Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu 3

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.03.2014 17:10
Olkoon näyttelijöitä tai, ei video on silti tilanteena samaistuttava ja todella kaunis. Ja tuli todellakin pussailufiilis. Piti odottaa mies töistä kotiin, mutta onneksi sekin oli nähnyt samaisen videon ja tiesi missä mennään.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.03.2014 20:30
Ehkä mä nyt sitten vaan olen jotenkin jörö mutta minusta tuolta putosi heti pohja koska tuossa ei ollut mitään aitoa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.03.2014 20:32
No, eihän siinä tavallaan valehdeltu. Voihan se silti olla että henkilöt ovat toisilleen tuntemattomia ja suutelevat ensimmäistä kertaa. Sehän se idea oli. Ei missään kai sanottu että he olisivat 20 randomilla kadulta poimittua tyyppiä.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Dark Eyes
  • Lähetetty: 12.03.2014 21:09

Lainaus: BronzeRain

Voihan se silti olla että henkilöt ovat toisilleen tuntemattomia ja suutelevat ensimmäistä kertaa.

Näinhän se juurikin oli.

Tuplapostailun välttämiseksi..Well, that escalated quickly :p
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.03.2014 20:08
Kyllä itse voin sanoa että tuo First kiss video osui ja upposi. Varsinkin kun huomasin tuon intensiivisyyden joidenkin kohdalla. Eipä sen väliä, onko se näytelty vai ei.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.08.2014 18:33
Morjens!
Pidin tässä vähän taukoa foorumeilta ja elämästä yleensäkin, syynä vaikea masennus ja väärät lääkkeet. Nyt kun alkaa elämä olla ainakin pään sisällä raiteillaan, niin olen tehnyt pientä paluuta palstoille. Täällä pyörin vuonna '09. Muusikoiden.netissä pyörin tämän kesän, koska tarvitsin tietoa/apua kitara-asioissa.

Nyt tarvitsen teidän tietämystänne hius-, vaate- ja koruasioissa. Lähinnä sitä missä mitäkin nykyään myydään. Jos m.netissä kysyy edustamaani tyyliä koskevista asioista, niin tosimiehet kertovat oitis että olen homo. En tietenkään liberaalina ihmisenä loukkaannu moisesta, mutta kyllä se vähän kutittelee pään sisällä, sillä minulle on kerrottu jo yli 20 vuotta että olen homo. Omasta mielestäni olen korkeintaan bi-curious. Täällä ei leimata, ja tietämyskin on aivan toisella tasolla kuin m.netissä.

Asiaan. Tuo pahin masennuskausi vaikutti merkittävästi ulkoiseen olemukseeni. Lihotin itseni yli sataan kiloon, tyyliltäni aloin olla lähinnä doom/progeukko partoineni ja rumine vaatteineni. En toisin sanoen huolehtinut enää itsestäni. Nyt kun lääkitys on kohdallaan ja ajatukset kirkkaammat, on vanhat mieltymykset iskeneet taas täysillä päälle. Laihdutin itseni tänä vuonna 80kiloon, ja olo on varsin mainio. Olen jälleen oma itseni, enkä helkkarissa aio tästä enää miksikään muuksi muuttua.

P.S. Täällä on muuten ollut aika hiljaista viime päivinä, kun olen käynyt vakoilemassa. Käykö täällä enää yleensäkkään ketään? Nytkin olen ainoa kirjautunut.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2014 18:48

Lainaus: Bloody Count

P.S. Täällä on muuten ollut aika hiljaista viime päivinä, kun olen käynyt vakoilemassa. Käykö täällä enää yleensäkkään ketään? Nytkin olen ainoa kirjautunut.
Itse olen miettinyt ihan samaa, melko vähänlaisesti näyttäisi väkeä paikalla pyörivän. Mulla kun olisi kiireiltäni vihdoin aikaa ja kiinnostusta täällä jaaritella! Jospa se tästä syksyn myötä, kun kuutit istuvat koneensa kelmeässä valossa synkän musiikin pauhatessa...

Ilo kuulla, että asiat sujuvat paremmin ja elämä on raiteillaan! Tiedän melko hyvin itsekin, millaista on, kun ei ole oma itsensä ja mikään ei jaksa kiinnostaa. Ihan mahtavaa, että olet päässyt ylös masennuskuopasta, sinne ei kenenkään soisi jäävän kovin pitkäksi aikaa.

Varmaan tuolla tyylipuolella kannattanee meuhkata kuteista ja koruista. Itse tosin lienen vähän surkimus niistä kertomaan, koska en ole pitkään aikaan (noin kahdeksaan kuukauteen) jaksanut panostaa ulkomuotooni sen kummemmin, ihan vaan koska keskivartalo paisuu ja kun taas pääsen normaaleihin mittoihin, on yksi huutava otus huolehdittavana. Ehkä sitä sitten taas, kun ehtii ja jaksaa poistua kotoa useammin!
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2014 01:48

Lainaus: Marraskuu

Ilo kuulla, että asiat sujuvat paremmin ja elämä on raiteillaan! Tiedän melko hyvin itsekin, millaista on, kun ei ole oma itsensä ja mikään ei jaksa kiinnostaa. Ihan mahtavaa, että olet päässyt ylös masennuskuopasta, sinne ei kenenkään soisi jäävän kovin pitkäksi aikaa.
Kiitokset. Ei tosiaan kiinnostanut vuosiin juuri mikään. Musiikki, koira ja lääkkeet olivat ne asiat jotka piti elämässä edes jotenkin kiinni. Koirasta on ollut valtavasti iloa ja seuraa, kun kaikki ystävätkin hylkäsi minut koska heitä sanojensa mukaan: "v*tuttaa masentuneet ihmiset". Niinhän sitä sanotaan, että vaikeina aikoina selviää ketkä ovat todellisia ystäviä. Minulla ei sellaisia ollut. Paitsi tietysti rakas koirani.
Nyt rakennan elämäni uudelleen ja hankin uusia ystäviä. On kai tässä vielä aikaa ja toivoa, kun ikääkään ei ole vielä kuin 35 vuotta?

Voimia ja iloa loppuraskausaikaan.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2014 11:27

Lainaus: Bloody Count

kaikki ystävätkin hylkäsi minut koska heitä sanojensa mukaan: "v*tuttaa masentuneet ihmiset".
Tuo on kyllä niin hanurista. Olen tosi pahoillani, että ympärillesi on aiemmin löytynyt noinkin itsekästä väkeä. Mutta ihan totta, vaikeat ajat näyttävä, kuka on ystävä ja kuka ei. Aikaa ja toivoa onneksi riittää, ne tuskin ihan heti maailmasta loppuvat kun asenne on kohdallaan.

Ja kiitos! Positiivisuutta varmaan tarvitaan, kun olo ja ulkomuoto alkavat muistuttaa muumia.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.08.2014 02:05
Vituttaa masentuneet ihmiset? no totta hemmetissä sellaset aasi-ihaat masentaa, jos huumori on elämästä loppunut. mutta se miten asiaa voi lähestyä, lähinnä lätkäsy selkään ja kaivetaan se kaveri uudestaan jaloilleen sieltä. se on hiton hankalaa, tiedän kokemuksesta. Mutta kaveria ei pidä jättää tossa hommassa, sen tiedän varmasti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit