Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihanin asia mitä teille on sanottu/tehty?

Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.08.2009 16:30
Keväällä eräs opettajani sanoi, että esseeni on paras, minkä hän on ikinä lukenut minun ikäiseni kirjoittavan. Kuulemma sillä pärjäisin jotenkin lukiossa, menen siis nyt 6.-luokalle. Ja numeroksi siitä sain 11... O______O

Varmasti ihana perheeni ja ihanat ystäväni ovat sanoneet minulle paljonkin ihania asioita, juuri nyt vaan ei tule mitään erityistä mieleen...
Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2009 09:47
Eräs miekkonen johon olen voimakkaasti ihastunut kirjoitti minulle runon joskus kauan sitten.. se oli ihaninta mitä minulle on kukaan varsinkaan mies tehnyt.. Suloinen ajatus, vaikken kovin romanttinen henkilö olekaan.

"kun katsot tähtiin ne sammuvat kateudesta silmiäsi kohtaan,
kun kuljet ruusujen ohi ne lakastuvat kadehtien tuoksuasi,
kun silkki koskettaa ihoani se tuntuu kovalta pehmeää ihoasi verraten,
kun ajattelen sinua aika pysähtyy,
kun katson sinuun maailma hiljenee,
kun tahtoisin sanoa sinulle että rakastan sinua niin herään ja huomaan olevani yksin ja kaikki tämä oli vain unta."

Toinen oli sitten.. saman henkilön toimesta ihana viikonloppu..
Välimatkaa on enkä pääse tapaamaan häntä tarpeeksi usein.. voih kuinka on ikävä :/

Huoh...
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2009 21:54
Hyvä ystäväni uskoutui minulle masennuksestaan ja tahtoi minut tukihlökseen Olin hyvin otettu. Onneks hän voi nyt jo paljon paremmin ja on jo päässyt kotiakin.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2009 22:12
Muistin et oisin jo joskus tähän vastannu, mut empä näemmä ollutkaan.
Eräs eksäni tokaisin vuosia sitten (ollessaan silloin vielä sen aikainen kumppanini) seuraavaa:
"Et sie voi olla ihminen, ihmiset on rumii. Sie oot täydellinen, kuten enkeli."

Kyseinen lause jäi tietenkin muistiin, ja on edelleen kauneinta mitä miulle on sanottu.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • • Muokkasi: Kitiara
  • Lähetetty: 12.09.2009 18:12
mä puhuin poikaystäväni kanssa, ja jotenki keskustelun aihe päätyi eroon. Silloin mulle sanottii kaunein asia ikinä

"Mä lupaan etten jätä sua. Miks edes jättäisin, sähän oot maailman kaunein ja ihanin tyttö ja kun saan olla sun kanssas nii mulla on kaikki mitä tarvitsen.." Se oli tosi koskettavaa, kun ottaa huomioon etten mä ole ihan normaali
Kirjoittanut: pekkaperkele (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.09.2009 12:56

Lainaus: Dagonist

''voin tarjota sulle pari kaljaa'' ah, aina toimii.

Tuo on kyllä harvinaisen totta \,,/
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2009 18:44
Herätelenpä ilokseni tätä keskustelua.

Tuli eilen jotenkin muikea olo, kun äiti sanoi olevansa niin ylpeä siitä, että hänellä on näin tyylikäs tytär. Kuulemma lapsesta asti olen osannut jotenkin kantaa vaatteeni erittäin hyvin ja myöhemmin olen vain tullut tyylikkäämmäksi. Viime aikoina olen ollut taas niin epävarma ulkonäöstäni, että äidin kehut lämmittivät erittäin paljon.

Toisaalta ihaninpiin asiohin, mitä minulle on sanonut, kuuluu myös mieheni tokaisu minusta ja kissastamme; "Te ootte mun elämäni naiset."
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2009 15:16
Ihanin asia mitä on sanottu? "Kyllä." (vastaus kosintaan)
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Eldnaard
  • Lähetetty: 08.12.2009 02:56
Toivottavasti tämän lukevat ymmärtävät ajatella tämän merkitystä pintaa syvemmältä. Minut tuo kommentti olisi liikuttanut kyyneliin, ellei se samanaikaisesti olisi nostattanut turboegobuustia laatuluokkaa "YEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IMAH TEH BEAST LOL WP GG OWNED!"

Eräs übernaaras kirjoitti jotain aiheesta naisen seksuaalisuus, ja höpisi jotain "nussitaan luulot pois huor*lta" -tyyppistä.

Myöhemmin hän totesi mesekeskustelussa jotenkin näin:
"Muistatko sen kohdan mun blogissa missä kirjoitin <ylläoleva sitaatti>?
Sä olet ainoa joka saa tehdä mulle niin."
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.01.2010 21:41
Ei tämä ehkä kaikista ihanin ole (eikä edes juuri minulle sanottu), mutta poikaystävä kertoi että hänen eräs tuttunsa/työkaverinsa (32-vuotias mies) oli sanonut, että poikaystäväni pitäisi käydä vaatekaapillani ja heittää pois kaikki vaatteet jotka ovat uudempia kuin 1800-luvulta ja tämä siis tapahtui poikaystäväni isän 50-vuotis synttäreiden jälkeen. Minulla oli päällä semmoinen viininpunaisenlilahtava hame joka välillä hohtaa mustana sekä musta toppi jossa oli pitsiä ja vähän punaista (morticiasta) sekä siihen kuuluva bolero ja demonian korkokengät. Ja siis muut vaatteet pitäisi heittää pois, koska näytin kuulemma niin hyvältä :> kyllä tuollainen kommentti on ihan mukavaa kuultavaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit