Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä haluaisit jäädä historiaan?

Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2009 09:59

Lainaus: PuzzleMind

Leiki vaan ajatuksella, mutta teoistasi saat kuitenkin vastata.

Näin juuri onneksi ajatuksiani ei kukaan pääse lukemaan ja harvemmin niitä jaan kenellekään.

Mutta ennen kuin menee offtopicciin mulla niin lopetan kirjoittamisen olen hullu ja tunnustan sen ja pysyn turvallisen välimatkan päässä psykiatreista.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.09.2009 12:18
Enpä ole asiaa pahemmin miettinyt... Äkkiseltään tuli mieleeni, että voisin haluta olla se, joka keksii keinon pelastaa maapallo tulevalta luonnonkatastrofilta. Ei enempää eikä vähempää. Olen itse vaatimattomuus

Realistisempi asia voisi olla se, että julkaisisin oman alani tutkimuksen, joka olisi muiden saman alan ihmisten mielestä käänteentekevä, mullistava tai jotakin siihen suuntaan... Olisin julkkis omalla alallani, mutta saisin silti elää rauhassa.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 08.09.2009 10:55
No tämmönen epätodennäköinen/vähemmän epätodennäköinen unelma mulla on:

Haluaisin kirjoittaa aivan mahtavan hyvän ja suositun fantasiakirjan (tai sarjan), ja tehdä siihen myös kuvituksen. Haluaisin, että siitä miut muistetaan. Ei yhtään vaatimatonta...

En vaan tiedä, koska ehdin sellaisen opuksen tehdä. Aloittanut kyllä olen, mutta loppuun saattaminen onkin sitten hankalampaa.

Joku luovan kirjoittamisen kurssi olisi kiva käydä.
Kirjoittanut: Valkyrie (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.12.2009 14:31
Graalin salaisuuden ymmärtäjänä. Siinä se. (Ja kukaanhan ei ole lukenut juuri Da Vinci-koodia, tietenkään...) Niiden jälkeen vaihtoehtoina olisi sitten kirjailijana tai juuri Orleansin neitsyt kakkosena
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.12.2009 18:45
Hautakivessä (jotakin Beetlejuice - tyyppistä)
Hautakivi elokuvasta Beetle Juice
voisi lukea vaikka:

Lainaus: Hautakivi

Parhaansa teki.
Kaipaamaan jäivät 3 lasta, 4 lastenlasta ja 5 lastenlastenlasta.

Siinä olisi ihan tarpeeksi muistamista (ja muistajia).
Kirjoittanut: inHER (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.12.2009 04:02
Luultavasti, jos oikeasti jäisin historiankirjoihin se ei olisi mistään positiivisesta asiasta, luultavasti mut muistettas hirviönä.

Mutta olisi kyllä siistiä voittaa joku kirjallisuuden Nobel - palkinto, jollain arkirealistisella romaanilla. *haaveilua*
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2010 20:10
Noh minä haluaisin jäädä historiaan todellakin jostai saavutuksesta kyl kelpais jos pystyis tänä vuonna toteuttaan sen
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 20:38
Haluaisin jäädä historiaan hyvin erikoisesta persoonallisuudestani...niin varmaan tapahtuukin. Sitten haluaisin myös, että minut muistettaisiin suurena runoilijana.
Luulisin myös, että sitkeyteni elämän kiviselläpolulla jää ainakin joidenkin mieleen varmasti...Tästä
asiasta voisin kirjoittaa enemmänkin. Ehkäpä palaan aiheeseen tuonnempana.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • • Muokkasi: CharmedDoll
  • Lähetetty: 07.06.2010 11:00
Haluaisin jäädä historiaan laulajana. Luovana esiintyvänä taiteilijana, joka musiikillaan hurmasi ja avasi ihmisten silmiä. Siinä sivussa sitten kirjoittaisin myös muutaman fantasiakirjan.
Ansaitsemillani rahoilla auttaisin nälästä kärsiviä, huonoissa oloissa eläviä eläimiä, sairaita sekä tietysti rakkaita sademetsiämme. Jäisin siis historiaan myös jonkinlaisena hyväntekijänä.

Hmm.. kovat on tavoitteet, mutta aina kannattaa yrittää.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.06.2010 12:11
En tiedä haluanko jäädä historiaan. Minulla on vähän ristiriitaiset toiveet.

Naiivin lapsellinen unelmani olisi joskus voida julkaista kirjoituksiani. Olen täysin tietoinen siitä, että se nyt vain ei tule tapahtumaan. Ei riitä rahkeet, taidot, eivätkä tekstini ehkä ole tarpeeksi mainstreamia. (Suomessa novelleja ja runoja luetaan todella todella vähän ja tyylini myöskään ei varmaan uppoa kuin hyvin harvoihin.) Mutta no, pitää ihmiselle jotain mahdottomia haaveita olla.

Ristiriita piilee siinä, että haaveilen menestyneestä kirjailijanurasta, mutta en voi sietää julkisuutta. Minua ahdistaa ajatuskin siitä, että joutuisin antamaan lehdille haastatteluja tai esiintymään julkisesti. Ja mitä kirjailijan pitääkään tehdä markkinoidakseen töitään? No hups.

No, ajatuksella on miellyttävä leikkiä, vaikka tuo vähän absurdia onkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit