Kalteva TorniOk, olen jo pitkään flamettanut irl sekä eri foorumeilla suomalaisia elokuvia ja niiden surkeutta, mutta jumanskega! Kalteva Torni on ehdottomasti paras suomalainen elokuva jonka olen nähnyt!
Pääosan näyttelijä oli tyrmäävän taitava ja uskottava, ja elokuva oli hyvin kirjoitettu kaikin puolin. Ah, onneksi jostain tämäkin DVD on meille tiensä löytänyt, niin voin katsella sen vielä moneen kertaan uudestaan. Suosittelen kaikille jotka ovat menettäneet uskonsa suomalaiseen elokuvaan.
V for VendettaMitäs tästä täydellisestä elokuvasta voisi enää kommentoida, kun niin monta kertaa olen siitä jo kirjoittanut... Juoni on täydellisesti toteutettu, näyttelijävalinnat hyvät, saan vieläkin hillittömät sävärit parhaista kohdista ja osaan repliikit ulkoa

Mutta sarjis on silti parempi!
Bruce - TaivaanlahjaÖhhööhöö, tuli telkusta illalla ja minulla oli niin mukava asento että ajattelin katsoa sen veljeni kanssa. Kyllähän siinä muutamankymmentä kertaa sai hörähtää kunnolla, eli ehkä 2000-luvun keskivertokomediaa parempi tekele... ehkä hiukan. Minulla tuli kuitenkin kokoajan mieleen Jim Carrey Arvuuttajana Batman Foreverissä, X___X!
ControlOstin Controlin vihdoinkin itselleni [3DVDn packin, jossa myös JD -dokkari ja 24h Party People], ja se piti katsoa heti kun pääsi DVD-soittimen etäisyydelle. En tiedä mitä siitä voisi kommentoida, elokuva oli erittäin taidokkaasti tehty, mustavalkoisuus sopi kuin nenä päähän ja ... ja kaikki vain toimi niin perkuleen hyvin. Lopussa tirahti kyllä itku, ja piti laittaa Unknown Pleasures soimaan.
Sin CityOdotteli digiboxin kovalevyllä minua palaamaan kotiin. Olin juuri viikonlopulla lukenut ekan osan Sin Cityä, ja sen takia leffaa vertasi todella paljon sarjakuvaan. Hienosti oli tehty, noudatettu sitä ruutujakoa ja perspektiivejä hyvin. Hieman sekoitti, kun mukana oli eri järjestyksessä eri tarinoita [Keltainen Äpärä, Kohtalokas Tappo], mutta pääsin lopulta siitäkin kärryille. Sarjakuvan henki oli hyvin tavoitettu, ja aikamoisen siisti paketti kaiken kaikkiaan. Pitää hommata DVDllä.
24 Hour Party PeopleLeffa joka minulla
joskus oli
jollain nauhalla
jossain, mutta hukattuani sen on pitänyt ostaa uudelleen. Tuli kätevästi hommattua Controlin kanssa.

Hyvähän tämä on, ehkä parempi kuin muistin [ekalla kerralla ehkä hieman... outo tai sekava?], mutta olen edelleen sitä mieltä että elokuvassa on liikaa Happy Mondaysia ja liian vähän New Orderia! Jotkut linet ovat kyllä kuningasluokkaa. "I'm recording silence. And now I'm recording Tony fucking Wilson"

jaa että minä muka katselen paljon elokuvia?
*menee katsomaan Kissojen Valtakuntaa*