Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käytätkö magiaa?

Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.12.2009 22:53

Lainaus: SirMarylee

Yes, me and my boyfriend use Magic!

Anteeksi onelineri ja täysin random-postaus, mutta pakko kiittää naurunhörähdyksestä, SirMaryLee
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: fantasos
  • Lähetetty: 16.12.2009 06:40

Lainaus: Little Vampire

En tiedä onnistuinko muotoilemaan asiani ymmärrettävään muotoon.

Onnistuit.
Itse joskus kuvasin että sanan "Taika" eri muotoja voi käyttää kolmessa mielessä:
- Sirkustaikurien "taiat".
- Tässäkin topicissa keskustellut "taiat".
- Jonkin hetken tai asian ympärillä pyörivä tunnelma (taianomainen).

Tuo viimeinen on sellaista joka tekee tässä pimeässä läävässä elämisestä väliajoin ihan mukavaa.

Lainaus: SirMarylee

Yes, me and my boyfriend use Magic!

Priceless.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.12.2009 10:44
Itse olen pikkuhiljaa tutustunut riimuihin ja niistä ennustamiseen. En varsinaisesti lue sitä magiaksi, mutta toisille se saattaa sitäkin olla.
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2009 17:15

Lainaus: MustaHukka

Itse olen käynyt reikihoidossa ja kyllä meni kylmiäväreitä koko hoitotunnin ajan, olo oli rentoutunut jälkeenpäin.

Ai hiisi, tuo energia-aihe jäikin nollakommentoinnille kun oli fleimisota kesken.
Toki voisi todeta että magian yhteydessä puhuttavan energian olemassaolon huomaa todella rankan työpäivän jälkeen - on aivan poikki eikä jaksa sohvalta nousta. Minun työni ei ole ruumiillista, joten kyse on puhtaasti henkisestä uupumuksesta. Kyllähän se pistää miettimään että jos ruumiin ravinto- ja kivennäistasapaino on kerran kunnossa, niin mikä energia se sitten on joka siinä vaiheessa on loppu?

Toinen kokemus tästä energian havaittavuudesta: kun lapset olivat pienempiä, olin viemässä heitä päiväunille. No eihän siitä mitään meinannut tulla ja yhdessä välissä huomasin että koko huone suurin piirtein "kipinöi". Vähän niin kuin staattista sähköä olisi ollut ilmassa, paitsi ettei sitä voinut tuntea iholla. (Yritä nyt tätä selittää ) Tajusin siinä sitten että ko. huoneessa oli peuhattu koko aamupäivä, joten kaipa siellä on melko paljon energiaa leviteltykin ympäristöön. Onko ihme jos ei uni tule sellaisessa huoneessa?
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 16.12.2009 17:25
Viime vuonna kävin mieheni kanssa tutustumassa Rajatiedon Yhteisty ry:n järjestämillä Hengen ja Tiedon messuilla...erittäin mielenkiintoinen tapahtuma, suosittelen kaikille aiheeseen liittyvästä kiinnostuneille. Olihan siellä osa vähän semmosta "hömppää", mutta myös paljon kiinnostavaa! Reikihoitohuoneeseen astuessa ovella tunsi oikein sen energian Vaikka ei itse ollutkaan siellä hoidettavana niin jo siitä ovella seisoskelusta tuli hyvä olo. Ensi vuonna pitää ehdottomasti mennä uudestaan käymään...tämä vuosi kun jäi valitettavasti väliin. http://www.rajatieto.fi/hengen_ja_tiedon_messut
http://mustahukka.blogspot.com/2008/10/viikonlopun -saldo-rajatietoa-ja.html Blogipäivitys tuolta messuviikonlopulta

Edit. Unohtui mainita, että Tampereella järjestetään samaa aihepiiriä koskeva Äiti Maa messut Sielläkin pitäis päästä käymään http://www.aitimaakeskus.com/
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.12.2009 19:21

Lainaus: Kryonik

SirMaryLee

en voinut vastustaa kiusausta, mutta palatkaa takaisin aiheeseen ihmeessä: Jatkakaa!
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2009 23:01
Kyllä olen käyttänyt magiaa ja tulen sitä harjoittamaan aina...on ollut sellaisia erikoisia lahjoja sitä harjoittamaan jo pienestä pitäen. Mulle se on osa elämää.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2009 18:53
Olen kyllä kiinnostunut esim. spiritismistä ja kaikennäköiset kummitustarinat ovat kiinnostaneet pientä mieltäni niin kauan kuin muistan.
Mutta olenko loihtunut sun muuta niin en. En usko taikoihin. Olenko lukenut aiheesta, kyllä, mutta se ei vaan ole minun juttuni.
Magia tuntuu olevan täysin ihmisen sisällä oleva käsite, ja jokainen näkee ja kokee sen miten haluaa. Minusta kyse on sadusta, fantasiasta. Suurin osa magiaan liittyvistä "faktoista" ovat vailla kunnon näyttöä, vaikka se seikka ei sulje pois sen mielenkiintoisuutta. Ihmistä vaan kiehtoo "entä jos sittenkin"-mahdollisuus, ja sitä on jopa pelättykkin ihmiskunnan historian aikana.
Toiset saavat joistakin voodoo-hoidoista suunnatonta apua, mutta itse olen skeptinen noiden asioiden suhteen, ihmismieltä ja sen vaikutusta esim. terveydentilaan ei ole tutkittu tarpeeksi.
Olen siis tylsä ja uskon tieteeseen ja sen toistaiseksi saavuttamattomiin haasteisiin, ennemmin kuin magiaan.
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 04:01
Käytän antimagiaa. En usko yliluonnollisee yhtää vaikka humpuuki mua kiinnostaaki

Tarkentaen: kristillisyys ei ole tarjonnut tälle säälittävälle onnettomuudelle mitään enkä ole löytänyt lohtua muualta. Enkä nykyään kaipaakaa kait se on henk-.koht. tarve.

Mode muokkasi viestit yhteen. Ei tuplapostauksia, kiitos.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.01.2010 14:14
Kyllä olen kiinnostunut kaikesta magiaan liittyvästä. Ja olen jopa yrittänyt muutamia loitsuja, mutta innostukseni lopahti siihen kun en saanut toivottuja tuloksia, -uskon vasta sitten kun saan jotain hyvää aikaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit