Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Olen mielissäni

• Vastaa
Olen mielissäni kun huomaan kuinka sivuston kävijämäärä on kasvanut siitä hetkestä jolloin näille seuduin saavuin.
Uusia kasvoja on tullut pilvin pimein, tervetuloa minunkin puolestani, viipykää toki pidempäänkin.
Miittejäkin pidetty ja kovasti näyttäisi olevan aktiivisuutta järjestää sellaisia tulevaisuudessakin.
Hyvä niin, hyvä niin.
Ja kun katson kirjoitusten aiheita, ne käsittelevät suurelta osin kaikkea mitä voi olla, ja lisää tulee sitä mukaa kun käyttäjät vain uskaltavat saattaa ajatuksiaan esiin.
Näin on hyvä.

Kiitos.

amen..

• Vastaa
ole hyvä.

Death is alive.

• Vastaa
Lainaus: MrLuckarin Miittejäkin pidetty ja kovasti näyttäisi olevan aktiivisuutta järjestää sellaisia tulevaisuudessakin.
Hyvä niin, hyvä niin.

Aivan. Tämä yhteisö poikkeaa useista muista nettiyhteisöistä siinä, että miittejä järjestetään -- että oikeasti tavataan näitä ihmisiä joiden kanssa foorumilla keskustellaan.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Lainaus: kuopassa että oikeasti tavataan näitä ihmisiä joiden kanssa foorumilla keskustellaan.

Se onkin hyvä juttu täällä. Vaikken vielä miiteissä ole ollutkaan.
  • Vastaa
Kiittäkäämme ylläpitäjää!

Domo arigatoo, vai miten rustattiinkaan x)

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Lainaus: Zettel ole hyvä.

ole hyvä.
  • Vastaa
Lainaus: kuopassa Aivan. Tämä yhteisö poikkeaa useista muista nettiyhteisöistä siinä, että miittejä järjestetään -- että oikeasti tavataan näitä ihmisiä joiden kanssa foorumilla keskustellaan.

Ei ole sattunut miittejä tänne käpykylälle päinkään, joten en ole käynyt.
Haluaisin kyllä... Ehkä tulenkin. Ehkä en. Olen NIIN pohjattoman ujo sellaisissa tilanteissa...
  • Vastaa
Lainaus: Anesthesia Olen NIIN pohjattoman ujo sellaisissa tilanteissa...

On siellä varmasti muitakin ujoja. Me "puhekoneet" sitten koitetaan pitää juttua yllä.

pimeys=hulluus

• Vastaa
Lainaus: poison On siellä varmasti muitakin ujoja. Me "puhekoneet" sitten koitetaan pitää juttua yllä.

Tulisin sinne vaan roikkumaan.
  • Vastaa
Lainaus: Anesthesia Tulisin sinne vaan roikkumaan.

Jep, jep. Tule vaan roikkumaan tai keikkumaan, sitähän mahdollisesti monet muutkin osanottajat harrastavat (nesteiden nauttimisen jälkeen).

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!