Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

*Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.09.2008 13:09

Lainaus: Nocturne

Kuulostaa aivan liian tutulta. Muutenkin mökläyttelen mitä sylki suuhun tuo viis veisaten seurauksista, varsinkin jos olen kiukkuinen.

sama juttu. ja VARSINKIN sillon kun oon todella kiukkunen. vaikka en vielä kovinkaan montaa kertaa ole sanonut suutuspäissäni mitään semmosta jota häpeäisin kunnolla, mutta löytyy niitä muutma semmoinenkin tapaus.
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2008 13:16
No joskushan sitä säheltää tai sitten pelleilee, ja jota jälkeenpäin katuu, on myös minulla osani tähän häpeäpaaluun.
Eteenkin järkytyn siitä, jos näen vanhan piirustuksen, jonka on sitten itse tehnyt ja katsoo sitä sitten kun edistyy. Kyllä että voi näyttää tyhmältä! Ei jessus!
Onhan myös musiikilla osansa, kun kuuntelee jotain vanhaa äänitettä ja taas sama homma. Sama se asia, kun näkee jonkun videonauhan, jossa itse on. "Tältäkö mun puhe kuulostaa!" Otan itseni naurettavan tosissaan myös siitä, jos joku sanoo pienenkin asian ja vain tarkoittaa sitä positiivisessa mielessä.
En myöskään haluaisi nähdä vanhoja viestejäni.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.09.2008 15:13

Lainaus: Nocturne

Muutenkin mökläyttelen mitä sylki suuhun tuo viis veisaten seurauksista, varsinkin jos olen kiukkuinen.

Mun ei tarvitse olla edes vihainen ,että alan möläytellä.. Sanotaanko vaan että omistan *kröh* mielenkiintoisen huumorintajun. Välillä joudun aina muistuttamaan ihmisiä, että n. 80% sanomisistani on pelkkää leikkiä, mutta väärinkäsityksiä silti tulee.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.09.2008 20:04

Lainaus: MissAnnThrope

Tästä luonnollisesti seuraa, että he pitävät minua outona ja täytenä k*sipäänä

Tuttu tunne, ihmiset pitää itserakkaana ja maailman ärsyttävimpänä ihmisenä -.-
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2008 20:18

Mun ei tarvitse olla edes vihainen ,että alan möläytellä.. Sanotaanko vaan että omistan *kröh* mielenkiintoisen huumorintajun. Välillä joudun aina muistuttamaan ihmisiä, että n. 80% sanomisistani on pelkkää leikkiä, mutta väärinkäsityksiä silti tulee.

Mulla on ihan sama juttu... Aina saa olla selittelemässä sanomisiaa, pitäis läntätä paitaa sellanen lappu jos lukee että ei tarkota läheskään puolia siitä mitä sanoo... Mut ehkä vielä joskus opin olemaan hiljaa oikeassa paikassa/seurassa/tilanteessa...
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2009 22:11
Noh,haluaisin joitain kommentteja täältä poistaa,kun olen kirjoitellut liikaa kokemuksistani ja vielä turhaan. Ihmiset eivät näytä tajuavan että yhdelle ihmiselle VOI SATTUA paljon paskaa. Joten,poistaisin ne. Mutta mitään sanomaani en kadu. En möläyttele vaikka olisin vihainen.. ainakaan enää. Äidille tuli möläyteltyä joskus ala-asteella ja siihen jäi. Liikaa ongelmia.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.06.2009 12:43
Suu käy nopeammin kuin aivot
On paljon sellaista mitä voisin klikata, poistaa ja heittää uberavaruuteen ja unohtaa. Hmmh, on kai nieltävä vain vahinkonsa ja otettava oppia
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.06.2009 19:12
Ainahan sitä tulee töppäiltyä, välillä enemmän, välillä vähemmän.
Yleensä unohdankin melko nopeasti ellei jotain tavattoman noloa ole tapahtunut. En kyllä muista mitään mikä ihan erityisesti olisi jäänyt mieltä kaivelemaan.
Hyvä on kuitenkin oppia nauramaan itse omille töpeille. Kannattaa myös muistaa että varmasti suurimmalle osalle ihmisistä tulee tilanteita joissa tekisi mieli vajota maan alle.

Tällä hetkellä hieman aiheen vierestä nolottaa rahanmeno shoppaillessa uusia vaatteita.-.- Mutta no, näillä pärjään sitten taas jonkin aikaa ja voisihan ne rahat huonomminkin käyttää...
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.06.2009 19:21

Välillä joudun aina muistuttamaan ihmisiä, että n. 80% sanomisistani on pelkkää leikkiä, mutta väärinkäsityksiä silti tulee.

Et muuten ole ainoa. Pitää varmaan väsätä itselleen sellainen paita jossa lukee ''sarkastinen paskiainen''.
Mutjoo kyllähän noita joitain vanhoja tekosia ja aikoja tulee hävettyä mutta yleensä niille vain naureskelee. Varsinkin tälle foorumille ensimmäiset lähettämäni viestit ovat sellaisia maanalle vajottavia. Sen niistä kawaiiiihg-ajoista saa. Suutuksissani yritän olla mahdollisimman hiljaa koska ei sitä tiedä mitä muuten tulee suustaan päästeltyä.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2009 12:33
Nuorempana häpesin lähes kaikkea tekemääni ja sanomaani. Se johtui erittäin huonosta itsetunnosta, ei siitä, että olisin aukonu päätäni ja sanonu suoraan ajattelemaani.
Nykyään puhun aika suoraan mielipiteeni. Tosin joskus tulee niitä analysointi kausia, että olis voinu tuonkin jättää sanomatta tai tekemättä.
Pyrin siihen, että en loukkaisi ketään sanomisillani, mutta sehän on mahdotonta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit