Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.09.2008 22:40

Lainaus: BronzeRain

Tällä kertaa neiti Inkvisiittori oli opiskelemassa koulussani, luokkaa minua ylempänä, ja pukeutui maailman järkyttävimpään amis-asukokonaisuuteen öljyisine työhaalareineen yms.

BR, you're one seriously f-d up lady. :'DD
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.09.2008 21:34

Lainaus: Heetteri

BR, you're one seriously f-d up lady.

Nytkö vasta sen ymmärsit.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 09.09.2008 18:20
Näin viimeyönä unta, että olin isossa talossa jossa oli paljon parhaimman näköisinä pitämiäni tyyppejä .Osa heistä olivat oikean elämän ihmisiä, osa leffoista ja sarjakuvista karanneita hahmoja. Jotenkin taloon oli eksynyt myös Ilkka Kanerva . Unessa Ilkka lähti jahtaamaan minua ympäri taloa . Lopulta hyppäsin autoon ja kaasutin Ilkkaa karkuun, ettei se saa mua kiinni ..Eihän se saanutkaan.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.09.2008 18:53

Lainaus: MissAnnThrope

Ilkka Kanerva

Entä ilkan ihana blondi heilastelija? Mikäs sen nimi olikaan.. hhmm... Se strippari anyway?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.09.2008 11:35

Lainaus: SirMarylee

Entä ilkan ihana blondi heilastelija? Mikäs sen nimi olikaan.. hhmm... Se strippari anyway?

Ai se Takiainen-kylkiäinen-Tukiainen? :'D
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.09.2008 20:46

Lainaus: Heetteri

Ai se Takiainen-kylkiäinen-Tukiainen? :'D

Juurikin samainen povihemmo..
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: vampyr
  • Lähetetty: 13.09.2008 16:42
Vähän aikaa sitten näin unta, että olin junan viimeisen vaunun katolla jollain puualustalla. Juna puksutteli eteenpäin, kiskot oli hiekalla ja mää kattelin sieltä ylhäältä sinne alas. Olin ihan yksin, mutta mulla oli siellä kolme paria kenkiä, ja yhtäkkiä huomasin niiden tippuneen maahan. Olin paniikissa, että apuamäähaluanmunkengät takaisin, ja mietin että hyppään junasta pois saadakseni ne. Sitten olinkin jo hiekalla, mulla oli kengät mutta juna meni nopeasti näkymättömiin, mistä sain idean että LIFTAAN kotiin ku ei enää junalla pääse.
Seuraavaksi olin kotona ja puhuin puhelimessa erään ystäväni kanssa, joka sairastaa lievää masennusta. Se sanoi:
''Miksei me enää nähdä koskaan, mehän käytiin silloin yhdessä psykiatrillakin!''

Toisaalta ihan päätön uni, mutta melko helposti tulkittavissa. Ihan selkeitä vihjeitä mun elämään.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.09.2008 18:24
Näin kerran unta, että fysioterapeuttini vetäisi minulta käden irti. Minä olin tietty ihan paniikissa ja fysioterapeuttini ihan täpinöissä. Se piti sitä mun kättä kädessään ja sitten katto mua ja sanoi "Tiiäks mitä?! TÄN SAA VIELÄ TAKASI!!"
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.09.2008 20:40
Varmaan jotenkin kieroutuneesti jäänyt Batman leffasta mieleen tämäkin. Näin unta viimeyönä, että Tahdoin jostain syystä saada keinolla millä hyvänsä verta juodakseni.. Niinpä joku tyyppi sitten "helpotti" oloani ja leikkasi saksilla suupieleni auki ihan kuin Jokerilla oli tässä leffassa. Totesi sitten tämä tyyppi, joka saksetti suuni, että "no niin nyt saat maistella verta minkä ehdit" O_o
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.09.2008 19:59
Näin unta, että mun sisko kuoli O.o
Aattelin, et ekana tuttu ja nyt pikkusisko ja pitäiskö tekstata tästä kaverille...surullinen uni, tarkoitus oli kai muistuttaa, että välitän hänestä erinäisiä asioita lukuunottamatta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit