Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2008 23:04
Tupakoimaton absolutisti, ja ylpeä siitä ;3
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2008 23:16
Juon jos joskus on tilaisuus - hyvinkin humalahakuisesti - koska kahden pienen lapsen kanssa ne tilaisuudet ovat vähissä... Poltan nykyään taas vähän enemmän kuin ennen. Eli töissä ja jos pääseen juomaan. Kotona ei savutella yhtään.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.10.2008 23:17

Lainaus: oneesan

Tupakoimaton absolutisti, ja ylpeä siitä ;

kannattaa ollakkin terveellinen ratkaisu.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.10.2008 19:42
En juo enkä polta. Kaverit kylläkin. Jokaisella on omat valintansa.

Minua ärsyttää kun eräs ystäväni olettaa että kaikki gootit sun muut polttavat ja juovat yms. Sitten hän ihmettelee että miksi ihmeessä minä en polta enkä juo vaikka olenkin gootti... Olen kyllä yrittänyt selittää hänelle että ne luulot gootteja kohtaan ovat kyllä osaksi turhia.

Ei pitäisi olettaa ihmisen ulkonäön perusteella asioita joita ei tiedä.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2008 23:23

Lainaus: Little Vampire

Ei pitäisi olettaa ihmisen ulkonäön perusteella asioita joita ei tiedä

Tää menee nyt vähän OT:ksi, mut pakkoa sanoa, että olet täysin oikeassa. Mun ikäni arvioidaan aina ainakin 10v alemmaksi mitä se on oikeasti, koska pukeudun mustaan, alahuulessa on läväri ja tukka on rastoilla. Ei sillä etteikö olis mukavaa että pidetään nuorekkaana Toisaalta taas saa usein osakseen alentuvaa ja peräti halveksivaa kohtelua, varsinkin tietyissä kaupoissa, koska on erilainen ulkonäkö. On nuo omatkin vanhemmat joskus ihmetelleen koska rupean pukeutumaan kuin "aikuinen"... Omituista mun mielestä, sillä rockia on ollut maailmassa jo yli puoli vuosisataa, ja Black Sabbathkin aloitti jo ennen mun syntymää.

No, tällä foorumilla ei taida olla juuri ketään joka ei olisi joutunut ulkonäkönsä takia silmätikuksi..
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.10.2008 15:45
päivittelisin aiempia kirjoituksiani tässä.
Polta en vieläkään, mutta myönnetään että viikonloput tuppaavat menemään viihteelle, jolloin tulee kaadettua tuota alkomahoolia kurkusta alas enemmän ja useammin kuin ennen.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.10.2008 14:14
Haha ai että kun ois hienoo laittaa tänne että "En juo!" Mutta tuli ekaa kertaa varmaan elämässäni ihan tosissaan mietittyä jos olisin perjantaina lähteny bailaan ihan selvinpäin. Ihan vaan huvikseni ja siksi kun on oikeesti välillä hyvä olla selvin päin.
No, ei tämä onnistunut. Hyvä ajatus kuitenkin.
Ja sitten kaiken kukkuraksi tuli poltettua pitkästä aikaa, vaikka senkin olen jo suurimmaksi osaksi jättänyt unholaan, harmittaa että tulee niitä hetkellisiä "Pakko polttaa just nyt heti äkkiä aaargh!" -skitsokohtauksia.
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.10.2008 14:18
Noi skitsokohtaukset on niin ärsyttäviä. Sillon loppuu munkin hyvä röökilakko. Viimeks se loppu viime operjantaina yöllä 1.30...
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2008 15:26

Lainaus: darkAngel

Tupakoimaton absolutisti, ja ylpeä siitä ;

kannattaa ollakkin terveellinen ratkaisu.

Samaa mieltä... Terveellinen, sekä taloudellinen..
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.10.2008 15:40
Taitaa mullakin olla aika hiukan päivitellä tätä aihetta. Edelleenkään en polta, enkä aiokaan. Alkoholia kuluu jonkin verran enemmän kun viime viestini aikoihin, mutta vieläkin yleensä suht kohtuudella. Sietokyky on kyllä parantunut ihan kiitettävästi.. Sekin menee niin kausittain, välillä tulee otettua enemmän ja sitten on niitäkin kausia kun ei tule otettua ollenkaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit