Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2007 00:13
sovittu, Voin sitten kait majoittautua sänkysi alle?
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.08.2007 00:29
Argh vihaan tätä kuumuutta! Meillä on sisälläki liian kuuma. Läähpuuh.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2007 00:38

Lainaus: Doucat

sovittu, Voin sitten kait majoittautua sänkysi alle?

mun sängyn alla on aika ahdasta mut joo. jos mahut
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2007 00:45
VIHAAN isäpuoltani,joka ennen hakkasi (ei enää,lopetti kun uhkailin häntä-Sitä- veitsellä..)

Mulla on ollut samanlaisia kokemuksia... mun isä oli alkoholikko ja riisti multa kaiken. Se hakkas pari vuotta sitten mä vain syljin sitä päin naamaa ja kehotin lyödä uudestaan oma syynsä jos yöllä puhjen sen keuhkot veitsellä ja pidän huolta että se pentu kuolee kivuliaasti... nykyään se on muka parempi mutta mitä voin sille, ei se ole ikinä ollut mulle isähahmo. toivottavasti tilanteet toimivat sulla siellä...... incase you need a some assistance my fangs are at your service
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2007 00:48
toi ylhäällä oli sinofsatanin lainaus... lainasin huonosti sori.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2007 11:12

Lainaus: nocturnal_chimaira

mun sängyn alla on aika ahdasta mut joo. jos mahut

Kyllä mä sinne mahun..otan vaan oman peiton mukaan
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2007 11:34

Lainaus: Amelia De Vlarie

toi ylhäällä oli sinofsatanin lainaus... lainasin huonosti sori.

Eipä mitään. Mukavaa ku ihmiset olisivat valmiita murhaamaan kanssani !
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2007 11:36

Lainaus: Amelia De Vlarie

toivottavasti tilanteet toimivat sulla siellä......

Kyllä ne tosta rauhoittuu kai kun muutan pois maanantaina.. En käy enää kotona. Ikinä. Veljetkään ei käy meillä sen hullun takia. Mut en toisaalta haluis jättää mutsia sinne kun ei se osaa sanoa sille mitään vastaan. Mutta jos se sille jotai tekee.. ni vois käydä piipahtamassa ;D
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ukuli
  • Lähetetty: 11.08.2007 12:56
Vihaan.... Maailman vääryyttä, nykyaikaista ihmisen käsitystä itsestään luomakunnan huippuna ja mistään piittaamattomana älykääpiötän, joilla ei ole mitään tapoja ja niillä joilla on vihataan, sorretaan, alistetaan jne... *raivoaa, raivoaa ja raivoaa* Vihaan hulluja mielenvikaisia ihmisiä, jotka tuntevat ainoastaan tarvetta lyödä ja alistaa toisia; saunan taakse, nappi otsaan, monttuun vaan ja sillä hyvä. Toisaalta. Se on niille aivan liian kivutonta... *olen lievästi sanottuna raivoissani lukemastani* Vihaan sähkölaitteita jotka ihan oikeasti rakennetaaan kestämään vain tietyn aikaa ns. kestävän kehityksen nimeen. Vihaan myös eläinrääkkääjiä ja niitä, jotka kohtelevat eläimiä esineinä, omaisuutenaan jne...

Vihaan hellepäiviä kun silloin jaksaa hädin tuskin pysyä pystyssä ja kaiken aikaa mieluummin eristäysisi jonnekin mahdollisimman viileään paikkaan... Vihaan myös liian kylmää... Vihaan saamattomuuttani saada mitään aikaan muuten kuin juuri viime tipassa, vihaan sitä ette saa kaikkia niitä tekstejä ulos päästäni, jotka siellä kieppuvat....

Vihaan myös heinäntekoaikaa... Siksi, että siinä väsyy... Puuuh... Kukaan joka ei ole ollut heinänteossa ja varsinkaan pinoamassa niitä paaleja ei tiedä miten poikki olen juuri nyt. Villi arvaus on, että ensi vuonna taas kerran sama ruljanssi uudestaan. Veikkaanpa, että pyöröpaalaimeen on tullut joku vika, jota eivät saaneet korjattua; siksi perinteiseen 15-25 kiloisiin heinälaatikoihin joissa on kivat kantokahvat... Nyt on sitten sormet hellinä ja selkään koskee... <.< Heinähangolla oli paljon raskaampaa nostella niitä penteleitä kuin käsipelillä. Ensi kerralla opettelen pitämään hanskoja, mutta miulla on vähän niin että hanskat tai ilman; näpit on kipeinä silti.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.08.2007 15:56
Vihaan, että jätkä ei vaan tajua lopettaa juomista ajoissa ja sitten seuraavana päivänä on niin darra, että meidän suunnitelmat menee pilalle!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit