Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päättömiä kysymyksiä (osa 3)

Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2011 11:03
Molemmissa on puolensa, mutta eiköhän se ole siellä leffateatterissa sitten vähän elämyksellisempää ja tunnelmallisempaa, kun on parempi äänentoisto ja isompi screeni.

Miksi Iltalehdet yms. ennustelevat koko ajan alkavaa kesää ja porottavaa helleaaltoa, mutta joka päivä ilma on kuitenkin yhtä tuulinen, sumppurainen ja kylmä?
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.05.2011 12:48
Koska se myy.

Miksi istn koneella vaikka energiaa olisi muuhunkin?
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 27.05.2011 22:00
Koska on vaikea päättää mihin sen käyttäisi. Jos se vaikka menisikin hukkaan täysin turhanpäiväisiä askareita tehdessä.. sitten harmittaisi..

Nyt tämä minun vakiokysymykseni jonka esitän yleensä kaikille kavereilleni jos asia tulee puheeksi: Mitä täytteitä pizzassa pitää olla?
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.05.2011 16:46
Kinkku, Salami ja ananas. Aurajuusto on kiva lisä, voisikin tilaa lauantain piristykseksi.

Miksi sitä löytää maailman ihanimpia vaatteita ostettavaksi juuri silloin kun on täysin rahaton?
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.06.2011 01:28
Koska euroalueen rahoitus on samalla pohjalla.

Arvatkaapa kumpia on miun työpaikan eteisessä enemmän, Kaljuja vai hevilettejä?
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Onnetontar
  • Lähetetty: 08.06.2011 22:39
Ei mitään tietoo. Hevilettejä? Ainakin toivon.

Lainaus: Chrystalis

Miksi hemmetissä pitää löytää aina silloin jotain kivaa ostettavaa kun ei ole rahaa!?

Miks mun pitää haluta aina shoppailemaan kun ei ole rahaa?
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.06.2011 21:06
Luultavasti veri vetää ostoksille kaiken aikaa, se ei vain tunnu yhtä tuskaisalta silloin kun on niitä oravannahkoja joita vaihtaa kulutushyödykkeisiin

Kerro lempi t-paidastasi.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.06.2011 04:08
Se on musta, kuten arvata saattaa ja siinä lukee "pukeudun mustaan, kunnes löydän jotain tummempaa" eikä mulla ole hajuakaan missä se on.

Miksi juuri nyt, kun pitäisi mennä nukkumaan, tekee mieli mennä ulos sateeseen hortoilemaan?
Kirjoittanut: wampyr 95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.06.2011 12:39
Koska sateessa hortoilu on mukavaa.

Miksi granaattiomena on niin sottaista syötävää?
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2011 16:00
Riippuu tyypistä. Sirpalegranaattiomenat ovat varmaan sottaisempia.

Sanottiinko sinulle muksuna, että kuumat asiat ovat "poppia" ja miten se vaikutti kehitykseesi? Minulle ei sanottu ikinä niin ja haluan nyt selvittää mitä olen menettänyt tai miltä välttynyt.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit