Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päättömiä kysymyksiä (osa 3)

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.03.2010 22:56
Koska sinä, kuten minä haluamme elää päivässä enempi tunteja valveilla.

Saako rahoja takaisin tuotteesta joka oli rikki ostaessa (vuoden takuu) 14 päivän palautus oikeus jo mennyt, vaiko vain uuden tuotteen?
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2010 13:01
pitäisi saa palauttaa tai uusi tilalle

onko kyse mielenterveys ongelmista kun ei enää tunne oikein mitään...
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.04.2010 16:19
Ei välttämättä. Hirveän tapauskohtaista, mut ei siinä asiat kumminkaan ihan kohdillaan ole. Hoitoon vaan ihan varmuuden vuoks koko Suomen kansa!

Miks ihmeessä oon nyt kipeenä, kun vältin kaikki sikaflunssat ja syysflunssat ja muut epidemiat ja nyt tulee kevät ja edelleen on lämpimästi vaatetta päällä ja tadaa! Flunssa tai vähintäänkin keuhkoputkentulehdus! Mitä pahaa mä oon tehnyt? Onks tää jotain henkimaailman juttuja?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.04.2010 19:26

Lainaus: Dineara

Ei välttämättä.

Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2010 01:16
henkimaailman..tuskin, sinä vain olet immuuni pahemmille taudeille

miksi minulla on aina huono tuuri?
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.04.2010 20:13
Siksi, koska huonoon tuuriin kiinnittää helpommin huomiota - positiiviset asiat (kuten se, ettei mitään pahaa ole tapahtunut) jää hyvin helposti huomaamatta. Sit voi tietty olla tämä "law of attraction", jonka mukaan samankaltaisuudet vetää puoleensa. Kun keskittyy huonoon tuuriin, on energiat negatiiviset ja vetää puoleensa lisää negatiivisuutta. Tää ei tosin selitä sitä, minkä takia en vedä puoleeni yhtä fiksuja ja filmaattisia ihmisiä, kuin itse olen

Minkä takia puiden lehdet on vihreät? Miksei punaiset? Ja joo, on niitä punalehtisiäkin, mut silleen yleisesti ottaen suurin osa kumminkin tuntuu vihertävän...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.04.2010 21:56
"Lehtivihreä eli klorofylli on orgaaninen molekyyli, jonka avulla kasvit yhteyttävät. Klorofylli on rakenteeltaan Mg-keskusatomillinen porfyriini. Se kykenee helposti kuljettamaan ylimääräiset elektronit keskusatomilta reunoille, joissa elektronit sidotaan kemiallisesti.

Lehtivihreäksi voidaan myös kutsua kasvisolujen viherhiukkasia eli kloroplasteja, jotka ovat niitä soluorganelleja, jotka vastaavat itse yhteyttämisestä. Kehittyneemmillä kasveilla lehtivihreä on viherhiukkasissa, bakteereilla kalvojen rakenneosina. Näitä viherhiukkasia on runsaasti lähestulkoon kaikissa kasvin maanpäällisissä osissa, ja ne ovat lähinnä vastuussa kasvien vihreästä väristä. Klorofyllimolekyylit, esimerkiksi p680, absorboivat hyvin valon sinisiä ja punaisia aallonpituuksia, mutta huonosti vihreitä, joita ne sen sijaan heijastavat ja siksi ne näkyvätkin vihreinä."

Wikipedia osaa, minä en.

Miksi ennakkotehtäväni on minusta lapsellinen ja ruma?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.04.2010 01:03
Jos se on lapsellinen ja ruma tarkoituksella.

Miksi töissäkään ei ole mitään tekemistä?
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.04.2010 12:48
Koska työt ovat pelkkä salaliitto yhteiskunnallisen statuksen nostamiseksi (eikä tietenkään sen takia että siellä tehtäisiin oikeasti niitä töitä :'D).

Miksi juuri, kun olen saanut keesin kasvatettua pois ja omaan hartiapituiset hiukset, haluankin leikata sen takaisin?
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2010 20:42
Se on se ihmisluonto: mielipiteet muuttuu, kun tuuli kääntyy ja tuhkaa sataa jne.

Olen kärsimätön, joten jos kasvatan kärsän olenko kärsivällinen?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit