Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2007 20:06
Juoppo postimies, tottakai!
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 21.09.2007 12:22
En ole koskaan maistanu tupakkaa ja alkoholia tulee juotua suht harvoin...osaan pitää hauskaa ja käyttäytyä typerästi/itseni nolaten ilman alkoholia
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.09.2007 19:35
No miä oon puhdas ku perhone >:[
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2007 20:27
en oo koskaa maistanu tupakkaa, enkä aijo maistaakkaan. Enkä myöskään juo, oon vasta 14v, enkä usko alkoholin olevan mun ikäselle lapsoselle mitenkään "ehdoton" juttu...
Kirjoittanut: Hirnverletzung (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.09.2007 16:08

Lainaus: Swanette

Ihan hyvin selviää ilman tupakkaakin.

Ehkä joku vähemmän stressiherkkä (stressiperäinen migreeni, jota tupakointi vähentää) ja sekopäinen ihminen kuin minä. Olisin varmaan kuristanut äikän maikan 10 kertaa tässä jaksossa ilman välkällä poltettua tupakkaa..
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2007 21:20
Tupakkaa en polta, en ole polttanut, enkä aio tulevaisuudessakaan polttaa. Piste.
Alkoholi taasen.. Juon joskus jos ollaan kavereiden kanssa iltaa viettämässä, mutta aika rauhallisesti. Kännihakuinen juominen on turhaa.
Kirjoittanut: DeadAngel (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.09.2007 16:50
Juon sillon tällön viikonloppusin ja jos oon alottanu juomaan, niin en osaa lopettaa. sitten vasta lopetan kun oon sammunu tai juomat on loppu -.- lopetin polttamisen puoltoistavuotta sitten silloisen poikakaverini takia. se ei tykännyt että poltan, koska se ei itekkään polttanu. mutta nykyään polttelen vaan kännissä =)
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.09.2007 16:54
En polta enkä oo ikinä polttanu. Juotua tulee yhä harvemmin kun ei oo rahaa lähtee baariin. Ja niitä vähiä rahoja yrittän säästää vaatteisiin
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.09.2007 17:02
Poltin seiskalla jonkin aikaa (liikuin huonossa seurassa, tosin siellä missä asuin ei muuta seuraa ollut) ja juotua tulee erittäin harvoin. Kunnolla lärvit olen ollut kolme kertaa, viimeksi viime kuussa, sitä ennen helmikuussa, sitä ennen toissavuonna. Et silviistee.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2007 22:23
Poltan aivan liikaa (noin 23 tupakkaa päivässä) ja juon lähes joka viikonloppu Terveelliset elämäntavat kunniaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit