Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä odotat?

Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2010 17:00
Kamerakurssia keskiviikkona Varmaankin tulee opittua silloin jotain uutta. Se on sen yhden kerran ja pääsen sinne ilmaiseksi. Järkkärin oston mukana tuli semmonen tarjous että ilmasella pääsee sinne kurssille En nimittäin osaa ainakaan vielä mitenkään hirveän hyvin käyttää mun uutta järkkäriä. Vaan niitä perustoimintoja.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.09.2010 08:13
Ensimmäisen hameeni arvosanaa, kun saan tietää sen tänään....jaiks! En kyllä odota mitään hyvää, mutta kunhan saan edes ykkösen! (arvosanat 1-3)
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.09.2010 08:19
Se perus. Ootan perjantaita...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.09.2010 08:38
Odotan, että kuluisi vielä pari viikkoa, jotta saan tietää onko narttuni astutus tuottanut tulosta.
Tahtoo uuden pennun!
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2010 09:20
Odotan että tentti on ohi ja voin lopettaa stressaamisen ja pääsen tästä stressiflunssasta eroon.
  • Lähetetty: 03.10.2010 16:31
Dark Tranquillityn keikkaa johon on enää 25 päivää!!! (Kohta voi alkaa laskea tunteja, sitten minuutteja ja sekuntteja )
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.10.2010 20:46
Ootan joululomaaaa. Vaikka on luvattukki iha pirun kylmää säätä (sitä en siis oota) muttakun ei nyt oikee jaksais mitään kouluakaan ja möööööh... loma vaikka just oliki syysloma mut anyway :P
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.12.2010 01:07
Päällimmäisenä tässä kai mielessä pyörii siskon tuleva leikkaus. Käsittelyssä aivoverisuonia, joten kyllä vähän jänskättää. Leikkauksen piti olla ensiviikolla, mutta siirsivät sitä eikä vielä ole tietoa onko sitä aikaistettu vai lykätty myöhäisemmäksi. Iiks ja ääks.

Ensilauantaina olisi työpaikan pikkujoulut. Enpä olekaan ollut pikkujouluissa liki kymmeneen vuoteen, joten ihan mielenkiinnolla tätäkin odottaa.

Ja tietysti joulua, noin pidemmällä tähtäimellä.
  • Lähetetty: 09.12.2010 12:00
Joululomaa odotan! Vaikka juuri olin viikon lomalla Egyptissä, niin en vain jaksa tuota koulua! *plaah* Odotan myös, että työhakemuksiini vastattaisiin ja saisin töitä, jotta voisin jättää opiskelut sikseen! Ei inspaa yhtään!
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2010 13:19
Joulua odotan kovasti Ja lomaa tietysti.
Tuntuu aika rankalta koulunkäynti ja kaipaan lomaa.
No onneksi ei jouluun enää pitkä aika ole.
Tykkään siltikin käydä koulua vaikka välistä ottaakin tiukille. Olen vaatetusalalla ja oon haaveillut pitkään että pääsisin opiskelemaan sinne. Nyt kun syksyllä pääsin oon ollut aika tyytyväinen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit