Gootti.net

Päivän "gootteilut" :D

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 04.04.2011 02:15
Heräsin mustien lakanoiden välistä, havaitsin mustat silmänalukseni, join mustaa kahvia, avasin mustan tietokoneeni. Minulla oli mustia ajatuksia lähestyvästä kesästä. Join mustaa kahvia. Katselin 1900-luvun vaihteen musta-valkoisia valokuvia ihastellen naisten mustia surupukuja. Kuuntelin Bachia, Bauhausia ja Curea mustasta soittimestani. Veri aukirevityissä kynsinauhoissani muuttui kuivuessaan mustaksi. Join mustaa kahvia. Ostin mustan kävelykepin ja mustakantisen vampyyrinovellikokoelman. Siinä on tekstiä. Mustalla. Yö on muuttanut kaiken mustaksi. Lasken pian mustan pääni mustalle pielukselle. Ajattelen mustaa kahvia ja kappaletta Paint It Black. Minulla on saman niminen kirja. Paint it black. Sulkiessani silmäni mustuus sulkee minut syliinsä. Aion nähdä unia. Väreissä.

(Mustien pupillienne siirtyillessä näillä mustilla kirjaimilla lisätkää tuohon perään mielessänne "saattaa sisältää (mustaa) huumoria"-laatikko. Jostain syystä en ole onnistunut saamaan hymiö-linkkiä auki muutamaan päivään. Mieleni on musta.)
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2011 22:09
Huomaan jälleen dataavani kynttilän valossa - ja vain yhden ainoan siis, koska olen opiskelija, joten pimeää on :'3
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.05.2011 19:43
Hmm...luin kauhukirjaa (Joe Hill: Sydämen muotoinen rasia) ja kirjoitan parasta aikaa kauhutarinaa! ...onkohan gootteilua myös se, että ostin Poisonblackin uusimman dc:n ja olen kuunnellut sitä?
  • Lähetetty: 23.05.2011 23:07
Katselin Byron-dokkaria viinin punaamin huulin. Tietenkään ei sovi kertoa, että yhdistelmä sai minut hihittelemään kerrassaan epäsopivalla tavalla...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.05.2011 12:28
Olen kävellyt tuulisessa säässä nahkatakin helmat takana lepattaen.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2011 18:32
Olin töissä hautausmaalla
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2011 21:36
haravoin pihaa saatanallisessa kaatosateessa 10 tuntia. ja nyt pitäisi mennä ja tehdä 8 uutta köyttä veneisiin. ja sen jälkeen haravoida toinen piha. vettä sataa vaakatasossa. ja kaiken pitäisi olla valmista ennen huomisaamua.
  • Lähetetty: 29.05.2011 00:46
Tanssin mielipuolisena Bauhausin tahtiin ympäri olohuonetta nahkahousuissa hioten ja Peter Murphyn alushousuille virnistellen. Kypsää toimintaa? Oi kyllä. Shadow of light ja Archive katselussa oli.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2011 23:15
Sain armottoman päänsäryn hymyilystä! Minulla oli siis tänään lakkiaiset ja piti sitten hymyillä koko päivä vieraita vastaan ottaessa. Hedari on niin armoton, etten edes pystynyt kavereiden kanssa iltaa viettämään, eikä taida mennä ohi millään muulla kuin nukkumisella. Blahh.. Muuten kyllä mukava päivä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.06.2011 01:40
Valvoin miltein viiteen aamulla ja nukuin iltapäivään musta unimaski silmilläni. Pukeuduin mustiin vaatteisiin, harjasin kirkuvanpunaisen tukkani ja tungin silmiini mustaa meikkiä. Poltin suitsukkeita ja kuuntelin synkkää musiikkia, ennen kuin menin aiheuttamaan vihaa ihmisissä parkkisakkoja jaellen. Laitoin ruokaa mustalla paistinpannulla ja katsoin elokuvan, jossa kuoli ihmisiä. Nyt taas valvon, ja itken meikkejä poskille.

Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit