Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kerro vitsi!

Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: hupsu
  • Lähetetty: 17.07.2007 13:31
Tämä menee aika mukaillusti muistin pohjalta kun on aikaa kun sen kuulin.

Eräs metsuri meni töihin vähän kaukaisemmalle hakkuualueelle missä ei ollut paljon muuta kuin pieni kapakantyylinen. Naisiahan sieltä ei oikein löytynyt, raavaita miehiä vaan. Vähän ajan päästä miestä alkoi himottaa ja yksi ilta kysyikin työtoveriltaan kapakissa että miten täällä oikein pääsee himojaan tyydyttämään. "Tuolla kukkulan päällä on vanha vaja. Sisällä on tynnyri jossa on sivussa reikä. Pojat tykkäävät käyttää sitä." Heppua hieman epäilytti käyttää jotain reikää tynnyrissä mutta päivien mittaan himot ottivat vallan ja hän päätti käydä kokeilemassa. Hänen yllätyksekseen reikä olikin erittäin mukava ja laukesikin nopeasti. Seuraavana iltana mies meni tyytyväisenä kapakkiin ja kertoikin kaverilleen miten miellyttävä tynnyri oli ollut. Kaveri siihen tokaisi: "Hyvä että tykkäsit. Tiistaina onkin sun vuoro olla tynnyrissä."

Hahaha...
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.07.2007 13:34

Lainaus: hupsu

"Hyvä että tykkäsit. Tiistaina onkin sun vuoro olla tynnyrissä."

haha :'DDD
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 13:37

Kaveri siihen tokaisi: "Hyvä että tykkäsit. Tiistaina onkin sun vuoro olla tynnyrissä."

Aargh, hehe! Aika paha.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.07.2007 18:23

"Hyvä että tykkäsit. Tiistaina onkin sun vuoro olla tynnyrissä."

voi juma... paha paha.

5-kymppiselä miehellä kävi flaksi. hän pokasi 2-kymppisen mallikaunottaren kapakassa ja pian oltiinkin jo typykän makuuhuoneessa. tyttö oli todella upea pakkaus mutta miehen heppi ei vain ottanut noustakseen. häntä koipien välissä nolona mies sitten hipsi kotiin. kotona lihava vaimo nukkui papiljotit päässä, kuola valuen suupielestä ja risaiset hikiset alushousut persvaossa. sitäkös miehen heppi alkoi seistä. silloin mies tajusi miksi sitä kutsutaan mulkuksi.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.07.2007 13:14
sana ihku on itseasiassa aikamoinen vitsi kun kuuntelee lissuja kadulla ja tietää mitä ihku tarkoittaa niin voi muuta ku nauraa
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.07.2007 22:30

Lainaus: Valkyria

sana ihku on itseasiassa aikamoinen vitsi kun kuuntelee lissuja kadulla ja tietää mitä ihku tarkoittaa niin voi muuta ku nauraa

Minä olen joskus tainnut kuulla sen sanan todellisen merkityksen, mutta tietolähteen luotettavuudesta en ole varma.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.07.2007 22:39
"Tiesittekö että 'ihku' on hevosen munassa oleva haava?"

onko?
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.07.2007 22:41

Lainaus: Iiriva

onko?

Minä ainakin olen kuullut suurinpiirtein tuon saman lauseen.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.07.2007 23:18

Lainaus: Swanette

onko?

minä on kuullut että ihku olisi samassa paikassa oleva syylä joka vuotaa jotain mönjää...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.07.2007 23:56

Lainaus: TheSecret

Lainaus: Swanette

onko?

minä on kuullut että ihku olisi samassa paikassa oleva syylä joka vuotaa jotain mönjää...

mä olen kuullut vaan sen että ihku ois hevosen munassa oleva syylä... mutta joka tapauksessa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit