Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Uuden vuoden lupaukset vuodelle 2009

Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.01.2009 13:13
En ole koskaan aiemmin tehnyt mitään uuden vuoden lupauksia, mutta tänä vuonna lupasin aloittaa edes jonkinlaisen kuntoilun... Katsotaan nyt kuinka sen käy. En ole vielä aloittanut. Mutta onhan tässä koko vuosi aikaa.
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.01.2009 17:05
Tein yhden lupauksen(jonka saman tien unohdin luvanneeni), jonka mukaan mie alan heti alkuvuodesta työstää tämän vuoden Ropecon-pukua enkä taas jätä sitä viimetinkaan.
Kirjoittanut: NecrotiC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.01.2009 17:58
Lupasin että hankin töitä. Ajattelin myös pitää sen lupauksen ,koska siitä on hyötyä minullekkin : D
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.01.2009 10:09

Lainaus: Elvira

lupasin aloittaa edes jonkinlaisen kuntoilun...

Minä yritän treenata itselleni edes jonkinlaiset vatsalihakset tänä vuonna, ja pitää vähintään tämän yleiskunnon.
Minä muuten pidin viimevuoden lupaukseni, ja elämäni on muuttunut dramaattisesti sen takia; en ole vahingoittanut itseäni fyysisesti vaikka kuinka olisi masentanut, eli toisin sanoen olen päässyt irti itsetuhoisesta käyttäytymisestä. Yritän pitää tämän tavoitteen myös tänä vuonna, koska nyt on jo hyvä alku!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.01.2009 13:03

Lainaus: NecrotiC

Lupasin että hankin töitä.

Sitten, kun se olisi vielä niin helppoa. Itse jo kohta 7kk. yrittänyt hakea ja päästä töihin. Mutta eipäs ole onnistunut. Mutta silti Onnea yritykseen
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2009 14:59
Lupasin että en tuhlaa suklaaseen niin paljon rahaa kuin viime vuonna. On nähkääs kunnon riippuvuus suklaaseen. Söin sitä ennen joka päivä, mutta nyt pitää yrittää vain olla syömättä sitä, vaikka silti pitää edes jotakin sokerista saada.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.01.2009 18:11
Minä LUPAAN seuraavat asiat, ellen satu halvaantumaan tai kuolemaan yms:

1. Valmistua Haaga-Heliasta
2. Hoikistua taas kerran entisiin mittoihini, mieluiten vähän enemmänkin
3 Panna Sugarplum Headshot Cabaret -proggiksen käyntiin
4. Lopettaa tupakanpolton
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2009 16:00
Necroaction!

Mitenkäs menee - joko ovat uudenvuodenlupaukset unohtuneet ja kuopattu, vai yhäkö ovat työn alla?
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2009 16:13
Hah, en ees muistanu mitä olin luvannut, mutta ehkä tuo on jäänyt alitajuisesti päähän pyörimään kun ainakin viime aikoina oon toistanut aika useinkin että Viiiitut, anti olla. Ja aion jatkaa tästä eteenpäinkin. Ei jaksais stressata semmosista asioista mihin ei voi ite vaikuttaa...
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2009 23:01
Muistan kuinka leikilläni "lupasin" että vielä tänä vuonna teen sen elämäni ensimmäisen 10km hölkkälenkin ja tänäänhän sen sitten tempaisin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit