Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Armeija

Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Blackrat
  • Lähetetty: 06.04.2009 13:02
OT WARNING!

Lainaus: Jonepeikko

1. Leikkaa tukkas.
-Saattaa olla minulle hiukan vaikeaa, sillä tukkani tuskin yltää hippitasolle, sillä se on pituudeltaan hyvinkin normaali, noin 4 senttimetriä.

No vähintäänkin hippitasoa tuo jo on. Itse sanoisin rasta-afroksi... Kyllä voisit jo siistiä. Otetaan pois vaikka 4,5 senttiä niin taitaa olla parempi
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.04.2009 01:53

Lainaus: Blackrat

No vähintäänkin hippitasoa tuo jo on. Itse sanoisin rasta-afroksi... Kyllä voisit jo siistiä. Otetaan pois vaikka 4,5 senttiä niin taitaa olla parempi

Muru, tiedän kyllä että toivot et mullakin ois vielä kalju, jotta voisimme hinkata niitä kiihkeästi yhteen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.04.2009 11:57

Lainaus: Mameha

Tämä tyttö meinasi mennä kunhan opiskelupaikan saa ensin hommattua
Aseista en tiedä mitään enkä ole niistä kiinnostuntukaan, kuntoakaan en kehuisi ja pituuttakin on vain 1,5m. Lähinnä tasa-arvon ja mielenkiinnon nimissä olen inttiin menossa, eipähän yksikään mies pääse sanomaan, etten mitään ole kokenut ja terveydenhoitajalle sekä muulle maailmalle tahdon osoittaa, että pienetkin voi pärjät

No armeijaan mennessä en minäkään aseista tiennyt yhtään mitään, mutta kyllä siellä vaan opetetaan sitä morsiota käyttelemään. Mutta jos aseet eivät kiinnosta, ei kannata mennäkään. Aseeton palvelus on ihan turha, varsinkin vapaaehtoisena lähtevälle.

Minullakaan ei ollut (eikä ole vieläkään) kuntoa juurikaan kun inttiin läksin. Ja se kyllä hankaloittaa asioita. Pituutesi on kyllä haitta, sillä esim. sotilaspoliisiksi yms. olet auttamattomasti ihan liian pienikokoinen. Tasa-arvo-aatteen voit myös unohtaa, ja jos asenteesi on se, että "menet näyttämään miehille", sinut lytätään siellä henkisesti aika nopeasti. Nimenomaan suurisuisimmat luikkivat häntä koipien välissä. Nöyränä mentäessä pärjää. Eikä siellä edes ole mitään näyttämistä, koska mitä teitkin, sinua katsotaan nenänvartta pitkin. Ja kuvittele vain, kun kannat omaa ruumiinpainoasi selässäsi monen kymmenen kilometrin marssin ajan. Se ei ole herkkua, ei.

Ja selvitykseksi, lähdin itsekin armeijaan vapaaehtoisena naisena 3 kk sitten. Pienikokoinenkin olen, ja tuottaahan se hankaluuksia. Ei meinaa ylettää, liian isot varusteet hankaloittavat asioita, miesten marssitahdissa on vaikea pysyä ja raskaat kantamukset ovat tuskaa. Se ei ole niin hohdokas kokemus kuin ajan kultaamat muistot muilta voisivat saada olettamaan. Täällä myös sairastaa pahemmin ja enemmän kuin ikinä.

Esim. minä en ollut ennen inttiä juuri ikinä tavallista flunssaa sairaampi, niin enkös ole täällä ollut jo viikon varuskuntasairaalan vuodeosastolla kolmen taudin kanssa, polvi menee, sydän menee, astmankin taidan olla saamassa homeisten kasarmien takia. Mieti myös, oletko valmis viettämään yli viikkoa metsässä säässä kuin säässä niin, että nukut vain pari tuntia yössä, ja senkin niin, että olen 15 miehen kanssa samassa teltassa, syöt vain jos kerkeät, ja maahan kaivettu kolo on wc:si, olettaen, että ehdit sinnekään? Leireillä et sää minkäänlaista yksityisyyttä, ja saman verran on tehtävä ja kannettava kuin muidenkin. Minä vietän seuraavasta kuukaudesta 3 viikkoa metsässä, ja tiedän itsekin, että siitä tulee helvetin rankkaa nimenomaan fyysisen kestämättömyyteni takia.

Joten, sanonpahan vain, että tuolla asenteella on turha edes mennä.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.04.2009 13:34

Lainaus: Mameha

Aseista en tiedä mitään enkä ole niistä kiinnostuntukaan, kuntoakaan en kehuisi ja pituuttakin on vain 1,5m.

Öh, en ehkä suosittelisi vapaa-ehtoisena menemään armeijaan, jos ei ole edes kiinnostusta aseisiin tai kuntoa. Nimittäin varmana joudut koville jos kuntoa ei ole.
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.04.2009 15:04
Joo ei ollenkaan sovellu mulle että en oo menossa hommataan sitten D-paperit tms.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.04.2009 15:19

Lainaus: Mr_Yeudah

Joo ei ollenkaan sovellu mulle että en oo menossa hommataan sitten D-paperit tms.

Kiinnitäpä huomiota kieliasuusi, kiitos. Välimerkit tekevät tekstistäsi luettavampaa, ja voisit myös välttää näitä yksirivisiä, varsin sisällöttömiä vastauksia.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.04.2009 20:48
Inttii on yks iso shittii *nuotti*

En ymmärrä, siis sitä pidetään tasa-arvoisena että mennä vapaaehtoisesti joidenki jässiköiden sekaa turveltamaan ja kuuntelemaan pillu,perse, ************(?). Se että miehet joutuvat käymään intin, on epätasa-arvoista, se on vaa tosi asia. Olettaisin että ei kukaan valitse omaa sukupuoltansa, siihen vain tupsahdetaan.

Koko typerää systeemiä ei pitäs olla olemassakaan, ja luultavasti asia korjaantuu muutamien vuosien päästä. Jos jotain kiinnostaa pallo hakeminen pensaasta ja käskyjen noudattaminen nii menkööt sit palkka-armeijaan.
Intin sijaan, kannattas mennä vapaaehtoistyöhö jonneki kehitysmaaha tms ja tehdä oikeasti tärkeää työtä ruohonjuuritasolla. Ihmisten auttaminen on mun mielestä järkevämpää kuin aseita ja väkivaltaa tukevan systeemiin syöksyminen.
En voisi sanoa että intti mikään "kokemus" on, en näe siinä mitään kokemusta. Mikä hemmetin kokemus se sellainen on että komennetaan ja käsketään juoksemaan jonneki a-hole korpeen???? Jos kokemuksia haluu oikeesti nii pakkaa repun ja lähtee reissaamaan ympäri palloa. Näkee siin vähä maailmaa ja ihmisiä.
Pitää kyl aika masokisti olla että inttii menee vapaaehtoisesti. 8D

Rakkaani on näinä päivinä pääsemässä pois vankilasta, jonne hän joutui siksi että kieltäytyi intistä ja sivarista. Vankilassa oleminen ei ole ollut mitään helppoa aikaa, -jos luulee että totaalit helpolla pääsee-, sillä kontrolli on kokoajan päällä, minä en voinut soittaa hänellä, lomat mitatataan tunneissa, vierailuajat oli vaa viikonloppusia 2h la -su. Kontrollin lisäksi siellä on vankien "omat säännöt", eli kokoajan pitää käyttäytyä varautuneesti ja esittää jotain muuta mitä oikeasti on.
Aluksi hän oli avovankilassa, jossa oli rento meno omien tupalaisten kanssa, sai kulkea alueella minne halus jne, aita oli suunnilleen metrin korkuinen. Viimeiseksi kuukaudeksi hänet siirrettiin Keravan vankilaan (jeejee), joka on sit iha kivitalo. Siel on kaikki tiukempaa ja ainoa mitä nyt olen viimeiset neljä viikkoa saanut kuulla hänestä on hikiset parin minuutin puhelut, joiden aikana pitää pinnistellä prkleesti että kuulee mitä hän sanoo, koska siel on vaan yleinen puhelin ja eikä siin viitti kailottaa. Avovankilassa oli sentää puhelinkoppi ja me kirjoiteltiin kirjeitä säännöllisesti, sai edes jotain yhteyttä toiseen.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.04.2009 21:02

Lainaus: Rottenicia

Koko typerää systeemiä ei pitäs olla olemassakaan, ja luultavasti asia korjaantuu muutamien vuosien päästä. Jos jotain kiinnostaa pallo hakeminen pensaasta ja käskyjen noudattaminen nii menkööt sit palkka-armeijaan.
Intin sijaan, kannattas mennä vapaaehtoistyöhö jonneki kehitysmaaha tms ja tehdä oikeasti tärkeää työtä ruohonjuuritasolla. Ihmisten auttaminen on mun mielestä järkevämpää kuin aseita ja väkivaltaa tukevan systeemiin syöksyminen.

Minä kiitän kumarruksin jo etukäteen kaikkia niitä, niin pakosta olleita kuin vapaaehtoisiakin, siitä päivästä kun sota iskee ja he maatamme puolustavat. Tilastollisesti katsottuna sen ei luulisi kovin kauaa enää vievän, koska sotia käydään noin joka kolmannen polven elinaikana ...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.04.2009 21:17

Lainaus: Kedira

Tilastollisesti katsottuna sen ei luulisi kovin kauaa enää vievän, koska sotia käydään noin joka kolmannen polven elinaikana ...

Tilastollisesti Finnairin koneiden olisi pitänyt pudota jo useita satoja kertoja, mutta kun meillä huijataan tilastoja tekemällä huolellista työtä koneenhuollossa. Että ei niihin tilastoihin kannata tuijotella, ja sitäpaitsi on aika naiivia ajatella että Suomen puolustusvoimilla muita valtioita pidetään loitolla kauempaa kuin 6h - Nato joko ehtii hätiin siinä vaiheessa tai ei, mutta parilla kopterilla ja kourallisella miehiä ei ole enää aikoihin pärjätty.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.04.2009 21:20
Pitää paikkansa kyllä tuo, mutta silti. On maailmassa kummempiakin tapahtunu. Lähinnä mietin sitä, että on utopiaa kuvitella ettei sotia enää tulis ja siten armeija olis hyödytön. Ja jos oikeasti moni maa lähtee kunnon sotaan, iskee niille polttoaine pulat yms ja sitten taas ne on nää rivimiehet jotka asiat ratkaisee. On meidän pikkuinen maa tähänkin ennekin yllättänyt.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit