Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:32
Sinistä absinttia olen kokeillut, eikä ollut kamalaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:40
Juon...colaa. Savustan kanssaihmiset sikareilla.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2007 03:27
Kauheesti absolutisteja täällä! Ei sillä ettenkö kunnioittaisi kyseisiä ihmisiä vaan tässä tuntee itsensä niinkuin "kakkosdivarilaiseksi" teidän rinnallanne. Itse olen kova ottamaan viinaa. Vaikka juonkin aika paljon(n. kerran viikossa) niin silti en koskaan sammu tmv. Selittelen ihmisille vain kännissä kaikkea typerää mitä ei tulisi selvinpäin sanottua. Ja seuraavana aamuna inhottaa. Ei kuitenkaan mitään vakavaa. Vaikka en muistaisikaan sanomisiani, niin tiedän että en ole korrektina ihmisenä sanonut mitään liian typerää.

Poltan myöskin n. puol askia päivässä(kännissä tuplasti enemmän). Olin aikoinani polttamatta n 2 vuotta ja lihoin silloin n. 15kg, mutta kun aloin polttamaan uudelleen niin normaali paino palasi. Silloin päätin, että parempi laihana ja tupakoivana, kuin lihavana.
Kirjoittanut: yzf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.01.2007 08:36
Viimeisimmistä savuista on mennyt jo melkein vuosi ja omituisesta olotilasta jonkun juoman jälkeen useita vuosia, vaikka ei ole mitään syytä tai tavoitetta, on vain jäänyt ottamantta. Luulen että ei ole ollut oikeanlasita seuraa alkaa noihin.

Tupakan lopettamin kyllä alkuunsa nostaa painoa mutta kun vääntä rautaa ja liikuu niin lähtee se siitä.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2007 21:54
En missään nimessä polttaisi tupakkaa. Hajukin on jo oksettava, samoin savu meinaa salvata hengityksen kokonaan. Juominenkaan ei viehätä, kun ajattelee miten voisi hoippua pitkin katuja ja oksennella ja aamulla olisikin krapula. Miksi edes harkita?
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2007 22:01

Lainaus: Fereyja

En missään nimessä polttaisi tupakkaa. Hajukin on jo oksettava, samoin savu meinaa salvata hengityksen kokonaan.

Itsekkin ajattelin noin vielä muutama vuos takaperin. Mutta kyllä siihen tupakin hajuun vaan ihmeen helposti tottuu, kun kaikki frendit polttaa. Silloin, kun itse tupakan polton lopetin, niin oli kyllä hemmetin vaikeeta, kun kaverit poltti aina siinä vieressä.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2007 22:12
Jonkinlainen herkkyys tupakalle tämän minulle ainakin aiheuttaa vanhemmat polttaa enkä pysty olemaan samassa huoneessa edes puolen tunnin jälkeen polttamisesta.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2007 09:53

Lainaus: Kahleet

Mutta kyllä siihen tupakin hajuun vaan ihmeen helposti tottuu, kun kaikki frendit polttaa.

Toiset tottuu ja toiset ei. Onneksi kaveri piirini kuluu enää vain satunais polttajia. Muuten olisin varmaan jo tukehtunut hengiltä.
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.01.2007 14:08
Viimiset neljä (?) vuotta on tullut poltettua. Hyi mua. Alkuun se oli sellaista seurassa tupakointia, mut pikkuhiljaa aloin polttamaan useammin ja useammin. Nykyään menee noin aski päivässä, baari-iltoina enemmänkin. Lopettaa oon kyllä yrittänyt, mutta kun on tuota stressiä koulusta ja ihmissuhteista ja kahvin kanssa tupakka on ihan must ja tietenkin iltaoluella käydessä.. Seli seli..

Alkoholi.. Viime aikoina on maistunut vähän turhan paljon. Pari kertaa viikossa tulee mentyä humalan puolelle, järjen (ai minkä?) kanssa kuitenkin. Voisi taas alkaa vähentämään sitä baareissa jumettamista, vaikka sitten uuden vuoden kunniaksi..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.01.2007 15:43

Lainaus: Lenore

Voisi taas alkaa vähentämään sitä baareissa jumettamista, vaikka sitten uuden vuoden kunniaksi..

Kyllä siellä baareissa voi viihtyä ilman alkoholiakin. Mä ainakin viihdyn kummasti klubeilla pelkän Light Cokiksen voimalla. On diabetes, siks pitää juoda cokista, joka on baareissa yleensä ainoo sokeriton limu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit