Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän ensimmäinen ajatus (osa 2)

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2010 19:55
"Hitto mikä uni."
Tämä sen jälkeen kun vanha koira, joka ujosteli puhekykyään, oli kertonut työskennelleensä 40 vuotta rautateillä ja lopettaneensa hiljattain selkävaivojen vuoksi.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.05.2010 10:01
Heräsin kun ovi kävi, poikaystävä lähti. Heräsin siis heti ikävöimään. Hän yritti lähteä niin ettei herättäisi minua, mutta olisi ollut kyllä kiva hyvästellä.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.05.2010 13:00
"Ei v!ttu voi olla pää vielä kipeä.."

Eilen aamulla alkanut päänsärky jatkui läpi päivän ja seuraavan yön, ja oli vielä aamunkin maisemissa. Piikkimattoilu(tyynyily) on nyt ainakin hetkiseksi poistanut vaivan.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.05.2010 11:16
"Mitä helvettiä noi kissat tekee? Onks ne taas sen tietokoneen kimpussa?!" Ja Mina-täti kärppänä ylös sängystä etsimään riiviöitä, jotka löytyivätkin eteisen lattialta syömästä jotain karkkipaperia. Oli vielä Fazerin Sinisen karkkipaperi, enkä mitenkään saa päähäni mistä ne ovat sellaisen voineet saada. Meillä syödään Sinistä vain levyinä

OT: Miksi täällä ei saa olla onelinereita? Topikin pointtihan on käsittääkseni kertoa itse kunkin foorumilaisen ensimmäinen ajatus aamulla, ei pohtia sen kummempia syvällisyyksiä..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.05.2010 12:20
Apua, onkohan se kello herättämässä!? Kohta oikeuteen.. Huiiii...
Ja olihan se herättämässä. Aikainen nousu tulikin, kun ei "paniikilta" saanut enään unta. Onneksi helpotti, kun pääsi sitten koirien kanssa metsään kulkemaan.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2010 08:48
Ai, että kun nukuin hyvin...Näinpäs vaihteeksi taas outoa unta...Paljon kello on?...
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.05.2010 11:04
"Dani the tankkeri" eli siis toinen rakkaista kissoistani tuli herättämään aamulla ja käveli minun päälläni kehräten, ja kun ei ole mikään ihan kolmekilonen kissa niin..
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2010 05:17
Helvata, miten mun selkäni on edelleen näin kipeä. Kyllä on taas ollut herääminen. Alaselässä on jokin TAAS vialla. Koko viime yö oli yhtä kipua kun koitin kääntyä sängyssä. Pienikin väärä liike iskee johonkin hermoon alaselässä, joka saa aikaan äännähdyksen huulilta.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.05.2010 09:56
"Ai saasta mun selkä." Olen taas varmaan nukkunhut jossakin ihme solmussa ja selkä on sen mukaan tosi kipeä.
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2010 10:10
*Kiroilua, kiroilua* En ole aamuihmisiä sitten yhtään. Ei oikein sovi itselleni tää 8-16 työskentely... 10-18 olis jo paljon parempi, mutta ei noille ajoille oikein mitään voi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit