Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.11.2011 20:11

Lainaus: Piiskansiima

Kävisin jos olisi rahaa, mutta en halua tässä työtilanteessa sitoutua huimiin kuukausimaksuihin ja myy-elämäsi-meille -tyylisiin järkyn pitkiin sopimuskausiin joilla halvimmat vaihtoehdot luonnollisestikin irtoavat.

Mulla on nimenomaan tuommoinen sopimus, mutta koska opiskelijana saa kunnon alennukset, sali on sadan metrin päässä kotiovelta, ryhmäliikuntatunnit on ihan mahtavia ja muutama kaverikin käy samaisella salilla, päätin sen olevan kuukausimaksun arvoinen. Sen ansiosta olen kyllä huomannut tuloksiakin – tosin ennemmin ryhmäliikunnan kuin salittelun osalta.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 14.11.2011 09:19

Changen koot eivät sitten ole millään tavalla verrannollisia muiden merkkien kokoihin, että hirmuinen brassailu f-kupin tisseillä kannattaa unohtaa. Muutenkin joku kuppikoko ei merkkaa vielä mitään kun tarkastellaan, miltä ne ryntäät sitten oikeasti siinä muun kropan jatkona näyttävät. Miesten hommia joku kokoluokituksien syynääminen.

Miksi kuvittelet, etten tiennyt näitä asioita? Mielestäni 65F kuulosti hassulta, that's it. Tiedän, ettei se kerro mitään mistään ja Changen koot ovat erilaiset kuin markettien kokoluokitukset, mutta entisenä 80B-käyttäjänä (tiedän, että olen aiemmin käyttänyt liian löysää ympärystä - tämän mainitsen, ettei taas synny väärinymmärrystä minun tietämykseni tasosta) tämä "uusi koko" tuntui hassulta. En millään tavalla tuntenut ottavani kantaa tämän koon merkitykseen tai siihen, onko se verrannollinen johonkin, mutta ilmeisesti viestini voi tulkita niinkin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2011 15:56

Lainaus: DeadlyNightshade

Miksi kuvittelet, etten tiennyt näitä asioita?

Koska 100% Changessa käyneistä nettikirjoittelijoista, joiden kommentteja olen lukenut, paukuttavat asialla virtuaalihenkseleitään ja koska kirjoitetun tekstin voi ymmärtää myös väärin. Mutta hienoa jos et kuulu näihin "uujee mun kuppikoko oliki 50 ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖö!!!11!1!" -hehkuttajiin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.11.2011 16:27

Lainaus: Marraskuu

Mulla on nimenomaan tuommoinen sopimus, mutta koska opiskelijana saa kunnon alennukset, sali on sadan metrin päässä kotiovelta, ryhmäliikuntatunnit on ihan mahtavia ja muutama kaverikin käy samaisella salilla, päätin sen olevan kuukausimaksun arvoinen. Sen ansiosta olen kyllä huomannut tuloksiakin – tosin ennemmin ryhmäliikunnan kuin salittelun osalta.

Minulla myös. Tosin tämä ei ole määräaikainen, irtisanoa voi puolen vuoden välein. Tosiaan opiskelijana kun saa ihan hyvät alennukset. Lisäksi otin halvimman vaihtoehdon jolla pääsee sisälle klo 6-16, ja sali on kouluni vieressä. Tulee siis käytyä mukavasti joko aamulla ennen kouluun menoa tai heti koulun jälkeen. Tunnen itseni, enkä yleensä koskaan saa aikaiseksi enää illalla kotiin päästyäni lähteä mihinkään aktivoitumaan, joten tuo on minulle ideaali. Ja kun käy useammin kuin kerran viikossa, tämä tulee oikeastaan halvemmaksi, varsinkin kun infrapunasaunaa saa käyttää samaan hintaan niin paljon kun sielu sietää. Eikä tarvitse ostaa lehtiä kun salilla saa saunassa ja lämmitellessä lukea kaikki jotka haluaa.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.11.2011 16:40

Koska 100% Changessa käyneistä nettikirjoittelijoista, joiden kommentteja olen lukenut, paukuttavat asialla virtuaalihenkseleitään ja koska kirjoitetun tekstin voi ymmärtää myös väärin.

Jep, ymmärrän yskän. Hermostuin kommentistasi turhan paljon siksi, että tissit on mulle jonkintasoinen henkilökohtainen ongelma ja siksi yritin estää väärinymmärryksiä ensimmäisen viestini viimeisellä osiolla, mutta ilmeisesti olin hieman epäselvä. Tarkoitukseni oli tosiaankin vain ihmetellä/naureskella asiaa näin Changessa ensimmäistä kertaa käyneenä, vaikka olinkin lukenut muiden samansuuntaisia kokemuksia aiemmin.

Aiemmin sain toisesta rintaliiviliikkeestä kuulla kokoni olevan 70DD/E ja se toimii myös ainakin Lindexin ja H&M:n kokotaulukoissa. Ja joo, mun tissit on tosiaan ihan täysin normaalin kokoiset. Että menkääs tytöt tarkistuttamaan rintaliivikokonne! 80B:n kanssa oli koko ajan ongelmia. Olin vain tottunut käyttämään sitä kokoa, koska kymmenen kiloa sitten mun hinkit oli kokoa 80D. En vain ollut tajunnut ajatella, että läskiä lähtee myös rintojen alapuolelta.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2011 17:18
Mulla on mahan ympärys nyt 70 mut hallusin puottaa sen 64:ään. Joskus ko oon ollu sairas nii on onnistunukki mutta on tullu heti syömisen jäläkeen takasi.
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2011 01:40
Mullekin kelpaisi pari senttiä pois mahasta. Nyt se on aikas hyvän kokoinen, mutta sit olisi vähän vielä parempi.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.12.2011 22:46

Lainaus: HNC

Mullekin kelpaisi pari senttiä pois mahasta. Nyt se on aikas hyvän kokoinen, mutta sit olisi vähän vielä parempi.

Lainaus: Hohoton

Mulla on mahan ympärys nyt 70 mut hallusin puottaa sen 64:ään.

Tarkoitatteko vyötäröä vai jotain muuta kohtaa massusta? Minä tahtoisin kanssa nimenomaan tuota vyötäröä kapeammaksi, vaikka se on muuhun roppaan verrattuna melko pieni. Lantio mulla on aika leveä mutta siitä ei läski niin herkästi lähdekään. Ihan ok mulle.

Muita kuulumisia: oon niin innostunut jumppaamiseen ja salilla käyntiin, että oon ihan pähkinöinä. Salilla, jolla käyn, on jouluviikko torstaihin asti täynnä ihania tunteja joilla voi etukäteen vaikuttaa omaan joulupöhöönsä. Sopii mulle, koska rakastan ruokaa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.12.2011 12:27
Päätin tehdä pitkästä aikaa itselleni uudenvuodenlupauksen ja aloittaa terveellisempien elämäntapojen ylläpitämisen. Tietenkin olisi hienoa, jos yleiskunnon nostamisen lisäksi onnistuisin saamaan kroppaakin parempaan kuntoon siinä samalla.

Saa nyt nähdä, että mitä tästä tulee. Kova into on kyllä päällä ja tilasin itselleni kotiin jo crosstrainerinkin (kun salilla ei ole työttömänä varaa käydä). Ja ainahan tuota voi lenkkeillä.
Itselläni ei ole mitään ongelmaa syömisen suhteen mutta liikuntainnostuksen uudelleensytyttäminen saattaa olla alussa hankalaa.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.01.2012 11:18
Joulu toi sitten vanhaan tapaansa pari kiloa painoa lisää ja nyt sitten itseä taas niskasta kiinni. tavotteena olis päästä reilusti alle normaalipainon ylärajan ennen kesää, joten 5-6 kiloa pitäs lähteä.
Toivon tässä kovasti että tuo meidän talon vieressä oleva urheilukenttä jäädytettäs niin voisin ruveta käymään siinä luistelemassa useempana päivänä viikossa ja saisin siihen hommaan miehenikin varmaan kaveriks...motivaatiota on aina enemmän jos on jouku joka potkii laiskaa pakaroille
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit