Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päättömiä kysymyksiä (osa 3)

Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2009 20:42
Vaihtelun vuoksi.

Kovalla vai tuplalla?
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2009 09:18

Lainaus: Kaarina

Kovalla vai tuplalla?

Kovalla, koska kova alkaa koolla.

Milloin on se oikea hetki?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2009 09:23
Juuri nyt.

Miksi minulle iskee siivousinto silloin kun ei ole aikaa ja/tai olisi paljon muutakin tärkeää tekemistä?
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2009 10:04
Siksi, että pölypallot saisivat ärsyttää sinua ja riehua rauhassa kun et ehdi siivoamaan.

Miksi miuu ärsyttää ja surettaa kokoajan?
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Arvet
  • Lähetetty: 09.10.2009 12:39

Lainaus: Wucie

Onko Kuopiossa yhtään liikettä, jossa olisi goottitamineita?

Ite oon asunu Kuopiossa kesästä lähtien ja en oo ainakaan vielä löytäny rokkivaateliikettä, Chromon lopetti. Se oli täällä..
Joo, onhan täällä Hot Lips Kuopio Myllykatu 9:ssä (älä mene väärään kauppaan sillä Myllykadulla on 2 erotiikkaliikettä, heh!). Heillä on vaatetarjontaa ja heillä on sopimus Magic Frogin kanssa. Joten heidän kauttaa voit tilata mittatilaustyönä goottivaatteita eli kaikkea mitä on www.magicfrog.fi -sivustoillaja tietenniin myös omat toiveet otetaan huomioon. Ja ei maksa maltaita. Monet rokkibändit teettää vaatteensa Magic frogin kautta. Tarkennan vielä ettei tuu epäselvyyksiä: Magic frog ei sijaitse Kuopiossa vaan Iittalassa Tampereen lähellä. Ja Hot Lips myy Magic Frogin vaatteita postimyynnin kautta!
Oon tilannu heidän kauttaan pari kertaa ja homma on toiminu. Kannattaa mennä sillon käymään (jos haluat tilata mittatilausvaatteita) kun paikalla on Satu, vaaleatukkanen naisimmeinen, niin hän ottaa mitat ja laittaa asiat rullaamaan. Tässä on puhelinnumero Hot Lipsiin niin voit kysellä millon Satu on paikalla, 0405412335. Ja jos vaatteesta ei tule kerralla hyvä, niin korjauspalautus postin kautta on maksuton! Suosittelen!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.10.2009 03:33

Lainaus: Vampiric_

Miksi miuu ärsyttää ja surettaa kokoajan?

varmaan samasta syystä ku miuakin.

miksi ei jaksa?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.10.2009 11:36

Lainaus: darkAngel

miksi ei jaksa?

Vastoinkäymisten ja syksyn pimenevien iltojen summa, ehkä?

Pitääkö sitä helkutti sielunsa myydä että saa duunia?
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2009 13:53

Lainaus: Heetteri

Pitääkö sitä helkutti sielunsa myydä että saa duunia?

Ei, mutta kyllä se helpottaa asiaa.

Miksi korkeakouluissakin tarvitsee leikkiä akateemista vaikka itse opiskelu ei liity millään tavalla minkään tutkimiseen?
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.10.2009 17:38

Lainaus: Nordis

Miksi korkeakouluissakin tarvitsee leikkiä akateemista vaikka itse opiskelu ei liity millään tavalla minkään tutkimiseen?

Koska aina pitää olla fiksu ja filmaattinen.

Miksi Ekenäs on Tammisaari, vaikka oikeasti ekenäs = tamminiemi?
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2009 21:17
Koska suomennokset kusee melkein aina.

Miksi asuntoni ei näytä koskaan siltä miltä pitäisi?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit