Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.01.2012 15:03
Tänään alkoi paastoaminen, ihan vain koska paaston aikana ei kuulemma riitä voimat kuntosalilla puhisemiseen, ja nyt en aikataulujen puolesta sinne muutenkaan juuri ehtisi. Aloitin eilen illalla, ja nälkä on jotain aivan järkyttävää tässä vaiheessa. Toisaalta se suolen huuhteleminen auttaa paljon. Tarkoitus olisi kokeilla noin viikko, haluan päästä kunnon tuntumaan heti alkuun.
Innostuin ajatuksesta koska tämänkin väitetään kehon puhdistumisen ohella auttavan selluliittiin, ja tokihan kun energiansaanti on noin 400 kcal päivässä niin väkisin siinä läskikin palaa. Isoin ongelma minulle kuitenkin on tuo sellu, jota on suoraan sanottuna paljon ja pahanlaatuisena. Ok, ei niin paha etteikö sukkahousut siloittelisi, mutta riittävän paha kuitenkin kun ikää on mittarissa vasta 22. Olisi kiva jos reidet näyttäisivät hyvältä ilman peittelyäkin.
Toivon myös että paasto toimisi starttina kevään herkkulakolle ja muutenkin paremmille ruokailutottumuksille. Olen taas lipsunut sipsi ja karkkilinjalle ihan liian vahvasti. Mulla on vähän huono suhde ruokaan, skippailen kunnon aterioita että saisin syödä herkkuja. Olen käynyt ravitsemusterapeutilla, mutta ei siitä apua ollut kun oikeastihan tiedän kyllä varsin hyvin että miten pitäisi syödä. Ongelma on se että yritän huijata itseäni. Kunnon sokerinarkkari kun olen.
Yritän suhtautua tähän yritykseen nyt kevyen toiveikkaasti, ja jos tästä ei ole apua, niin koitan keksiä jotain muuta...
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.01.2012 20:36
Onpa ollut mukavaa taas käydä salilla. Tällä viikolla kävin kahdesti. Viimeksi käynyt joskus marraskuun alussa. Vähän jäi tuo käyminen. Jouluna tuli syötynä niin pirusti suklaata ja muuta, että paino nousi pari kiloa. Nyt olen ollut karkkilakossa kohta pariviikkoa ja vielä jatkuu. Vielä kun osaisi luopua kekseistä =D Niitä onkin sitten mennyt useampi paketti..
Noh, ehkä vähän voi herkutella kun vaan jaksaa siellä salilla käydä. Onnekseni parin viikon päästä miulla ei enää ole 13h työpäiviä, niin ehtii ja jaksaa salille mennä. Ja kun sitten on lähinnä iltavuoroja 14-22 niin aamulla on mainioita aikaa, kun mieskin on töissä. Tarkoitus olisi siis taas saada painoa tippumaan. Tuo pahainen kun kiikkuu ylipainon rajoilla -.-'
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.01.2012 08:18
Pitää liittyä taas tähän ketjuun mukaan, kun on tässä parin vuoden aikana vaan hiipinyt hissukseen lisää painoa ja nyt oikeasti sille olisi tehtävä jotain, kun sen pudottaminen on kohtuullisen helppoa.
Mitään erityisiä dieettejä en aio kokeilla, vaan terveellistä ja tavallista ruokavaliota. Herkut olen jättänyt nyt pois. Toki niissäkään ei mitään täyskieltoa ole, vaan joskus saa niitäkin syödä. Mutta ei joka viikko.

Lisäksi olen taas aktivoitunut salilla käymiseen. Olen nyt enimmäkseen käynyt noissa ryhmäjumpissa, mutta pitäisi kyllä lisäksi uskaltautua tuonne kuntosalinkin puolelle. Tähän mennessä nämä pari viikkoa on ainakin mennyt melkoisen kivuttomasti. On paljon parempi kyllä ollakin, kun ei ole enää sellaista tukkoista ja turvonnutta oloa. Toivotaan, että jaksan nyt tsempata ja tehdä tästä elämäntavan. Mikään nopea painonpudotus ei ole tavoitteena. Jos nyt jotain parikymmentä kiloa tässä vuoden aikana tiputtelisi. Sitten olisin enemmäin kuin tyytyväinen.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.01.2012 10:20
Nyt olis joulukilot karistettu pois, menivät tänä vuonna kyllä yllättävän helpolla Olin haaveillut huomenna pääseväni jo luistelemaan, kun saisn tuunattua itselleni mustat luistimet violeteilla nauhoilla. Ne on niin älyttömän söpöt ett tahtos jo päästä koittaan pystyykö niillä luisteleen yhtään sen paremmin kun entisillä. Mut tautia tuntus nyt pukkaavan...kurkku kipeä ja nenä vuotaa joten voi olla että liikunnan harrastaminen saa taas jäädä
  • Lähetetty: 15.01.2012 20:18
Olipas tuskallista huomata tänään venyttelyssä, että kuinka kankeaksi sitä onkin tullut. Pitäisi vaan muistaa venytellä kunnolla, mutta itse olen siinä hommassa niin laiska. Turha sitten kyllä ihmetellä kramppaavia lihaksia tai jumittavaa selkää.
  • Lähetetty: 16.01.2012 16:05

Lainaus: SnowWhite-

Turha sitten kyllä ihmetellä kramppaavia lihaksia tai jumittavaa selkää.

Älä, mulla ihan samat ongelmat, kauheesti kitisen jumittavista lihaksistani, mut empä sit kuiteskaan saa venyteltyä niitä koskaan kunnolla, laiska kun olen

Tauti tosiaan iski ja täällä sitä niiskutetaan. Mies sääli minua sitten viikonloppuna ja kantoi kaupasta lohdutukseksi herkkuja..murrrr, mutkun toinen ajatteli piristävänsä tautipesäkettä niin ei siinä voinut ruveta suuttumaankaan, vaan mätti onnellisena napaansa (nyt on sit morkkis). Koittaa tässä sit vierottaa itseään lohtusyömisestä kun läheiset pitää sitä tuollasilla teoilla yllä :P
  • Lähetetty: 16.01.2012 20:38

Lainaus: Usvatuuli

Älä, mulla ihan samat ongelmat, kauheesti kitisen jumittavista lihaksistani, mut empä sit kuiteskaan saa venyteltyä niitä koskaan kunnolla, laiska kun olen

Niin totta. Lisäksi töissä en ikinä jaksa huolehtia ergonomiasta, vaikka siihen olisi mahdollisuus. Ja sitten itken kun paikat on jumissa. Pitäisi oikeasti pitää huolta tuosta kehonhuollosta, muuten voi olla että tämä kuntoiluinnostus lopahtaa siihen, kun lihakset on niin pökkelönä.

Onneksi olen nyt pysynyt hyvin ruodussa syömisien suhteen.. Jopa ihan viikonloppuisin. Ensi viikonloppuna on sitten lupa hieman herkutella, kun on spesiaalitapahtumaa tiedossa. Sen jälkeen voisikin ottaa etapiksi maaliskuiset synttäribileet. Jos tämän kolmisen viikkoa on jaksanu tsempata ilman herkkuja, niin eiköhän sellainen pyöreä kuukausikin mene. Pitää katsoa, mihin itsehillintä riittää.
  • Lähetetty: 27.01.2012 15:04
Toista viikkoa flunssassa ja tänään lekuri sit totes poskiontelon tulehduksen, joten antibiootteja napaan ja sitä rataa. Tästä sairastelusta seurauksena se että paino vaan nousee ja sitä luistelua en ole vieläkään pystynyt aloittamaan mie en ala taas yhtään tän mun kroppani kanssa, miks pitää sairastua just sillon kun olis hinku liikkumaan ja ihan varmasti sit kun pääsen taas terveiden kirjoihin niin se into on kerennyt jo katoamaan jonnekkin.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2012 15:57
Ton venyttelyn saa helposti rutiiniksi, ainakin ite oon saanu. Telkkaria katsoessa venyttely sujuu kuin itsestään ja puoli tuntia hujahtaa venytellessä mukavasti (: Ja lihakset kiittää eikä kengännauhojen solmiminen enää ähisytä : D

Miten muuten BronzeRainin paasto? Olisi kiva kuulla taas jonkun kokemuksista (:
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.01.2012 17:53

Lainaus: Kazune

Miten muuten BronzeRainin paasto? Olisi kiva kuulla taas jonkun kokemuksista (:

Tosiaan, paasto kesti sen aiotun viikon ja hyvin meni. Ekat kaksi päivää toki järkyttävä nälkä ja heikotus, kolmantena päivänä tuppasi huimaamaan ja loppuaika ei tuntunut enää missään. Olosta tuli ihanan kevyt, ja kilo tippui painosta pois. Karkki ei enää oikein maistu, sen sijaan olen hulluna naposteluporkkanoihin ja ruissipseihin. Eli oli hyötyä, ja suosittelen muillekin sokerinarkkareille! Sitäpaitsi, pääsin eroon aiemmin vaivanneista nukahtamisvaikeuksista.

Asiasta villapipoon, nyt kun on kuntoillut säännöllisesti, sen oikeasti huomaa sen vaikutuksen. En ole kahteen viikkoon ehtinyt käymään salilla, ja olo on ollut nyt pari päivää väsynyt, tukkoinen ja jokseenkin hidas. Mutta kappas, tunnin reippaalla kuntosalitreenillä olo muuttui aivan täysin. Ei voi kuin ihmetellä miten sitä on joskus pärjännyt ilman liikuntaa...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit