Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.10.2010 13:31
Kävin Wienissä, oli upea reissu ja ostin kaikkea ihanaa. Jopa yhden goottikaupan löysin, palvelu oli hyvää ja myyjä ihana .
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2010 19:09
Sain valkoisemmat hampaat. Olen hankkinut kotivalkaisupaketin, suomalaisesta firmasta jonka valkaisupakettia on kovasti kehuttu. Olin jo ekalla vaalennuskerralla näkevinäni jotain tulosta mutta nyt toisella kerralla: Himmel! Nehän ovat vaalentuneet! Hymyilen ja irvistelen aina eteisen peilin ohi mennessäni. Huomenna lisää tököttiä hampaisiin...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2010 19:13

Lainaus: Natassja

Sain valkoisemmat hampaat. Olen hankkinut kotivalkaisupaketin, suomalaisesta firmasta jonka valkaisupakettia on kovasti kehuttu. Olin jo ekalla vaalennuskerralla näkevinäni jotain tulosta mutta nyt toisella kerralla: Himmel! Nehän ovat vaalentuneet! Hymyilen ja irvistelen aina eteisen peilin ohi mennessäni. Huomenna lisää tököttiä hampaisiin...

Pakko kysyä, että mikä lafka ja millainen tuote? Omatkin leegot kaipaisvat kiillotusta.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2010 19:33
En nyt ihan totta tarkoita mainostaa, mutta ei näitä kannata mistä tahansa ostaa. Tästä aiheesta on nettikeskusteluja vaikka kuinka paljon, että sinun kannattaa Giffirt googlettaa. Joku ruotsalainen firma oli myös ok, mutta minä nyt satuin ostamaan Smilefresh.net sivustolta. Jotain 50e maksoi ja tällä satsilla vaalentelee pitkään. (Pitää vaan osata lopettaa ajoissa...) Minulla ei ole ainakaan vielä vihlonut, lopetan heti jos niin käy. Samaa vaalennusainetta näissä on mitä hammaslääkärit käyttää, joten ei pitäisi kovin vaarallista olla! Alahampaisiin siirryn vasta sitten kun on saanut rapsittua hammaskivet veks. Tosin hampaat vaalennetaankin vain etuhampaista, mutta toki niin että voi hymyillä leveästi. Takahampaita ei kukaan kurki kuitenkaan. Paketissa on muotti, joka muotoillaan omaan purukalustoon sopivaksi: kastetaan muotti kiehautettuun veteen, se muuttuu löllömmäksi ja sitten muotti hampaisiin ja eikun muotoilemaan. Kerralla pidetään 30min - 2 h vaikuttamassa, itse pidin heti ekalla kerralla 1,5 h. Heti ei tullut tasaista jälkeä, mutta kaveri (joka on tätä käyttänyt pidempään) sanoi että se on normaalia, muutaman vaalennuskerran jälkeen tulos on tasainen. Tällä tökötillä ei pitäisi tulla sellaista ameriikkahymyä heti, vaan vaalennuskertoja suositellaan 15 - 30 valkaisukertaa sen optimaalisen tuloksen saavuttamiseksi. En usko, että viittätoista kertaa vaalennan vaan enää pari kertaa.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.10.2010 20:27
Lahjoja ja rahaa! Mutta harmi ettei mun kaverit tulleet mun juhliin
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.10.2010 12:40
Natassja: Oi ihanaa, minäkin haluaisin valkoisemmat hampaat. Taidan mennä ihan hammaslääkärille valkaisemaan kunhan budjetti sallii..

Ostin Seppälästä ihana mustan "karvalakin" ja The Body Shopista ihanan tuoksuisen sampoon.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.10.2010 22:08
Perjantaina sai tilaamani hameen Deviantista. Oli hieno ja hyväntuntuista, paksua PVC:tä. Täytyy antaa kyllä eritysmaininta ko. puljulle.. Tilasin tuotteen keskiviikkona ja olisi ollut jo torstaina noudettavissa postista. Oikeinkin nopeaa palvelua.

Vielä kun saisin La Magialta sen tilaamani korsetin ja Rain Of Petalsilta tilaamani hameen, niin hyvä.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2010 22:12
Tänään saapui La Magialta tämä korsetti --->http://www.lamagia.co.uk/663-raw-silk-morticia -underbust-corset. Oli kyllä kieltämättä hintansa arvoinen.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • • Muokkasi: BluhtEngl
  • Lähetetty: 11.10.2010 22:39
löysin uuden bändin josta vois pitää Psyclon Nine
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.10.2010 09:07

Lainaus: BluhtEngl

Psyclon Nine

Psyclon on aika lailla mahtikamaa. Nimensä veroista, useasti autossa popitettu kesät talvet.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit