Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.11.2006 15:33
Lainaus: Kuutar o jos olisin tullut sinua vastaan jossain, olisin varmaan hymyillyt nätisti

Kiva Kaikki vain luulivat minua silloin 17 vuotiaaksi
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.11.2006 15:44
Mun mielestä lapsi voi olla gootti, jos se ymmärtää mistä on kysymys. Se olis söpöä, jos joku kymmenvuotias tassuttelis kadulla goottivaatteissa. Mut sille en kyllä paljoa hymyilis, jos jollain niin pikkusella olis kauheesti meikkiä naamassa, värjätyt hiukset jne. Se ei olis kiva näky. Pienten pitää olla luonnollisia (ja miksei isompienki?)
Usein nuoremmat vaan ei oikeen ymmärrä asioita. Eikä sekään oo kivaa, jos "on gootti" vaan kapinoidakseen vanhempiaan vastaan tms.
Kaikki kai ymmärtää jutun pointin?
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.11.2006 15:49
Eiköhän kaikki ymmärrä
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.11.2006 16:01
Lainaus: Piiskansiima jos joku neito-kaxtoista-wee pitää goottivaatteista ja haluaisi käyttää niitä puhtaasti estetiikan vuoksi, niin mitä sitten? Eiköhän niistä vaatteista voi olla muutkin kiinnostuneet kuin pelkästään tr000-koottipändien kuuntelijat? Vaatteiden ansiosta tämä em. neito voi jopa siirtyä parempaan musiikkiin, ehkä jopa siihen tr000-koottimusiikkiin. Jostain sitä on vain aloitettava, ja kuuntelin minäkin Savage Gardenia siihen aikaan kun ensimmäisen kerran Mortician ovesta astuin

En nyt tarkoittanut aivan tuota. Siis tämä kyseinen demi henkilö juuri pelkäsi sitä, että hänet leimataan Antti Tuiskun kuuntelun takia wannabeksi. Totuushan on se, että jos hän pitää gootihtavia vaatteita ja kuuluttaa kaikille fanittavansa Tuiskua, niin melko moni ei pitäisi häntä truuu goottina. Mutta sanon vielä kerran, että vain mun pieni mielipide. Ja tottakai tuo demi tyttönenkin voi pitää gootti releitä jos vaan haluaa. Mikäs minä olen häntä komentelemaan.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 23.11.2006 16:17
Siinä viestiketjussa "miten sinusta tuli gootti" kirjotinkin, et aloin 12-vuotiaana kiinnostua enemmän ja enemmän näistä goottijutuista, mut vasta vuosien jälkeen tajusin olleeni gootti siitä lähtien. En ollut kuullut koko sanaa vaikka olin gootti. Hevariks, saatananpalvojaks ja punkkariks haukuttiin. Mun mielestä 12-vuotiaana mun jutut oli kyl aika lapsellisia, haaveilin ja fantasioin ihan övereistä asioista, en kehtaa edes ääneen sanoo mitä mun pienessä mielessä sillon pyöri. Mut joo, kyl lapsi voi olla gootti, riippuu siitä minkä ikäinen lapsi kyseessä on, (nuoremmat tosin tekee joskus kypsempiä päätöksiä kuin muutamaa vuotta vanhemmat) ja mitä goottikulttuuriin liittyviä juttuja hän eniten haluaa edustaa. Itse olen edustanut 15 vuotta, ja mielestäni olin lapsi sillon kun homma lähti liikkeelle.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:18
Äiti ja molemmat siskot (joista toinen on jo aikuinen ja ollut itse joku punk-tyyliä lähentelevä nuorena) ovat sanoneet minulle, että "Tuo on vaan joku vaihe, kyllä sä siitä sitten aikuisena alat normaalisti pukeutumaan". Monesti olen meinannut polttaa päreeni, ku ne vaan toistelevat tuota, vaikka yritän selittää, että luultavasti tulen olemaan aikuisenakin tälläinen mustiin pukeutuva gootti, ja ehkä vielä enemmänkin kuin nyt.

Lainaus: Mariel Se olis söpöä, jos joku kymmenvuotias tassuttelis kadulla goottivaatteissa

Jos hänellä olisi vähän "aikuisemmat" goottivaatteet ja mustat kajalit silmissä yms. niin voi olla että häntä ei tunnistaisi 10 vuotiaaksi, vaan muutaman vuoden vanhemmaksi. Paitsi jos kyseessä olisi todella lapsenkasvoinen kymmenvuotias, koska kaikillahan sen ikäisillä ei ole enää paljoa lapsenpyöreyttä kasvoissa.

Mutta vastatakseni aloittajan kysymykseen lyhyesti: Olen sitä mieltä, että "lapsigootit" on ihan hyvä juttu, joku tuolla jo sanoikin että eihän niitä gootteja muuten "tulisi".
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:35
Lainaus: Faith Black voi olla että häntä ei tunnistaisi 10 vuotiaaksi, vaan muutaman vuoden vanhemmaksi. Paitsi jos kyseessä olisi todella lapsenkasvoinen kymmenvuotias, koska kaikillahan sen ikäisillä ei ole enää paljoa lapsenpyöreyttä kasvoissa.

Totta. Voin nyt sanoa että olen kohta 12 vuotta täyttävä, mutta näytän 15 vuotiaalta. Muutenkin olen jo 167cm pitkä.. Jtn minua ei varmaankaan kamalasti tunnistaisi 12 vuotiaaksi..?
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:42
Zettel
Ei sun kandee sitä mutsiis kuunnella kyl se tottuu. Mun mutsikin oli ensin et what the ****, mut kyl se lannistuu eihän se sua sen lapsena muuta. TAISTELE itseilmaisun puolesta. "Parempi herrana helvetissä kun orjana taivaassa".
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.11.2006 22:08
Lainaus: Zettel Jtn minua ei varmaankaan kamalasti tunnistaisi 12 vuotiaaksi..?

Niin no...Vähän vaikeehan tuohon on vastata, kun ei óllenkaan tiedä, minkä näköinen olet. Mutta pituuden suhteen en usko, että näytät 12-vuotiaalta.
Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2006 17:28
Mutsi yrittää vaikuttaa mun elämään aika paljon. Eilenkin meillä oli kunnon meikit Zettelin kanssa naamassa, vähän faija päivitteli niitä mutta mutsilla ei ollut kamalasti muuta sanottavaa kuin että:
"Eihän sulla ollu koulussa noi meikit?"

No, muutenkin mutsi olis valmis ostamaan mulle goottivaatteita jos löytyis sopivia.. Ja itekkin saan ostaa, tietty. Kiitos mutsi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit