
T:GN
Kirjoittanut: Covnt (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2009 14:44
Iltapäivät vaan. Kai tässä pitäisi vihdoin itsensä esitellä. Se vaikein asia joka ainoalla foorumilla. En ole mitä luultavimmin ainakaan viestilaskurin mukaan sitä tehnyt. Elikkäs... Vuosimallin -93 miespuolinen räkänokka Hämeenlinnasta tässä. Ensisilmäyksellä varmasti kovin pelottava näky, mutta aika herkkä taiteilijasielu täältä löytyy.

Musiikkia kuuntelen vähän kaikenlaista. Suurimmaksi osaksi sitä raskaampaa puolta, mutta tottahan toki Bauhausit ja Fields Of The Nephilimit uppoaa myös. Suosikkeihin lukeutuvat niiden lisäksi yhtyeet kuten My Dying Bride, Sentenced, Swallow The Sun, Moi dix Mois, Before The Dawn, Gothminister, Charon, Mustan Kuun Lapset, Malice Mizer ja Versailles. En nyt ihan kaikkia viitsi luetella kun niitä tuppaa olemaan liikaa.

Ja mitäs muuta minusta... Kovin paljon kirjallisuutta luen. Sellaista fantasia/kauhu-osastoa lähinnä. Lähipiiri haukkuu nörtiksi ja kiellän mokomat väitteet kunhan roolipeleiltä ja koodaukselta kerkiän. Omistan pitkät mustaksi värjätyt hiukset juurikasvuineen ja yleensä kuljen pitkin kaupunkia kajalit naamassa ja pitkässä nahkatakissa. Toisinaan tuollaista hameentapaistakin käytän. Plah. Nyt vaan odottamaan että joku tunnistaa

Mhuttahmhuttah. Ei kai minulla sitten muuta. Painelen tästä häiriköimään muualle
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit