Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Jokapäiväinen

Kuten jokainen joka on itseään tarkkaillut on voinut ehkä huomata, ajat ja tapahtumat muokkaavat ja muovaavat meitä johonkin tiettyyn suuntaan.
Joskus enemmän, joskus vähemmän.
Mutta nyt olisikin mielenkiintoista kuulla, ei niinkään siitä mikä tapaus tai asia on sinua vavahduttanut niin että siitä tuli pysyvä ja joka päivänen osa sinua. Vaan siitä millainen olet sen jälkeen?

Ylläpito muokkasi: Otsikko kuntoon.

amen..

• Vastaa
nojaaas jaas, minua on muokannut eräiden henkilöiden kieroilu ja kaksinaamaisuus. olin ennen iloisempi ja luottavaisempi ihmisiin, mutta nyt en luota kuin parhaisiin ystäviini ja muutamaan henkilöön. tiedän että se on turhaa leimaamista että kaikki ovat sellaisia, mutta muita ihmisiä kohtaan voi olla varovainen. tsik tsik... sekin on muuttanut minua kun siskoni muutti pois kotoa, sain enemmän tilaa ja kaikkea ei tarvitse jakaa ja plät plät. kait jotain tämmöistä hait vai...?

Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen

• Vastaa
Kaikki vaikuttaa, mutta en halua ajatella että olisin suoraan menneeni tuote.. Mutta aina kun joku lähtee niin kyllä sitä katkeroituu ja kyynistyy.

l0lm0 0_o

• Vastaa
Lainaus: Rottenicia olin ennen iloisempi ja luottavaisempi ihmisiin, mutta nyt en luota kuin parhaisiin ystäviini ja muutamaan henkilöön. tiedän että se on turhaa leimaamista että kaikki ovat sellaisia, mutta muita ihmisiä kohtaan voi olla varovainen.

Mulla on käynyt vähän samalla tavalla, mutta onneks se ei oo muuttanut mua pysyvästi. Vähäks aikaa aina on ihan kypsynyt muihin ihmisiin, mut se menee ohi. Muuten mua on muuttanut se, kun aloin nuorena poikana kiinnostua "pimeän puolen" asioista. Kaikenlaisesta noituudesta,vampyrismista ja selittämättömistä ilmiöistä. Ei musta mitään synkkämielistä tullut, päinvastoin olen iloinen ihminen. Mikähän muu on muokannut. No, kaikki ihmissuhteet aina jotenkin muokkaa. Ja vaikka suhde menis mönkään, nii aina siitä jotain jää käteen.

pimeys=hulluus

• Vastaa
miun elämä on ollut sellaista, etten oikein osaa enää luottaa kehenkään ja minun on joskus vaikea olla isossa ihmislaumassa. Katkeroitunut olen, ja erittäin pitkävihainen.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Jokapäiväinen on yhdyssana, thänx...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Sama täällä, että on vaikee nykyään luottaa ihmisiin. Pidän nykyään asiat omana tietonani enkä juurikaan puhu itsestäni.

What's this red thing? Looks like blood. Is it mine, they hit so hard...

• Vastaa
Lainaus: Piiskansiima Jokapäiväinen on yhdyssana, thänx...

Ole hyvä.
Kiitos korjauksesta : )

amen..

• Vastaa
jatkan samoilla linjoilla ihmissuhteiden kanssa. Tuntuu että jokaisesta ihmisissuhteesta on oppinut jotain niin toisesta kuin itsestäänkin.
Jos parempia ja joskus huonompia asioita. Vaikka on tullut ystävystyttyä ihmisiin, joiden kanssa ei ole enää syystä tai toisesta missään tekemisissä, voin sanoa että olen tyytyväinen että tutustuin heihin silloin. Kyllä kaikista ihmisistä jotain hyvää on löytänyt.

Myös oma asuinympäristö ja opiskelu omalla tavallaan muokkaa ihmistä, ei ehkä niin selvästi mutta jossainmäärin kuitenkin.

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Minullakin varmasti ihmisuhteet eniten muokanneet, tajusin sen ettei kannata itkeä menetettyjä, vaan niitä joita ei ole vielä kohdannut.

Ja enpä minäkään juuri osaa luottaa kuin sydänystäviini joita on tasan kaksi kappaletta.

"Oi veljeni puu, oi siskoni heinä, oi sukuni suuri: eläimet. Samaa kudetta ollaan, samaa verta ja tuhkaa, samaa ahdistusta ja unelmaa." Laulu rakkaudesta puihin ja eläimiin-Eeva Kilpi.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Pudotus, BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!