Gootti.net

Päivän ensimmäinen ajatus (osa 2)

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.10.2012 18:09
Tänään eka ajatus oli "Ei helvetti, oks tääällä hämärää? Paljo kello?" Kellohan oli siis tulossa kuus eli tossa puolisen tuntia sitten. Hyvä minä, nukuin taas kerran päivänvalon ohi.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.11.2012 22:12
Varmaan joka päivä se eka ajatus on jotain tyyliin " Nöö mikä toi ääni on hyi hele onkose herätyskello voi v*ttu"
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2012 19:29
Hmm... Onkohan ääni palannut? "Huomentah...." Huoh... Siis ei.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2012 19:28
En tiennyt eläväni Siperiassa... päivän ensimmäisenä ajatuksena huomasin myös sen... luntaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ja nilkat murtuu plattareissa... huono valinta o_o
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.01.2013 18:28
"Ei kai taas tätä..." Tai sitten että miksi kännykkä herättää soittoäänellä.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.01.2013 12:16
"Ei halua kouluun, ei jaksa herätä" ....kello kiinni ja jatkan mukavasti nukkumista vielä parisen tuntia. :/
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.01.2013 15:03
Voi vittu, paskannan vettä, mulla on ripuli.
Kirjoittanut: Braindamager (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.01.2013 00:19
Ääneen lausuttuna: ''Jaha, tällä kertaa juoksin viemäriputkessa strutseja ja purevia vauvoja karkuun, jonka jälkeen örkki halusi tehdä minusta meetvurstia.''

Heräsin onneksi siihen kohtaan kun herr örkki tuikkasi sellaisen badass butcher -veitsen miun selkään. Onni on olla herkkäuninen ja tunnistaa painajaiset unen yli
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.02.2013 14:25
Outo uni täälläkin

(istun bussissa, alan kirkua: en ole sosialisti! huomaan olevani orpopojan kasvattiäiti. Poika luulee minua mieheksi. En korjaa erhettä. Bussissa istuneet, vihaiset sosialistit käyvät minuun käsiiksi ja jauhavat minut lihamyllyllä jauhelihaksi. Kokoan itseni (ehe ehe) ja juoksemme pojan kanssa bussista pihalle. Päädymme keskelle intiaanien ja valkoisten sotaa ja alamme heitellä tomaatteja ilkeitä valkoihoisia kohti ja juoksemme piiloon intiaanien luolaan. Saan nuolesta päähäni. ja herään.)
Tarinan opetus; älä lue historiankokeeseen ennen nukkumaanmenoa...
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.01.2014 23:13
Saatan@ v1ttu prkele yms, olen myöhässä +lisää voimasanoja

Tyypillinen black cat, aina myöhässä. Olen onnistunut tienaaman jo yhteensä 5jälki-istuntoa toistuvast amyöhastelystä tänä lukuvuotena.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit