Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ärsyttävimmät/parhaat mainokset!

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.03.2010 19:45
Jos kukaan ei ole vielä maininnut, niin minä mainitsen.

ZON, kun tiedät mihin koskee. "Kun niskaa särkee *samalla äijä hieroo alaselkäänsä* ZON antaa helpotuksen!"

VOI WAHJSEHW RTARSxvdb.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2010 20:27
Törpöllä tavalla hauskimpia mainoksia ovat:

-Rennie jossa pariskunnalla on ensin ränästystä ja pillerin jälkeen alkaa kuulua alaosaston suunnalta hirveää pulputusta. Harmi vain, kyseessä eivät olleet vatsavaivat vaan pillillä mehulasiin puhalteleva kakara.

-Siwa/Valintatalo/Siwa/Valintatalo. Ne ukkelit ovat hivenen rasittavia mutta vaaka kallistuu kuitenkin hauskan puolelle.

-Heikki Kovalainen juoksee hevosen kanssa järven jäällä ja karjuu painokelvottomia. Karjun minäkin hävyttömyyksiä jos ponit karkaa, mitä erikoista tuossa nyt oli?
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.03.2010 20:44
Muistuipa mieleeni tämä jokunen vuosi takaperin tullut silsasienimainos, jossa se silsasieni-ötökkä/hahmo nostaa vieressä seisovan ihmisen varpaan kynnen ylös ja sukeltaa sinne sisään (muistaakseni). Mainos alkoi jotenkin "Hei, minä olen Silsasieni!"... Se oli omalla tavallaan karmiva ja hauska, kylmät väreet meni joka kerta kun sen näki
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2010 21:35
Minäkin inhoan liioittelevia (eihän niitä muunlaisia taida edes olla) kosmetiikkamainoksia ja myös näitä moneen kertaan haukuttuja "hyvää linjoille" -höpötyksiä.

Lisäksi inhoan erästä särkylääkemainosta, jossa ihmiset kuvailevat päänsärkyään hokemalla mm: "tum tum tum" tai "jyskyti jyskyti" ja inisemällä. Siitä tulee pää kipeäksi ainakin minulle ihan oikeasti kertaheitolla. Toinen oma inhokki on radiomainos, jonka kuulin tänään. Tekopirteä naisääni kysyy "jos tilaan pizzan netissä, tuleeko se tulostimeeni vai mailiini?" ja sitten miesääni kertoo jotain (en jaksanut kuunnella mitä) pizzaonline -palvelusta. Minun puolestani se akka jääkööt ilman minkäänlaista pizzaa kun noin tyhmiä kyselee.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.03.2010 22:30
On se vaan helppoa elää mainostelkkarin ulkopuolella (:

Itseäni ärsyttää eniten radiomainokset ylipäätään, etenkin se määrä.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2010 22:48
Spotifyssa kaikki mainokset ovat ärsyttäviä kun ne keskeyttävät musan kuuntelunkin, mutta sellasta se onkun ei viitsi maksaa.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.03.2010 20:52
ainiin ja ne kaikk VAT JAMBAN TAUSTAKUVA/SOITTOÄÄNI MAINOKSET EI HERRANEN AIKA!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.03.2010 07:52
Minulla on poikkeuksellisesti vain yksi sana, koska uskon että jok'ikinen tietää mitä ajan takaa:

Zumba.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.03.2010 11:14
No niin. Taas löytyi yksi uusi inhokki. Tämä naisille suunnattu kauneudenhoitotuote. Olikohan se nyt sitten nivean deodorantti tai siis rollon-mainos? Tai pikemminkin kainalokarva mainos, jos multa kysytään.
- " nyt voit näyttää huoletta kainalosi " Jei... -.-
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.03.2010 18:54

Lainaus: Piiskansiima

-Heikki Kovalainen juoksee hevosen kanssa järven jäällä ja karjuu painokelvottomia. Karjun minäkin hävyttömyyksiä jos ponit karkaa, mitä erikoista tuossa nyt oli?

Miusta tuo mainos on jollain tavalla huvittava. En kerta kaikkiaan osaa kuvitella, että Heikki juoksentelisi heppojen perässä järven jäällä. Samalla rupesi huvittamaan kun miettii, että kuinkahan paljon on jouduttu maksamaan, että Heikki on mainokseen saatu. Muistikuvan mukaan Kovalaisella oli ainakin joku vuosi takaperin mökkilomallakin mukana personaltrainer, että mitäs sitten jos lumihangessa juoksentelukin on kiellettyjen listalla pleikkarin peluun lisäksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit