Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.08.2011 20:39
En ollut aikonut shoppailla Helsinginreissulla, mutta kun pikkusiskon seuraksi piti lähteä kiertämään kauppoja. Tarttui sitten mukaan mm:

- Valkoinen mustapilkullinen ihanan keveä sifonkipusero. Himoitsin tästä myös toista värivaihtoehtoa, viininpunaista valkeilla pilkuilla, mutta piti opiskelijabudjetin nimissä malttaa mieleni.
- Puuteripinkki iso silkkikukka, kun viimein löysin etsimäni. Ostin aiemmin kesällä ison lerppalierisen hellehatun johon olen kaipaillut juuri tätä.
- Paloauton punaiset nappikorvakorut.
- Pari erilaista huulipunaa.
- Meikinpohjustusvoidetta.
- Ihana pronssinvärinen antiikkimainen medaljonki.
- Uudet geelityynyt kenkiin. Tällaiset jutut tuppaa muistamaan kun joutuu raahatuksi juhlakorkkareissa ja -asussa moneksi tunniksi kiertämään kauppoja.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2011 22:14
Kaikkee kivaa tavaraa on tullu hankittua viime aikoina toosi paljon kun on ollu pitkästä aikaa varaa: Läjä levyjä, Thomannilta efektivalo, dj-luurit, 1 uus levykeissi ym. sit kalavehkeitä, maiharit, laukku, paita...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.09.2011 07:44
Nyt on taas tullut tehtyä ostoksia..hupsankeikkaa.

Lapista:
- Karpalosiirappia ja mustikkahilloa
- Pupu, poro ja riekko (pehmolelut)
- Tarpeistoa mustaa turkiskaulusta varten (haters gonna hate)

Peruskaupoista:
- Cliniquen dramatically different -kosteusvoide
- China glazen punainen kynsilakka ja jonkun muun merkin top coat -lakka
- Lindexiltä ruususormus, rintsikat ja napilliset sukat

Ebaysta:- 2 mustaa peruukkia, yksi pitkä ja yksi polkkapituinen, uusia, ja yhteensä 24€

Lisäksi Jone teki minulle hienon, punotun rannekorun joka takaa että minulla on sitä käyttäessäni aina 2m paracordia mukana.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.09.2011 20:13
Ostin keltaiset pillifarkut. Mhihih Olen kovasti innostunut väreistä viime aikoina. Minut sitten varmaan potkitaan pois tältä foorumilta.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.09.2011 21:28

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Olen kovasti innostunut väreistä viime aikoina. Minut sitten varmaan potkitaan pois tältä foorumilta.

IP-bannit tilasit juuri, oh noes.

Sain postissa ekan Alchemy Gothicin koruni. (Mun teinigoottipisteet puolestaan varmaan nousevat tämän myötä?) Oon diggaillut merkin estetiikkaa pidemmän aikaa, mutta Se Oikea ylitse muiden on pysytellyt piilossa. Kun tämä Edgar Allan Poe -mallistoon kuuluva ihanuus asteli esiin, alkoivat olla väri ja aihe kohdillaan.: ) Kun mukaan lisätään alehinta, suomalainen nettikauppa, alle kolmen euron toimituskulut ja saapuminen toisena päivänä tilauksesta, voin luonnehtia ostoskokemusta onnistuneeksi.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.09.2011 12:10
Pääsin juuri hypistelemään koulua varten tilattuja ompeluvälineitä, whii Piti ostaa kangassakset, liiturissa, vaatturiliitu, pikkusakset, putsaussakset, nuppineuloja ja silmäneuloja. Nyt pääsee sitten ommeltamaan kunnon tiloissa hyvillä välineillä kaikkee :3
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2011 13:51
Sain eilen vihdoin ja viimein pitkään odottamani tilauksen Strobelight Recodsilta
Tein tilauksen heinäkuun alussa ja vasta eilen (tai sitten toissa päivänä) tilaus saapui. Ja se saapui oikein vielä Matkahuollon autolla. Aamulla puoli yhdeksän aikaan pimpottelivat ovikelloa
Jännä juttu että ne ihan kotiovelle asti Matkahuollosta sen toivat.
Tilasin sieltä Joy Divisionin ja Play Deadin levyt. Sain sitten ylimääräisenä The Gift From Goth levyn. Pahoittelivat sillä varmaan tilauksen viivästymistä.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.09.2011 17:44
Inglotilta äitin kanssa käytiin ostamassa omat trio luomiväri pakkaukset. Saatiin siis itse valita värit, otinpa sitten glittervihreän, glitterkeltaisen ja glittermustan (jossa glitterit ovat sinisiä). Ja eyelinerinkin nappasin Prismasta
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2011 18:37
Sain silitysraudan ja kivaa kangasta ja sitten vielä mekko tilauksen äidiltäni Pääsen tekeen kivan mekon.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.09.2011 21:15
Teekannun! Nyt pääsen tekemään ihan kunnolla haudutettua teetä pussilitkujen sijaan, oh the joy.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit