Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2008 13:48

Lainaus: darkAngel

no niinpä. nyt menee hieman offiksi mutta ei voi mitään. en tajua mikä FrozenCorpsea oikeen pännii. joka ikisestä pienestä poikkisanasesta ei tarvitse vetää pultteja. neiti on selvästi huomionkipeä.

Niin sä sanot. Ainako pitäis olla iloinen vaikka kuinka vituttais??
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.09.2008 13:53
NYT VIETTE TÄMÄN SAA**NAN KITINÄNNE JA KIUKUTTELUNNE JOHONKIN MUUHUN KETJUUN, JOKA IIKKA.

Tässä ketjussa ei ruodita sitä ketä ******** tai ei vituta, tai kuka hajoaa tai ei hajoa, eikä tällä laudalla liioin mennä tarpeettomasti jatkuvalla syötöllä henkilökohtaisuuksiin.
...Vaikka sattuisitkin olemaan moderaattori.

Am I making myself clear?
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2008 14:13
Ei mulla oo mitää ongelmaa, noilla taas on..
  • Lähetetty: 01.09.2008 14:17

Lainaus: FrozenCorpse

Ei mulla oo mitää ongelmaa, noilla taas on..

"Toi aloitti"
"Eipäs kun toi".

Aivan samantekevää kuka se oli, suosittelen että FrozenCorpsen tarpeeton agitointi lopetetaan NYT, ja neiti itse vastapalveluksena löysää hieman. Krisse, tämä koskee sinuakin. Ja ennen kaikkea; tämän ketjun off-topic loppuu tähän viestiin, eikä vasta-argumentteja oteta vastaan.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.09.2008 15:59

Lainaus: Heetteri

Krisse, tämä koskee sinuakin.

Eli en saane ottaa kantaa aiheessa käsiteltävään juttuun ? :E Oh splendid.
  • Lähetetty: 01.09.2008 16:05

Lainaus: Chrystalis

Eli en saane ottaa kantaa aiheessa käsiteltävään juttuun ? :E Oh splendid.

Darling, you know what I mean. Ei pelkästään tämä ketju, etkä pelkästään sinä. Me kaikki tiedämme kyllä, mutta emme sano mitään. Se saisi nyt loppua.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.09.2008 16:10
I dont quite follow you with that, but w/e m8!
Kirjoittanut: Jenzuu666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Jenzuu666
  • Lähetetty: 04.09.2008 20:08
"No siis, riippuen ihan asenteista, musiikkimausta ja muusta. Se on ehkä jopa hellyttävää nähdä joku 11-vee romppeissa kadulla.. (ei sillä, että olisin nähnyt. ajatus kiehtoo.) "

Jos tapaat minut, näet sellaisen.
Vastaampa pikkasen myöhään... -_-
Itse katson mitä päälleni pistän, ettei ihan yli mene. Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän voin käyttää goottivaatteita. Sellainen menettely on ihan järkevää ja ok.
Ja vanhemmilla ei ole mitään tyyliä vastaan, kunhan ostan suurimman osan niistä vaatteista kuukausirahoillani ja pidän sen rajan. :P
Kirjoittanut: Blackgreen96 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 09.09.2008 16:19
Itsekkin olen vasta 12-vuotias ja mielestäni en ole liian nuori pukeutumaan goottivaatteisiin. Vanhemmat eivät tietenkään pidä tyylistäni mutta sanokoot mitä huvittaa. Ja onhan vauvoillekkin omia "goottivaatteita" (esim. Back Streetissä) joten...
Kirjoittanut: mamamum (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.09.2008 20:39
Jee sain vihdoinkin luettua nää kaikki sivut!
Mä oon 13 enkä sano itteni gootiks,koska en sitä ole.Mä oon vaan kiinnostunut gooteista ja gootteudesta,mut pukeutumistyyli on tummempaan päin ja musa makukin paranee.Inhottaa ku ei millää gootti nettikaupois ei oo mittää mun kokosii vaatteita,ku oon nii pieni kokone.

Mul ois ny tälläne pieni kysymys et tekeekö gootin pukeutumis tyyli,musamaku,kumpiki vai joku muu? Voisitteko asian tietävät ja asiaan perehtyneet kertoa?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit