Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.05.2009 12:38

Lainaus: MustaHukka

Puolitoista vuotta sitten mulle määrättiin paniikkikohtauksiin Citalopramia, ne vei mun ruokahalut täysin ja laihduin 10 kg.

Pelastus on löytynyt! (toivottavasti). Varmaan aika ennenkuulumatonta, että asiakas ehdottaa psykiatrille mitä lääkkeitä haluaa käyttää .

Lainaus: kuopassa

Myös tupakoinnin lopettaminen voi johtaa rasvan valumiseen ainakin vatsanahan alle.

Olen vähentänyt tupakanpolttoa reilusti, kun ei ole ollut rahaa ostaa edes yhtä askia. Tämäkin voi sitten olla syynä... Pitääpä nyt pikimiten mennä laittamaan ruokaan varatut rahat tupakkaan!

Ah, mitä tekisinkään ilman gootti.netiä, kun täältä saa vastauksen kaikkeen
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 17.05.2009 12:48

Lainaus: Faith Black

Lainaus: MustaHukka

Puolitoista vuotta sitten mulle määrättiin paniikkikohtauksiin Citalopramia, ne vei mun ruokahalut täysin ja laihduin 10 kg.

Pelastus on löytynyt! (toivottavasti). Varmaan aika ennenkuulumatonta, että asiakas ehdottaa psykiatrille mitä lääkkeitä haluaa käyttää .

Tosin noissa "haittatekijöissä" on lueteltu kaikki toisensa kumoavat vaikutukset mm. unettomuus & uneliaisuus, ummetus & ripuli, ruokahaluttomuus & painonnousu jne...se onkin sitten ihan tuuria mitkä noista omalle kohdalle osuu Meikälle napsahti 4 päivän ripuli ja ruokahaluttomuus (TÄMÄN kaikki halusivat toki tietää, silloin tuli jo veski tutuksi)!

ja sitten takaisin laihdutuksen pariin ettei mene OHVIKSI
Kirjoittanut: Valkyrie (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.05.2009 18:00
Mukana ollaa jos vaan mahtuu vielä ... Parista kilosta olisi kiva päästä eroon, ruokailutottumukset uusiks, ja liikuntaa liikuntaa liikuntaa.. Jalkkisharkkojen pitäisi vaan pidentyä

Tiimalasi-päärynä -linjaa olen, 161,3 senttiä (noin suunnillen ). Olisiko mitään ehdotuksia makeanhimon viemiseksi kevyesti? Siis muuta kuin omenat ja muut hetelmät.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.05.2009 18:07

Lainaus: Valkyrie

Mukana ollaa jos vaan mahtuu vielä ...

Mukaan mahtuu kyllä. Ja makeanhimoon laitoin paria vinkkiä tuossa kuutos(?)sivulla, kannattaa kurkata. Minä aloitan huomenna kuntoilun, vähän jänskättää että miten siitä saa rutiinia, mutta pakko on pakko!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2009 18:11
Minäkin voisin mukaan liittyä vaikka vähän myöhässä tulenkin matkaan.. Muutama kilo voisi lähteä, tai ainakin kiinteytyminen tekisi todella hyvää. Myös kunnon kehitys ja herkkujen vähennys voisi olla ihan aiheellista.

Elikkäs, paljastan nyt vähän mittoja etten kehtaa valehdella mitään Pituutta on vaivaiset 164cm, painoa 62kg. Muita mittoja on: ry 92cm vy 72cm ly 92cm.

muoks. Lisäänpä vielä että olen aikas suuri kokoinen kaikin puolin, ettei luutkaan ole kovin pienet.. Hartiatkin ovat kuin ladon ovet -.-
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2009 18:18
Malys_ puhuin tuolla aiemmin painoindeksissä, mutta monet ei tajua että se on tarkoitettu ns. "tavallisille ihmisille" jos saan näin typerästi ilmaista. Se ei päde ihmisten kohdalla, jotka treenaavat aktiivisesti.
Oma isäni esim. voisi olla painoinsdeksin mukaan ylipainoinen, vaikka hänessä ei ole grammaakaan läskiä, han vain treenaa niin kovasti, että se on lihasmassaa joka painaa.. lihas painaa enemmän kuin läski.
Pitäisi siis luottaa enemmän rasvaprosenttiin ja peiliin
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.05.2009 18:22

Lainaus: oneesan

Tämä on totta. Itseni kohdalla voin kyllä sanoa painoindeksin pätevän; niin kauan on edellisestä salikäynnistä ehtinyt vierähtää aikaa. :/
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 17.05.2009 18:37

Lainaus: oneesan

Onneksi mulla on vaa'assa tämäkin mittaustoiminto Siihen saa syötettyä iän, kuntoiluluokan ja pituuden...niiden perusteella se sitten määrittää rasva% ja vesipitoisuuden.

Tänään tuli askelmittarin mukaan reissattua reilu 10km...sen jälkeen kun tuon lukeman katsoin, otin mittarin pois käytöstä ja samoiltiin metsässä valokuvaamassa vielä vajaa pari tuntia Tasoitukseksi sitten tuli syötyä makkara Ahveniston ulkoilualueen kodalla :P
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Not the nicest girl
  • Lähetetty: 17.05.2009 20:40
Mielenkiintoinen topicci
Muttamutta, jos ei liikunta yksin meinaa maistua, pyydä kaveria aloittamaan kanssasi jokin harrastus!
Itse olin vähän laiskistunut, mutta päätin aloittaa jonkin kivan harrastuksen ja kaveri tarjoutui mukaan ja mehän menimme thainyrkkeilytunneille.
Suosittelen nyrkkeilyä kaikille. Ensiksikin täytyy sanoa, että en sparraa eli en mätki ketään/minua ei mätkitä.
Thainyrkkeilyssä on alkutreenit ja about tunti treeniä, johon liittyy potkuja ja lyöntejä (käsivoimat kasvavat jo potkutyynyjä pidellessä!!!)
Lopuksi on raskaat lopputreenit, mutta voin vakuuttaa, että kunto kohoaa taatusti.
Esimerkiksi itse olen tullut hieman notkeammaksi ja keho on kiinteytynyt.
Lisäksi parin viikon kuluttua olet jo täysin koukussa liikuntaan: Keho suorastaan huutaa päästä tekemään jotain
Lisäksi nyrkkeilyssä on se hyvä puoli, että pääset purkamaan harmit ja kiukut säkkiin tai potkutyynyihin (tai halutessasi toiseen ihmiseen). Voin vakuuttaa, että auttaa!!
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.05.2009 21:30

Lainaus: Not the nicest girl

Lisäksi nyrkkeilyssä on se hyvä puoli, että pääset purkamaan harmit ja kiukut säkkiin tai potkutyynyihin (tai halutessasi toiseen ihmiseen). Voin vakuuttaa, että auttaa!!

Entisenä potkunyrkkeilijänä voin kompata tätä täysin! Nykyisin tulee purettua ylimääräiset aggressiot säkkiin kuntosalilla. Omasta nyrkkeilysäkistäkin olen haaveillut ties kuinka kauan, mutta tilanpuutteen takia en sitä voi ottaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit