Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oudoimmat yöpymispaikkanne.

Kirjoittanut: ilkimysli (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2010 19:57
Pienelle iälle ei ole vielä kertynyt kauheasti kummallisia yöpaikkoja...
Mutta teltassa on tullut nukuttua jossain päin pohjoista Norjaa, moottoritien varressa ja rasvahäntälampaiden määkyessä ympärillä.
Autossa, jossa oli aamulla mitatrin mukaan muutama aste pakkasta.
Ja sitten just nämä jonkun toisen sängyn alla kun muualle ei ole mahtunut.

Jos ei meinaa kotona nukuttaa, niin useinkin etsin jonkun epätavallisen paikan. Jostain syystä silloin saa helpommin unen päästä kiinni. Esim. patja (tai pelkkä paksumpi peitto) keittiön pöydälle tai saunaan
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.05.2010 21:16
Missään erityisen omituisessa paikassa ei ole kyllä tullut yötä vietettyä.

Muutama vuosi sitten juhannuksena ärsyynnyin siitä, että vähemmän yllättävästi venekyytiä takaisin vastarannalle ei saanutkaan kuskin humalatilan vuoksi, joten jouduin jäämään mökille. Lapsellinen uhma ohjasi minut nukkumaan yöni rantasaunan kuistille ja voin sanoa, että siinä muutamakin romanttinen mielikuva romuttui. Fiktiossa puun alle tai nuotion viereen kesäyönä nukahtaminen viittaan kääriytyneenä näyttää todella houkuttelevalta, mutta omat kokemukseni luonnon helmaan jättäytymisestä eivät olleet aivan yhtä autuaallisia. Aallot pitivät meteliä, tuuli, kuistin lattia oli kova, oli liian valoisaa ja niin kylmää, että yritin kääriytyä löytämiini haiseviin kumipintaisiin kalastusvaatteisiin, täysin tuloksetta. Minun oli edelleen aivan liian kylmä. Eipä tullut sinä yönä oikein uni silmään. Joten mitä tästä opimme? Älä ryhdy vastaavaan yritykseen ilman paksua viittaa tai juhannusheilaa, joka pitäisi sinut lämpimänä.

Vauvana olen kuulemma nukkunut vaunuissa keikkapaikan ulkopuolella, kun äiti on ollut sisällä katsomassa Dingoa. Omakohtaisia muistikuvia asiasta ei ole, mutta onhan tuo nyt aika jees
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.05.2010 20:20
Plaah. Onpa outoja:

*Metsä
*Puistonpenkki
*Sillan alla
*Puiston nurmikko, ja sadettajat melkein kastelivat viiden aikaan aamulla
*Juna-asema
*Auto, vtun epämukava
*Autiotalo
*Joku bunkkeri
Kirjoittanut: Onyx (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 31.05.2010 17:22
ainakin tähän mennessä oudoimmat paikat ovat koiran nukkumapaikka (semmonen kori tsydeemi)
ja trampoliinin päälle pystytetty teltta olosuhteet eivät kumoaakaan mitenkään pakottaneet, mutta kuitenkin
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.06.2010 20:01
Hehe...Olimme ystäväiseni kanssa katsomassa Deathstarsia Tukholmassa vailla yöpaikkaa, joten hengailimme sitten siinä Tukholman satamassa ja yritimme etsie jonkinlaista nukkumapaikkaa vähän syrjästä....noh, menimme sitten johonkin pusikkoon jonkun junanradan viereen, löysimme itsellemme semmoiset lautalevyt, joiden päälle sitten käperryimme nukkumaan. Toiset nukkumapaikat samaiselta reissulta löysimme sellaisesta terassikahvilasta, joka oli muuten tyhjennetty yöksi, mutta kaikki penkit ja sohvat oli jätetty sinne matalien aitojen sisälle. Kiipesimme sitten aitojen yli nukkumaan niille sohville...oli kyllä mielenkiintoinen yö
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.07.2010 21:57
Simahellu oon diskoon joskus pienenä ja pari vuotta sitten nukahin keikalle kun oli istumapaikka. Biisi alko, nukahin, biisi loppu, heräsin kun tuli hiljasempaa.
Saunaan oon myös nukahtanu. Toistasiksi näyttäis olevan hankalaa nukkua omassa huoneessa, pikkuveli tyttöystävineen kun tuppaa kikattelemaan sielä yöllä. Ärh. Onneksi on korvatulpat.
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2010 15:44
Eipä ole kovin outoja yöpymispaikkoja miun elämään vielä mahtunut. Varmaan "oudoin" on ollut Ropeconin lattiamajoitus. Minulla on ikivanha makuupussi, joka ei oikein pidä viileää, ja viime vuonna Ropeconissa jouduin käpertymään pikku mytyksi makuupussin sisään ja vetämään vetoketjun kokonaan kiinni, että pysyin lämpimänä. Näytin kuulemma ihan isolta, vihreältä toukalta. :3
Kirjoittanut: Emohippi (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2011 13:03
Vaatekomero, kun kissani oli pissinyt patjani pilalle, niiin ajattelin että komero kelpaa. Olin muutenkin istunut siellä viimeaikoina. Ja ihan hyvin nukuin, vaikka pitikin olla ihan kippurassa. Ei ollut edes paikat kipeenä.. Sitä kyllä ihmettelin..
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2011 13:47
Voi voi... Mulla näitä riittää.
Jos nyt ei lapsuusaikojen nukkumapaikkoja lasketa, niin tässä ne oudoimmat:

Nukuin lievässä laskuhumalassa n. 5 km kotoa kahden burmalaisen jätkän kanssa yhden hengen sängyssä. Oli muuten paskin syntymäpäivä ikinä.
Sängyn alla on tullut nukuttua kesäkuumalla, sekä kellarissa pahvilaatikoiden päällä - heräsin jostakin syystä isävainaan kumisaapas naamalla.
Hevosen selkään olen myös nukahtanut... olin pirun väsynyt ja ilman satulaa kun menin niin laskin vaan ohjat pitkiksi niin, että heppa sai "laiduntaa" siinä nurmikolla. Se ei meinaan liikkunut mihinkään syödessään. Siihen vaan sitten vatsalleen... Heräsin siihen, kun heppa nuolaisi mun polvea. Luuli varmaan, että kuolin siihen paikkaan
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.04.2011 16:10

Lainaus: Astra Zorin

Varmaan "oudoin" on ollut Ropeconin lattiamajoitus. Minulla on ikivanha makuupussi, joka ei oikein pidä viileää, ja viime vuonna Ropeconissa jouduin käpertymään pikku mytyksi makuupussin sisään ja vetämään vetoketjun kokonaan kiinni, että pysyin lämpimänä. Näytin kuulemma ihan isolta, vihreältä toukalta. :3

Se ilmastointi on jotain julmaa. Ainakin Sali 1 muistuttaa öisin lähinnä tuulitunnelia. Monesti olisi melkein lämpimämpää nukkua ulkona. Itsehän olen myös Dipolin lattialla kärsinyt monet yöt. Joskin olen nukkunut myös siellä nurmikolla puun alla päiväsaikaan torkut.

Muita onnistuneita reissuja ovat olleet
- Kaverin kahdesistuttava sohva. Olin lyhyin porukasta, joten demokraattisen päätöksen mukaan kääpiö nukkuu sohvalla ja muut lattialla olevilla patjoilla. Niskat oli jumissa aamulla. Paljon.
- Kaverin vanhempien nahkanojatuoli. Heräsin siihen että kaverini äiti toi minulle kupin kahvia. Minulle oli varattu nukkumapaikka aiemmin illalla, mutta siellä nukkui meritähtiasennossa 190-senttinen henkilö, jota en saanut potkittua hereille joten piti suosiolla nukkua nojatuolissa. Tästäkin huolimatta mahtava reissu.
- Suurimmassa osassa yliopiston kirjastoja ja niiden lukusaleja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit