Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päättömiä kysymyksiä (osa 3)

Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2009 00:50
Tuskin. Ihmiset ovat ihmisiä ja bisnes bisnestä. Olis toki kiva nähdä ilmoitus lentokoneen taululla : " Tervetuloa Yhdistyneiden Tietokone firmojen valtakuntaan. Presidentit MAcintosh ja Gates toivottavat teille antoisaa lomaa, ja muistakaa Windows ja Mac. They'll be back"

Montako mahdollisuutta pitäisi antaa, jos itse on saanut kaksi?
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2009 15:28

Lainaus: gothicknight

Montako mahdollisuutta pitäisi antaa, jos itse on saanut kaksi?

Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen. Tapauskohtaisesti nuo mahdollisuudet harkittava.Et ole velvollinen antamaan mahdollisuutta vaikka olisitkin saanut 100.

Aika loppuu, miten sitä saa lisää?
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 18.12.2009 16:14

Lainaus: tapsuli

Aika loppuu, miten sitä saa lisää?

Matkaa ajassa taaksepäin

Jos lattialla on matto ja maton viereen asetat vaikkapa nyt sanomalehden, niin mikä siinä on että kissan pitää heti mennä sen sanomalehden päälle makaamaan vaikka matto olisi "parempi" makuualusta ? Sama pätee kauppakasseja, reppuja yms.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.12.2009 16:23
Kissat tahtoo huomiot *miauuu*

Miksi minua suututtaa, vaikka kaikki on hyvin? (Onko)
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2009 00:48
Ihminen tottuu siihen, että jokin asia on aina perberillään. Siksi on jopa melkein paha olla, jos mikään asia ei ole out of order. Pitää tehdä jokin asia huonoksi, ja suutuspäissään ihminen tekee typeryyksiä ja voila, jokin asia on vialla

Ahdistutko jouluna, vai oletko kokoajan ahdistunut?
  • Lähetetty: 19.12.2009 03:12

Lainaus: gothicknight

Ahdistutko jouluna, vai oletko kokoajan ahdistunut?

En ahdistu ja en ole ahdistunut.

Mikä olisi helpoin tapa matkustaa ajassa?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.12.2009 03:28
hankkiudu koomaan. huomaat pian että väliin on jäänyt helposti useampi kuukausi. vai taakkepäinkö tarkotit?

miten saisi potkittua itseään perseelleen että sais tehtyä etäkurssin loppuun ja yyhden työselostuksen?
  • • Muokkasi: tapsuli
  • Lähetetty: 19.12.2009 03:44

Lainaus: darkAngel

miten saisi potkittua itseään perseelleen että sais tehtyä etäkurssin loppuun ja yyhden työselostuksen?

Eikökän se kantapäillä onnistu itseään perseelleen potkiminen, ainakin fyysisesti.Tarkoitit varmaan kuvaannollisesti niin monesti se on vain päätettävä ottaa työn alle.On muuten huomattavasti helpompi olla kun kaikki on tehty reilusti ennen määräaikaa.Ylläri, mulla kyllä jää aina viimetinkaan.

Lainaus: darkAngel

vai taakkepäinkö tarkotit?

Sekä että.

Perskuta unohtu laittaa kysymys.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.12.2009 20:30
Yhyyyyy, edellisessä ei ole kymysystä. Noh kysytään legendaarinen iskurepliikki:

''Ooks gootti?''
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2009 14:00
Riippuu määritelmästä, luultavasti en.
Miksei minulle ole paikkaa tässä maailmassa?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit