Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.08.2010 19:08

Lainaus: Teme95

noin 70% koulustamme polttaa&juo

Meidän koulussamme tuo prosenttimäärä juomisen suhteen on suunnilleen samaa luokkaa jos ei korkeampi. Inhottaa, mutta jos heillä ystävien saaminen tarkoittaa alkoholimyrkytystä, niin olen mielummin yksin.

Mielestäni myös polttaminen on inhottavaa, jo se haju on melkein sietämätöntä. Sitten on näitä bussipysäkillä polttavia ihmisiä jotka bussiin tullessaan AINA istuvat joko eteeni tai taakseni, hyij. Varsinkin kun kyseiset henkilöt ovat yleensä minua reippaasti nuorempia ja pöllivät vanhemmiltaan syöpätikkunsa. Vanhemmat ei välitä kakaroistaan ei sitten yhtään.
Kirjoittanut: Blida (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.08.2010 02:04

Lainaus: 5ande

Vanhemmat ei välitä kakaroistaan ei sitten yhtään.

Ainoa tapa, millä vanhemmat saavat lapsensa väkisin olemaan tupakoimatta on 24/7 valvonta. Ja kirjaimellisesti se jatkuva valvonta.
Kyse ei muutenkaan ole vanhempien välinpitämättömyydestä (toki tietyissa tapauksissa voi hyvinkin olla) vaan monista, monista muista heihin riippumattomista seikoista. Toki kasvatus voi liittyä, mutta alapa kertomaan vanhemmille miten heidän tulisi toimia - ei tule onnistumaan.
Onhanse ikävää, mutta kurjempaa mielestäni on tupakoivat, raskaana olevat aikuiset naiset.

Poltan tupakkaa ja käytän alkoholia toisinaan. Nyt viimeisen parin viikon aikana festareiden yms seurauksena on tullut juotua enemmän kuin normaalisti, pakko myöntää.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.08.2010 16:32

Lainaus: Blida

Kyse ei muutenkaan ole vanhempien välinpitämättömyydestä (toki tietyissa tapauksissa voi hyvinkin olla) vaan monista, monista muista heihin riippumattomista seikoista.

Komppaan. Vanhempani ovat aina välittäneet minusta. Oli rajat ja oli kotiintuloajat ja asioista keskusteltiin sen sijaan, että vanhemmat vain sanoisivat että "asia on näin koska minä sanon niin". Olin ysin oppilas, luokan luottamusoppilas, oppilaskunnan puheenjohtaja ja muutenkin luokittelisin itseni siihen "kunnon pentu" -kategoriaan. Ja myös minä poltin ja join teininä.

Se että lapsi juo ja tupakoi ei tarkoita, että vanhemmat olisivat huonoja. Huolimatta siitä että olin hikari ja muutoin melko vastuullinen tapaus, olin myös teini. Ja tämän sanomisesta saan varmasti satinkutia, mutta ainoitakaan viinahuuruisia kotibileitä yläasteajoilta en vaihtaisi pois. Teinitkin voivat varmasti pitää hauskaa myös ilman alkoholia, mutta minulla on upeita muistoja tuolta ajalta. Ja ei me aina oltu fiksuja, kaikkea muuta. Vaikka nyttemmin katseleekin taaksepäin kera melkoisen häpeän ja nolouden niin ehdottomasti kaikki se teiniurpoilu kuului kasvamisprosessiini.
En minä usko että teinejä kannattaa kannustaa juomaan tai tupakoimaan, mutta koko peli ei ole menetetty, vaikka teini vähän sähläisikin. Ja se että pentu vetää teinikännit ei tarkoita automaattisesti, että vanhemmat olisivat surkeita kasvattajia.
Lisäksi; teinit ovat ovelia pieniä nilkkejä. Omat vanhempani eivät tiedä vieläkään että join ja tupakoin alaikäisenä. Yläasteikäiset muuttuvat aivan mielettömiksi ninjoiksi, kun kyse on kiellettyjen asioiden salaamisesta vanhemmilta.
Kirjoittanut: SpeedCutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2010 07:32
Poltan aktiivisesti ja juon kun on "hyvä" syy, kerran tai kaksi kuussa.

Lainaus: Giffirt

Ja se että pentu vetää teinikännit ei tarkoita automaattisesti, että vanhemmat olisivat surkeita kasvattajia

tähän vaikuttaa enemmän se kuinka usein teinikännejä vetää. Kuukauden tai kahden välein ni se kyllä pysyy hyvin vanhemmilta piilossa eikä ole äärimmäistä urpoilua vielä, mutta jos homma karkaa lapasesta, ja muuttuu joka viikon loppuna hommaksi eikä vanhemmat vieläkään puutu peliin. Sitten on jokin pielessä.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2010 23:59
Alkoholi maistuu kyllä oikein hyvin, mutta silti ei tule juotua kauhean usein. Oikeastaan vaan kun on jotain synttäreitä tai vastaavaa, eli ei todellakaan mitään viikonloppujuomista. Tupakkaa en polta muuten kuin kännissä. Sekin on vähän jännä, että yleensä olen kuitenkin tupakointia vastaan, ja sitten kännissä tahdonkin tupakkaa.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2010 18:52
Juotua tulee melko harvoin, ehkä kerran pari kuussa, jos silloinkaan, mutta tupakkaa olen valitettavasti sortunut polttamaan ihan aktiivisesti....tosin nyt, kun olen Vaasaan muuttanut ja kavereiden kanssa on tullut vietettyä enemmän aikaa, on sitä alkoholiakin mennyt vähän enemmän kuin pari kertaa kuussa...hmmph....mutta ehkä se tästä taas rauhoittuu! Ennen sitä vaan oli yksinään kotosalla kaiken aikaa, eikä juuri juopotellut paitsi silloin, kun kävi keikoilla. Nyt eri juttu, kun asuu omillaan ja kaverit ja baaritkin lähempänä.
Kirjoittanut: Destructive (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2010 16:12
Itse olen tupakkaa kokeillut,sen ainoan kerran ja huomasin että se ei ole minua varten.Minusta tupakka maistuu pahalta,tai ainakin silloin maistui,mutta enpäs ole sen jäkeen kertaakaan polttanut niin en tiedä.Jostain syystä kumminkin pidän tupakan hajusta(outoa?) No alkoholiakin on tullut nautiskeltua,mutta ei paljoa.Viimeksi join ehkä 1-2 vuotta sitten,ja silloinkin vain hieman punaviiniä ja boolia,ei sen enempää.
Kirjoittanut: EiKukaanTärkeä (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2010 16:43
En todellakaan juo tai polta! Vaikka olen vielä tälläinen pikku ipana, olen päättänyt etten aijo edes koskaan maistaa moisia! Luokkalaiset kyllä sitä tupakkaa kokoajan tyrkyttää, mutta olen pysynyt kovana! =)
Kirjoittanut: Shagriml (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2010 20:29
Join ja poltin yhden elämän edestä pikavauhtia, sit lopetin Joskus aniharvoin saattaa vielä pikku sätkä kärähtää mut käytännös voi sanoo etten polta.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.08.2010 23:52

Lainaus: Destructive

Jostain syystä kumminkin pidän tupakan hajusta(outoa?)

Ei tuo outoa ole. Itse olen ns. satunnaispolttaja. Eli saatan polttaa päivässä useamman mutta sitten voi mennä montakin kuukautta kun en polta yhtään. Miun mielestä (jo ennen kun aloitin tupakoinnin) tupakan tuoksu on jostain syystä hyvä tuoksu. Eri asia sitten kun savut tulee naamalle. Jotenkin se tuoksu on semmonen viekotteleva.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit